Forum > PC related Forum

Componeren

(45 reacties. Pagina 3 van 5)
Moderator(s): Dré
Just-In-TimeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-7-2003
Laatste: 1-4-2004
Berichten: 7
12-7-2003 19:41

Vinçon schreef:

Stefan schreef:

Dré je hebt zojuist je eerste kloontje ontdekt razz :p Sommige mensen zijn nogal bang dat hun ego beschadigd en stellen 'domme vragen' liever onder een ander account. Dat je dan onschendbaar denkt te zijn en een brutale toon aanslaat is dan echter niet de slimste methode om onopgemerkt te blijven.
Namens de "ego's" even deze melding!
Als je niet weet hoe het zit dan kan jij beter geen commentaar geven, alles is prima in orde en de mensen zijn weer aangemeld. Soms kunnen groepjes van mensen ook langs een provider worden gelinkt. Al deze mensen hebben plezier in muziek, niet allemaal even briljant .. als .... razz :p

Jij blijkt ook weinig op te hebben van mensen die "volgens jou domme vragen stellen", nou zijn er nogal wat vragen van beginners, zijn die allemaal dom? Gelukkig hebben wij nu in jou iemand die wij voortaan voor van alles kunnen benaderen. wink ;)

Namens:
DJ Devil
Roel
Just-In-Time
Vinçon
Yes, alles onder controlle. Namens de Wild Bunch.
Stop deze non-item!
Just-In-Time & the Wild Bunch
ElbeeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-7-2003
Laatste: 2-1-2004
Berichten: 17
22-7-2003 15:45
Waarom raden jullie een beginnend "componist" aan om logic en cubase te proberen? Heel mooi allemaal hoor dat jullie dat allemaal beheersen maar waarom niet beginnen met een (simpeler) tracker programma? Ik gebruik al sinds enige jaren met veel plezier programma's als fasttracker en nu sinds kort Renoise (www.renoise.com om te downloaden). Het lijkt me beter om hier mee te beginnen dan met zaken als cubase, logic e.d.

ter illustratie van wat je daar zoal mee kan hier m'n nieuwste nummer (een soort wannabe paul van dijk ambient trance ;) )
home.student.utwente.nl/j.r.boeije/elbee_escape.mp3

p.s. verwacht er niet te veel van, het is natuurlijk geen professionele kwaliteit. Maar dat komt vooral omdat ik niet zo goed ben, want je kunt behoorlijk dicht in de buurt komen. Al heb je ook hier wel enig doorzettingsvermogen voor nodig :)
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
22-7-2003 15:58
hij klinkt goed hoor, maar ik zou hem wel iets sneller doen zodat je er wat makkelijker op kan dansen wink ;)
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
ElbeeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-7-2003
Laatste: 2-1-2004
Berichten: 17
22-7-2003 16:10

roberto schreef:

hij klinkt goed hoor, maar ik zou hem wel iets sneller doen zodat je er wat makkelijker op kan dansen wink ;)
aha dankjewel.. en hoeveel bpm had je er bij gewild? hij is nu 137..
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
22-7-2003 16:11
maak er eens 145 van wink ;)
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
ElbeeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-7-2003
Laatste: 2-1-2004
Berichten: 17
22-7-2003 16:24
hehe 140 is het nu. Verder kan ik helaas niet gaan omdat de drums dan elkaar afkappen en ik dan ook de stemmetjes zou moeten bijpitchen :(
Maar ik denk dat The chosen few nog wel een paar 190 bpm nummers heeft als je zo graag snel wilt dansen :) Er zijn ook mensen die op r&b dansen trouwens wist je dat??! wink ;)

ik upload 'm zometeen
ElbeeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-7-2003
Laatste: 2-1-2004
Berichten: 17
22-7-2003 16:28
sorry maaruhm m'n moeder zegt dat 137 bpm beter is.. tsja daar doe je weinig tegen he.. sorry laugh :D

ik heb ook wel een snel nummer voor je trouwens:
home.student.utwente.nl/j.r.boeije/tangproject.mp3
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
22-7-2003 16:34
houd ze van strauss razz :p grapje, maar zou je hem ff kunnen uploaden en dan ff in 140 en als het oke is weet je mijn mening en hou je 137 omdat het van je moeder moet oke? laugh :D

[edit] dat tang project heb ik al gehoord, meer hardcore is dat en daar hou ik nou net weer niet van, ik hou niet echt van snelle muziek zoals garaga ofzo hoor maar jou nummer moet gewoon net iets sneller, en btw ik dans niet wink ;) [edit]
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
Dj thaanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-3-2003
Laatste: 25-9-2011
Berichten: 81
22-7-2003 16:59
Even terugkomend op meerdere id`s op 1 Ip,

als je een huishouden heb van meerdere mensen die allemaal als hobby/werk licht&geluid hebben, dan kan het zo zijn dat meerdere mensen via 1 IP, bijvoorbeeld via een router of gewoon domweg op 1 computer, inloggen op new-line.

Dat is de reden van de meerdere accounts, vind het nogal logisch, ik ga ook niet met mijn broertje een account delen( haha nu trouwens wel)

maar toch toppie van Dre dat hij zo oplettend blijft, zodat het forum netjes blijft.

Jocha ( medehuisbewoner(duszelfde ip) van dj thaan)
tjah wat zal ik hier typen ;-)
ElbeeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-7-2003
Laatste: 2-1-2004
Berichten: 17
22-7-2003 17:02
moet sneller? moet niks!! maar goed over 10 minuten staat hier de 140 bpm versie:
home.student.utwente.nl/j.r.boeije/elbee_escape140.mp3

de (snare)drums klinken te gehaast als je het mij vraagt.. maar dat komt misschien omdat ik de 137 bpm versie nogal vaak heb gehoord :) laat me maar weten welke 't moet worden..

Terug naar forum Reageer (zonder quote)