Forum > Licht

[Lichttafel] Conventioneel + LED + Intelligent. € 2000 +

(31 reacties. Pagina 3 van 4)
Moderator(s): Dré
Dimi_vStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-8-2007
Laatste: 22-2-2022
Berichten: 295
12-11-2008 19:22

big bang schreef:

Echter komt het budget zoals jullie kunnen lezen pas over een paar maandjes beschikbaar. Omdat ik graag een goede voorbereiding heb met dit soort dingen ben ik me nu alvast gaan oriënteren. Echter demo of tweehands acties kan ik me nu helaas (uiteraard) nog niet op richten, dus zal ter zijner tijd pas zijn helaas...
Ook ondernemen is vooruitzien... als je nu een perfecte demotafel kunt kopen zou ik voor die tijd een kort lopend (zakelijk) krediet afsluiten. Als je zeker bent van de inkomsten over een bepaalde tijd, lijkt mij een paar maanden rente betalen (al is dat 14% eff op jaarbasis) de kosten waard. Denk daar ook eens aan!
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
12-11-2008 23:21

dimi_v schreef:

big bang schreef:

Echter komt het budget zoals jullie kunnen lezen pas over een paar maandjes beschikbaar. Omdat ik graag een goede voorbereiding heb met dit soort dingen ben ik me nu alvast gaan oriënteren. Echter demo of tweehands acties kan ik me nu helaas (uiteraard) nog niet op richten, dus zal ter zijner tijd pas zijn helaas...
Ook ondernemen is vooruitzien... als je nu een perfecte demotafel kunt kopen zou ik voor die tijd een kort lopend (zakelijk) krediet afsluiten. Als je zeker bent van de inkomsten over een bepaalde tijd, lijkt mij een paar maanden rente betalen (al is dat 14% eff op jaarbasis) de kosten waard. Denk daar ook eens aan!
Net of de bank iedereen In deze tijd nog een krediet verstrekt!! Echt niet!
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
12-11-2008 23:31

Watt-Xtra schreef:

Net of de bank iedereen In deze tijd nog een krediet verstrekt!! Echt niet!
Tussen iedereen en sommige zit natuurlijk wel verschil. (als een bank voor iedereen de deur dicht gooit kunnen ze beter sluiten) Daarnaast hoorde ik vanmorgen dat een en ander wel wat duurder is geworden.

Martin.
kvm entertainment
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
13-11-2008 10:05
Op zich hebben jullie prima gelijk. Echter is het een feit dat ik niet van mijn l&g werk hoef te leven, en het eigenlijk een hobby is welke wij op een zo'n hoog mogelijk niveau proberen uit te voeren. Alles wat ik nu heb opgebouwd heb ik er mee verdient (op de eerste 4-5 jaar na..), en dan kun je je hobby uitbreiden door met je hobby verder te gaan. Dat houd echter wel in dat ik geen zin heb om veel risico's te gaan lopen (en dus niet de huid wil verkopen voordat ik de beer geschoten heb), door mijn persoonlijke spaarcentjes er in te steken (of een krediet te gebruiken).

Ow en mooie occasion aanbiedingen/ demo's etc, blijven toch wel komen. Als daar de gelegenheid toe is dan spring ik daar graag op in, maar soms moet je ook de nuchterheid hebben om het te laten schieten...
It's time to play the music, It's time to light the lights..
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
15-11-2008 11:05

Dj Nathan schreef:

Ik heb ook voor deze keuze gestaan een paar maanden geleden.

En heb toen een Pearl 2000 gekocht zeker wat boven je budget.
Maar wel een hele complete en fijn werkende tafel.
Ik heb de versie met 2048 kanalen meer dan voldoende dus.
Iedereen kan er mee werken, en de software is heel stabiel(dos).

Ze komen niet vaak voorbij 2e hands maar zijn zeker de moeite waard.
Help?!?!?!

Een Pearl 2000 die stabiel is? De eerste moet nog uitgevonden worden.. Is een van de meest onderhoudsgevoelige tafels ooit gemaakt...!
Light Image
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
23-4-2009 13:34
[update]

De grote lichttafel staat even in de ijskast. Door wat andere investeringen en de aanschaf van een Ultralite VX2 Touring stel ik de aanschaf voorlopig nog even uit. Wel ben ik ondertussen enthousiast geworden over het Chamsys systeem (Wel met minimaal PC-wing + touchscreen).
It's time to play the music, It's time to light the lights..
Niles-inkognitoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2008
Laatste: 4-5-2010
Berichten: 8
23-4-2009 14:09
iemand een duidelijk vergelijking tussen de licon en de leap frog?
ik werk in een theater met de leap frog, dus die ken ik al redelijk
licon nog nooit mee gewerkt
is die vergelijkbaar?
of nog makkelijk in de omgang?
ook via de .eu
Niles-inkognitoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2008
Laatste: 4-5-2010
Berichten: 8
24-4-2009 14:31
en iemand adresje waar je goedkoop de Licon zou kunnen halen?
ook via de .eu
PimmoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-7-2007
Laatste: 1-3-2022
Berichten: 424
24-4-2009 15:00
Google?
dus...
EriswaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-8-2006
Laatste: 21-4-2016
Berichten: 366
24-4-2009 15:15

pimmo schreef:

Google?
Verkoopt Google tegenwoordig ook al lichttafels? wink ;) sneaky :V
Wat je niet opbouwt hoef je ook niet af te breken.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)