Forum > Geluid

Bose 1800

(22 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 27-11-2024
13-2-2008 09:28

prosoundandlight schreef:

- Dynamiek heeft uiteraard niks te maken met headroom! Ik kan me eigenlijk niet van de indruk ontdoen dat ik nergens geschreven zie staan dat het wel zo zou zijn...
Hier
De dynamiek zal je nog meer verbazen... (enorme headroom)
noem je ze in één teug. En vandaar ook dat ik daarop reageerde met:
- Dynamiek en headroom worden hier in één teug genoemd (en dat terwijl ze helemaal NIETS met elkaar te maken hebben).
---
- Puntje drie kan ik niet over oordelen, ik ben meer dan een gemiddeld luisteraar ;)
En ook daar schreef ik:
Doe de test voor jezelf.
Maar wellicht bedoel je dat iemand die denkt een meer dan gemiddelde luisteraar te zijn niet hoeft te controleren of zijn aannames ook kloppen? wink ;)
-- Pardon my French, I'm Dutch --
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 27-11-2024
13-2-2008 12:17
je hoeft geen absoluut gehoor te hebben om te horen wat een compressor met geluid doet,
das behoorlijk hoorbaar.

maw, als je dat verschil niet kunt horen, dan vrees ik dat je ook veel andere dingen in geluid niet kan onderschijden.

Als er mensen zijn die het thuis niet kunnen proberen, en het toch willen horen, maak dan een afspraak en kom gerust een keerjte bij me langs.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
ProsoundandlightStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-10-2005
Laatste: 9-3-2015
13-2-2008 13:54
Dré, ik zie dat ik ze inderdaad in één teug noemde, wat niet wil zeggen dat het dezelfde betekenis heeft... Heeft dit voor verwarring gezorgd? Mijn excuses in dat geval!

Verder bedoel ik dat ik genoeg kennis en ervaring heb om niet te moeten gaan experimenteren, maar omdat ik bescheiden blijf, zeg ik dat niet op die manier ;)
Niets vervangt ervaring, maar ervaring vervangt niets!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)