Forum > Geluid

Behringer of Syrincs als luidsprekers

(25 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 23-11-2024
19-6-2003 16:33
Waar heb je hem nu uiteindelijk gekocht (als ik vragen mag)?
-- Pardon my French, I'm Dutch --
WaypointStandaard Lid
Sinds: 17-9-2002
Laatste: 16-7-2013
20-6-2003 15:51

Dré schreef:

Nou ik zou heel eerlijk zijn. Ik heb ze in Duitsland gekocht. Waarom zul je je afvragen? Ik mocht niet meer dan 550 euro besteden en dan zouden het òf Syrincs worden uit Duitsland of Behr. uit bijvoorbeeld Nederland. Anders had ik ze zeker bij jou gekocht. Nogmaals sorry, maar de mond op mond reclame die ik voor je maak, maakt het misschien een beetje goed wink ;) ....
DréAdministrator
20-6-2003 16:33

Waypoint schreef:

Dré schreef:

Nou ik zou heel eerlijk zijn. Ik heb ze in Duitsland gekocht.
Ooh, ik geef je wel een beetje gelijk (volgens mij had ik zelfs op het IDP forum gezegd "koop ze desnoods bij ..."). Het prijsverschil is gewoon TE groot. Het is door mij meerdere keren aangekaart bij Heuff en deze heeft het ook meerdere keren aangekaart bij Syrincs. Gewoon jammer dat sommige merken/importeurs te weinig ruggegraat hebben om NEE te zeggen tegen zo'n stuntershop als .........

Wie weet komt dat ooit nog eens.
WaypointStandaard Lid
21-6-2003 00:10

Dré schreef:

Waypoint schreef:

Dré schreef:

Nou ik zou heel eerlijk zijn. Ik heb ze in Duitsland gekocht.
Ooh, ik geef je wel een beetje gelijk (volgens mij had ik zelfs op het IDP forum gezegd "koop ze desnoods bij ..."). Het prijsverschil is gewoon TE groot. Het is door mij meerdere keren aangekaart bij Heuff en deze heeft het ook meerdere keren aangekaart bij Syrincs. Gewoon jammer dat sommige merken/importeurs te weinig ruggegraat hebben om NEE te zeggen tegen zo'n stuntershop als .........

Wie weet komt dat ooit nog eens.
OK ik vind het wel errug sportief van je Dré...als ik ooit nog is in de buurt kom, trakteer ik je op gebak laugh :D Woensdag ofzow krijg ik ze binnen...Maar bij musikstore-Koeln , zijn ze ook gewoon 660 euro, dus ik vraag me af hoe djladen dat heeft gedaan ... wel raar , maarja razz :p
WaypointStandaard Lid
24-6-2003 16:00
3x raden wat iemand net kwam brengen...me nieuwe syrincs shocked 8O laugh :D laugh :D .......Die dingen kunnen echt wel loeihard!...... Alleen als de onderste woofers van de topjes (de onderste woofer van een topje dus) met de bass mee gaat trillen, wat je met je blote oog kan zien.....dan staat ie dus te hard razz :p ???

Wel irri dat je heen clip ledjes erop hebt....vind ik best wel leip.....
DréAdministrator
24-6-2003 18:44

Waypoint schreef:

3x raden wat iemand net kwam brengen...me nieuwe syrincs shocked 8O laugh :D laugh :D .......Die dingen kunnen echt wel loeihard!...... Alleen als de onderste woofers van de topjes (de onderste woofer van een topje dus) met de bass mee gaat trillen, wat je met je blote oog kan zien.....dan staat ie dus te hard razz :p ???
Nope. Als het slecht gaat klinken dan staat hij te hard.
Wel irri dat je heen clip ledjes erop hebt....vind ik best wel leip.....
Ben je doof dan? Je kunt toch wel horen wanneer de set over z'n nek gaat (en dat is VEEL later dan je zou vermoeden als je naar de kastjes kijkt ;-)

De tweeter is beveiligd via een limiter. De versterkers voor de woofertjes kunnen amper voldoende vermogen geven (ook tijdens zware clip) om de woofertjes door te laten branden. Het is dus een behoorlijk hufter proof setje ;-)

En het klinkt ook nog eens een keer als een klokje ;-)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)