Forum > Algemeen Forum

Hoe ver gaan jullie met promotie?

(62 reacties. Pagina 3 van 7)
Moderator(s): Dré
Luc2366Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-6-2017
Berichten: 686
24-8-2007 14:43
klopt helemaal! Enige tijdstip dat Gouden Gids wat opbrengt is rond Oudejaar, wanneer iedereen nog VEEL TE LAAT een discobar (of eventueel DJ) zoekt...
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 6-7-2024
Berichten: 13459
24-8-2007 15:10
Weet je niet. Hij wordt vaker geraadpleegd dan je denkt (ook als men een andere bron opgeeft bij navraag). Een grote advertentie is overdreven. Neem gewoon een zo klein mogelijke advertentie die er nog wel voor zorgt dat er OOK een internetvermelding met doorlink bij zit.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Emile SchuurStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-2-2006
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 94
25-8-2007 10:45

Dj-Ferry schreef:

Visitekaartjes, mits je geen KVK nummer hebt of BTW nummer. Niet aan website's oid beginnen. Dat is mijn mening. De kans is daar groter op dat je gepakt wordt. Heb ook enkele jingels. Maar die gebruik je 9 van de 10x toch niet.
geen website shocked 8O 4 op de 5 feesten die ik heb, is te danken aan mijn website. shut up :X
Naast mijn website, visitekaartjes, flyers, shirts, stickers, kladblokken, en aan het einde van het feest altijd website omroepen.
Drinken halveert je leven maar je ziet dubbel zo veel.
Bassie RassieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2006
Laatste: 21-3-2016
Berichten: 189
25-8-2007 11:10
Ik heb ook wel een klein tipje:
€54,- per week voor op de bus joun naam. laugh :D

Heb je in ieder geval wel dat veel mensen het zien.
Freelancer in de noordelijke provincies
Perfect EffectsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2005
Laatste: 15-2-2016
Berichten: 123
26-8-2007 17:41

Bassie Rassie schreef:

Ik heb ook wel een klein tipje:
€54,- per week voor op de bus joun naam. laugh :D

Heb je in ieder geval wel dat veel mensen het zien.
Adverteer jij zo zelf? laugh :D
Verhuur & verkoop van special effects
Stevo_JDStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-6-2005
Laatste: 1-9-2010
Berichten: 141
27-8-2007 21:14
Promotiestunts doen het ook altijd goed. Ik heb dan samen met een vriend een officieel bedrijf dat feesten organiseert. Voorbeelden van stunts die wij hebben gedaan zijn een busje waaruit iemand dikke beats laat komen (natuurlijk met de nodige reclame op het busje), in de binnenstad een DJ-booth neerzetten met advertenties (natuurlijk wel eerst de politie waarschuwen want anders heb je zo een bon, gewoon zeggen dat het een straatmuzikant is sneaky :V ), ook een voorbeeld is midden op het station in eindhoven jongeren met shirtjes van mijn site rond laten lopen met grote ghettoblaster op de schouders. Door sommige wordt het absoluut niet gewaardeerd, maar bij het jonger, feestend publiek zijn dit (vrij) goedkope mogelijkheden die ook blijven hangen. Als je professioneel bezig wilt zijn zou ik het zeker aanraden om een fatsoenlijke website te bouwen.
The best way to predict the future is to create it
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
27-8-2007 23:17

Emile Schuur schreef:

geen website shocked 8O 4 op de 5 feesten die ik heb, is te danken aan mijn website. shut up :X
Ik denk dat het per "persoon" verschillend is.

Ik heb ook geen website, en toch tuf ik af en toe door heel nederland.
Kwestie van de juiste contacten hebben/leggen.
Daarnaast is mond tot mond de beste reclame.

Een website zegt mij dan ook niet veel.(deels wel afhankelijk van de soort website, denk maar aan een wat grotere verhuurder)

Martin.
kvm entertainment
Luc2366Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-6-2017
Berichten: 686
28-8-2007 13:16
wat zegt een website over een dj? NIETS

allemaal zijn ze in zeer korte tijd uitgegroeid tot...
allemaal kunnen ze zowel kleine als grote feesten aan...
allemaal zijn ze dé grootste, dé beste, dé coolste, dé goedkoopste, hebben ze het meeste ervaring,...

iemand die persoonlijk geen DJ kent en het tóch waagt om via een website een DJ te boeken ziet na het bezoeken van een paar websites het bos door de bomen niet meer WANT allemaal zeggen ze hetzelfde shut up :X
een paar GOEDE referenties en een paar mooie foto's van ZELFverzorgde feesten zegt zoveel meer.
Stevo_JDStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-6-2005
Laatste: 1-9-2010
Berichten: 141
28-8-2007 16:08

luc2366 schreef:

een paar GOEDE referenties en een paar mooie foto's van ZELFverzorgde feesten zegt zoveel meer.
En waar staan die foto's dan op? Photobucket, Picturetrail? Nèè... Doe maar gewoon op een goed onderhouden website. En mensen kunnen gewoon posten in het gastenboek, ook negatief commentaar mag er gewoon op blijven staan hoor!
The best way to predict the future is to create it
Luc2366Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-6-2017
Berichten: 686
29-8-2007 14:45

Stevo_JD schreef:

luc2366 schreef:

een paar GOEDE referenties en een paar mooie foto's van ZELFverzorgde feesten zegt zoveel meer.
En waar staan die foto's dan op? Photobucket, Picturetrail? Nèè... Doe maar gewoon op een goed onderhouden website. En mensen kunnen gewoon posten in het gastenboek, ook negatief commentaar mag er gewoon op blijven staan hoor!
jij je zin, mij maakt het niet uit hoor

Terug naar forum Reageer (zonder quote)