PA mixer OF DJ mixer
(22 reacties. Pagina 3 van 3)Moderator(s): Dré
Watt-XtraStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-5-2006 Laatste: 8-11-2021 Berichten: 1182 | 15-5-2007 22:50 |
KVM schreef: Watt-Xtra schreef: staat soundcraft opUiteindelijk is en blijft het een Spirit. Daarnaast heb je het over een DISCONTINUED Product Uiteraard wel mogelijk dat een enkeling nog voorraad heeft. Martin. Vandaar dus misschien ook wel een leuke keuze. Zit eigenlijk alles op om een bandje te mixen en dj te spelen. Het is niets bijzonders maar wel erg leuk ding om mee te beginnen, maar vooral ook een mixer waar je even mee vooruit kunt. Daarnaast blijft er dan misschien nog wel geld over voor een galmpje of eq. | |
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes... | |
KVMVIP Lid (†) Uit: Nederland Sinds: 20-11-2003 Laatste: 8-12-2009 Berichten: 3843 | 16-5-2007 00:25 |
Watt-Xtra schreef: wat ik bedoel, sommige mensen zijn merkenge*l en hier staat dus een merk op.Uiteraard ook afhankelijk of het voor eigen gebruik is. Dan maakt het merk niet uit, als hij maar aan de wensen voldoet. Neemt overigens niet weg dat het voor het geld een "aardig" tafeltje is. Martin. | |
kvm entertainment | |
AartStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-11-2004 Laatste: 23-4-2010 Berichten: 287 | 18-5-2007 15:19 |
Je zou bij Dj-en op een PA tafel er ook voor kunnen kiezen alles mono aan te sluiten, via verloopjes met weerstanden om de boel (evt sy, bij bronnen als laptops welke wel eens problemen kunnen geven) op te tellen. Het lijkt me aanmerkerlijk prettiger en simpeler mixen dan met twee kanalen naast elkaar (faders gaat wel, maar toonregeling ? ) - Het is maar een idee | |