Forum > Newbie Forum

PA mixer OF DJ mixer

(22 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
15-5-2007 22:50

KVM schreef:

Watt-Xtra schreef:

staat soundcraft op
Wat wil je hiermee zeggen?
Uiteindelijk is en blijft het een Spirit.

Daarnaast heb je het over een DISCONTINUED Product
Uiteraard wel mogelijk dat een enkeling nog voorraad heeft.

Martin.
wat ik bedoel, sommige mensen zijn merkenge*l en hier staat dus een merk op. Heb ook wel eens gehad dat deze mixer boven mn Studiomaster werd verkozen, puur om het merk. Terwijl de Studiomaster toch wel vele malen beter en prettiger klinkt en wel heel veel meer mogelijkheden heeft. E12 Mixer is niets bijzonders maar doet zn werk. Mixer is idd uit productie, vandaar ook dat je deze mixer nu wel eens tegenkomt als overvoorraad voor een absurd lage prijs!

Vandaar dus misschien ook wel een leuke keuze. Zit eigenlijk alles op om een bandje te mixen en dj te spelen. Het is niets bijzonders maar wel erg leuk ding om mee te beginnen, maar vooral ook een mixer waar je even mee vooruit kunt. Daarnaast blijft er dan misschien nog wel geld over voor een galmpje of eq.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
16-5-2007 00:25

Watt-Xtra schreef:

wat ik bedoel, sommige mensen zijn merkenge*l en hier staat dus een merk op.
Een "niet kenner" zal daar in trappen, een kenner echter niet.
Uiteraard ook afhankelijk of het voor eigen gebruik is. Dan maakt het merk niet uit, als hij maar aan de wensen voldoet.

Neemt overigens niet weg dat het voor het geld een "aardig" tafeltje is.

Martin.
kvm entertainment
AartStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-11-2004
Laatste: 23-4-2010
Berichten: 287
18-5-2007 15:19
Je zou bij Dj-en op een PA tafel er ook voor kunnen kiezen alles mono aan te sluiten, via verloopjes met weerstanden om de boel (evt sy, bij bronnen als laptops welke wel eens problemen kunnen geven) op te tellen.

Het lijkt me aanmerkerlijk prettiger en simpeler mixen dan met twee kanalen naast elkaar (faders gaat wel, maar toonregeling ? ) - Het is maar een idee happy :)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)