Forum > Algemeen Forum

Gezocht: dj's en drive-in shows in ZH, NH en Brabant

(37 reacties. Pagina 3 van 4)
Moderator(s): Dré
WoeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2005
Laatste: 15-7-2013
Berichten: 29
20-1-2007 14:28
Sorry maar wat zitten hier soms een stelletje azijnpissers hier op het forum! @ Big Bang hij vraagt alleen of er Drive-In shows of DJ's voor hem willen werken. TAKE IT OR LEAVE IT. Ga jij in de winkel ook lopen zeiken dat de kostprijs van je dure spijkerbroek slechts € 3,- is en door meisjes van 12 in elkaar genaaid is? Je zou je eens beter in het bedrijfsleven moeten verdiepen, volgens jouw normen moet elke ondernemer zich dan diep moet gaan schamen.

Laat de beste man gewoon lekker z'n eigen bedrijf beoefenen joh! happy :) Als het niet loopt dan isie snel genoeg failliet.

Groeten van een collega ondernemer laugh :D
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
20-1-2007 14:33
Behalve dan dat commerciële advertenties niet zijn toegestaan, en dit er wel op begint te lijken zo...
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
20-1-2007 14:43
@ Woeter: Dank je, helemaal met je eens...

@ Sebas: Dit is geen commerciele advertentie. Ik probeer namelijk niets aan jullie te verkopen, ik zoek gewoon professionele dj's en drive-in shows die ik aan mijn klanten kan aanbieden, waarbij ik zeker kan zijn dat de kwaliteit ervan goed is. Ik kan jullie dus extra werk bieden! Ik had verwacht dat de meeste blij zouden zijn met zo'n kans!

Overigens is DjHuren.nl al een paar jaar actief, en wegens een toenemend aantal boekingen ben ik gewoon op zoek naar extra partners om mee samen te werken.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
20-1-2007 15:51

Woeter schreef:

Sorry maar wat zitten hier soms een stelletje azijnpissers hier op het forum! @ Big Bang hij vraagt alleen of er Drive-In shows of DJ's voor hem willen werken. TAKE IT OR LEAVE IT. Ga jij in de winkel ook lopen zeiken dat de kostprijs van je dure spijkerbroek slechts € 3,- is en door meisjes van 12 in elkaar genaaid is? Je zou je eens beter in het bedrijfsleven moeten verdiepen, volgens jouw normen moet elke ondernemer zich dan diep moet gaan schamen.

Laat de beste man gewoon lekker z'n eigen bedrijf beoefenen joh! happy :) Als het niet loopt dan isie snel genoeg failliet.

Groeten van een collega ondernemer laugh :D
Lekker ben jij, we zitten hier op een forum waar gediscusieerd mag worden, niet op een wervings site oid. Wil hij geen commentaar? prima, maar post het dan ook niet op een forum. Overigens vind ik dat Yourlife een stuk netter en waardiger reageerd, en daar heb ik respect voor (als mens, hoe ik ook over zijn onderneming mag denken). Bovendien zeg ik niet dat een ander zich moet gaan schamen, ik oordeel niet over de onderneming van yourlife, ik geef alleen argumenten aan waarom IK mij niet voor deze dienst op wil geven en zet daar misschien andere mee aan het denken. Lezen is een kunst overigens, ik heb me gezegd dat ik mij zou schamen naar de klant van yourlife toe, omdat deze dan te veel betaald voor zijn show, over yourlife zelf heb ik nooit een oordeel in dat opzicht geveld. Als jij kritiek azijnpis noemt moet je dat zelf weten, ik zou liever zien dat je er mee om leert gaan. Yourlife reageerd in dat opzicht een stuk volwassener.
It's time to play the music, It's time to light the lights..
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
20-1-2007 16:27
ach ik ben al wat ouder wink ;). Ik heb tijdens mijn opleiding geleerd hoe ik met kritiek om moet gaan en ik heb ook een tijdje bij de klachtenafdeling van een winkel gewerkt dus ik weet ook hoe altijd beleefd en netjes moet blijven laugh :D . Ik ben het overigens wel met Woeter eens, ook al verwoordt hij het een beetje lomp.

Je moet DjHuren.nl gewoon zien als winkel. De klant kan lekker makkelijk en op één plek een dj huren en weet daarbij zeker dat het goed is (en dat hij niet een mannetje van 16 krijgt die heel kazaa op zijn computer heeft staan maar niet weet welke plaat hij op welk moment moet draaien als het niet onder hardstyle of jump valt).

Ik vergelijk mijn bedrijf altijd maar met een reisbureau. Je kunt je vakantie ook gewoon rechtstreeks bij een hotel of particulier appartement in Spanje boeken, maar dat doe jij ook niet. Daarvoor ga je naar een reisbureau, omdat die weten welke hotels en appartementen goed zijn en jij niet. Zo werkt dat ook met dj's en drive-in shows. De klant weet niet welke dj's goed zijn en aan een website is ook niet altijd alles te zien, want hoeveel mannetjes van 16 gebruiken foto's van hele andere shows ed op hun site?

Overigens niets tegen mannetjes van 16, daar is ook een markt voor, maar daar richt ik me niet op.

PS het is YourLiVe, niet met een f dus.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
20-1-2007 16:57

YourLiVe schreef:

Je moet DjHuren.nl gewoon zien als winkel. De klant kan lekker makkelijk en op één plek een dj huren en weet daarbij zeker dat het goed is (en dat hij niet een mannetje van 16 krijgt die heel kazaa op zijn computer heeft staan maar niet weet welke plaat hij op welk moment moet draaien als het niet onder hardstyle of jump valt).
Zeker een voordeel, al zullen de meeste klanten zoiets aan de telefoon e.d. het op een gegeven moment ook wel merken. By the way, hoe weet jij de kwaliteit van je DJ's?
Ik vergelijk mijn bedrijf altijd maar met een reisbureau. Je kunt je vakantie ook gewoon rechtstreeks bij een hotel of particulier appartement in Spanje boeken, maar dat doe jij ook niet. Daarvoor ga je naar een reisbureau, omdat die weten welke hotels en appartementen goed zijn en jij niet. Zo werkt dat ook met dj's en drive-in shows. De klant weet niet welke dj's goed zijn en aan een website is ook niet altijd alles te zien, want hoeveel mannetjes van 16 gebruiken foto's van hele andere shows ed op hun site?
Het grote voordeel van een reisbureau is in mijn ogen meer dat je de hele vakantie kunt plannen, en dus niet zelf een vlucht boeken + hotel reserveren etc. etc. NEt zoals ik in een supermarkt kom om niet eerst mn aardappels bij een boer in t dorp verderop te halen (Wat wel emevalt) en vervolgens mn rijst zelf uit china te moeten halen. Op die manier heb je in een uurtje je boodschappen voor de rest van de week. Bij DJ uren kun je niet alles voor je bruiloft/ feest regelen, enkel de DJ. Maargoed, schijnbaar is daar een markt voor dus is t je goed recht.
Overigens niets tegen mannetjes van 16, daar is ook een markt voor, maar daar richt ik me niet op.
logisch ook, a) je bent geen 16 meer laugh :D, b) in die markt zijn de marges helemaal klein (of negatief) en dat kun je dus echt alleen voor de lol doen over t algemeen.
PS het is YourLiVe, niet met een f dus.
Excuses.

Maar ach, ik denk dat we elkaar wel zo'n beejte begrijpen. Ik heb mijn punt onderhand wel neergezet waarom ik mij niet ga inschrijven, anderen hoeven het daar niet mee eens te zijn. Als men vindt dat er hier alleen positieve reacties/ aanmeldingen gegeven mogen worden denk ik dat men op de verkeerde plek bent belandt. Nogmaals dit is een discussie forum en het risico op kritiek hoort er bij als je daar iets post. Helaas gaat de een daar anders mee om als de ander.
It's time to play the music, It's time to light the lights..
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
20-1-2007 17:27

Woeter schreef:

Ga jij in de winkel ook lopen zeiken dat de kostprijs van je dure spijkerbroek slechts € 3,- is en door meisjes van 12 in elkaar genaaid is?
Je moest eens weten hoeveel mensen dat doen. sneaky :V

Martin.
kvm entertainment
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
20-1-2007 17:38

big bang schreef:

By the way, hoe weet jij de kwaliteit van je DJ's?
Dat lijstje met criteria is al een heel goed begin razz :p Daarnaast merk je aan de telefoon vrij snel of iemand een professional is of niet, en je kunt van foto's en apparatuurlijstjes natuurlijk ook vrij veel afleiden. Ten slotte evalueren wij elk optreden met onze klanten o.b.v. vaste criteria.
Het grote voordeel van een reisbureau is in mijn ogen meer dat je de hele vakantie kunt plannen, en dus niet zelf een vlucht boeken + hotel reserveren etc. etc.
Tja maar als jij alleen een cd-speler nodig hebt koop je 'm toch ook in de winkel ipv rechtstreeks bij de fabriek of importeur (er even van uitgaande dat je als particulier daar kunt kopen). Maar ik snap je punt.
Maar ach, ik denk dat we elkaar wel zo'n beejte begrijpen.
Ik denk het ook wel...
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
DjmouseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
Berichten: 892
20-1-2007 17:52
neem aan dat de reactie termijn van een maand op jullie internetsite erg ruim genomen is?
mocht je echt een maand wachten met reageren vervalt de intresse vanuit hier...
nog 10 berichten en ik word VIP!!
RenevanhEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-9-2006
Laatste: 16-6-2008
Berichten: 528
20-1-2007 19:35

YourLiVe schreef:

Dat lijstje met criteria is al een heel goed begin razz :p Daarnaast merk je aan de telefoon vrij snel of iemand een professional is of niet, en je kunt van foto's en apparatuurlijstjes natuurlijk ook vrij veel afleiden.
Foto's en apparatuurlijstje zeggen helemaal niks.
Ik heb zelf een drive-in die in de kinderschoenen staat, maar ik draai al ruim 5 jaar in het jongerencentrum hier. Eigenlijk zou je iemand bezig moeten horen om kwaliteit te kunnen beoordelen.

En wat betreft de rest van de discussie: ik denk dat het verschil tussen drive-ins met en zonder een winstoogmerk niet gezien wordt. Zonder winstoogmerk (meestal hobbyist) ben je goedkoper.

René

Terug naar forum Reageer (zonder quote)