Forum > Licht

American DJ Dura Truss System

(23 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 13459
18-10-2007 12:12
Highlite had voorheen een zeer leuk trusssetje. Enige nadeel was dat de truss (wel netjes 30cm truss met 50mm hoofdbuizen) van het installatietype was (dus geen quicklock). Helaas zijn ze met deze set gestopt een dik jaar geleden.

Over het Duratruss setje kan ik kort zijn: Het is goedkoop en de prijs is in overeenstemming met het geleverde. Ik sta dus absoluut niet te jubelen om deze set (zoals sommige anderen wel doen) MAAR vind het ook weer niet zulke rommel als die 100 euro setjes. Het zit dus een beetje tussen rotzooi en goed in (zowel qua prijs alsook qua kwaliteit ;-).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 13459
18-10-2007 12:38

big bang schreef:

what about gewoon terug gaan naar de winkel? Truss hoort gewoon te kunnen koppelen, dus ik zou zeggen: nieuwe truss of gewoon netjes geld terug.
Setje komt bij ons vandaan. Wij moeten het herverpakken (naar 2 colli) om met TNT te kunnen versturen (pakketten mogen niet meer wegen dan 31,5kg en standaard voldoet de duratruss verpakking daar niet aan). We hebben ook al de importeur verzocht de verpakking te veranderen (...).

Sets worden vóór verzending nagelopen op defecten (kleine schades worden door ons geaccepteerd in deze prijsklasse MAAR kromme koppelingen niet).

Johan heeft echter geen contact met mij opgenomen.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
18-10-2007 12:51

Dré schreef:

Johan heeft echter geen contact met mij opgenomen.
Dat vind ik nou net het vreemde van het verhaal. Bij iedere winkel kan er wel iets fout gaan, het is de afhandeling achteraf welke de service van de winkel bepaald (dus tot zover niets negatiefs over new-line, hooguit TNT).
It's time to play the music, It's time to light the lights..
DjREsoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-4-2004
Laatste: 19-8-2023
Berichten: 479
18-10-2007 18:07

Dré schreef:

Johan heeft echter geen contact met mij opgenomen.
Klopt Dré, verder hoor je me ook niet klagen, altijd goede service gehad van new-line, dus nu weer. Maar ik keek even wat me meer moeite en tijd kost, dat spul allemaal weer versturen etc. of gewoon die koppelingen recht maken en de borgpennetjes wat steviger maken middels een paar punt lasjes. Dat leek me wat handiger. Die trussbarr zal sowieso wel zijn schades krijgen in de loop der tijd, dus daar valt mee te leven. Daarom valt jullie niets te verwijten. Ben er gewoon blij mee, want ik had voortaan echt zoiets nodig.
DjREsound

Terug naar forum Reageer (zonder quote)