Forum > PC related Forum

Harddisk kopieëren

(24 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
RutgerLANStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 5-2-2019
5-4-2006 19:57
Ik zie het net, IE geen probleem, Firefox deze error: "The specified request cannot be executed from current Application Pool"

Mon excuses...
WebbieStandaard Lid
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 13-10-2024
5-4-2006 19:59
Hallo TNT,

TNT schreef:

Hoi, Webbie.
Heb het bestandje gedownload, en ik ga het zo snel mogelijk uitproberen.
Ik moet aleen even kijken of het met m'n laptop gaat lukken want die heeft geen floppy station.
Heel erg bedankt voor de moeite.
Groet Marcel.
Je MOET hem uitpakken naar diskette, misschien even bij je vriend downloaden en daar op diskette laten zetten.

Greetz Webbie...
These go to Eleven ...
DréAdministrator
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 21-11-2024
5-4-2006 21:51
Kan niet booten via USB key?
-- Pardon my French, I'm Dutch --
WebbieStandaard Lid
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 13-10-2024
5-4-2006 22:09
Hallo Dré,

Dré schreef:

Kan niet booten via USB key?
Poeh, heb ik eigenlijk zelf nog nooit geprobeerd met Ghost. In feite zou het wel moeten kunnen, als de bios booten vanaf USB ondersteund.

Diskette-stations worden steeds schaarser in nieuwe systemen. In princiepe hoeft alléén de "ghost.exe" op een bootable media te staan. Zal het eens een keer gaan proberen.

Greetz Webbie...
These go to Eleven ...
KVMVIP Lid (†)
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
5-4-2006 22:55

Webbie schreef:

Hallo Martin,

Het lijkt me echt sterk dat de schijf niet te clonen is.
Mij ook, vandaar dat ik Numark heb gemaild.
Ik heb geen idee hoe het zit, op mijn laptop HD staat ook een verborgen gedeelte wat ik zo 1,2,3 niet kan zien. (windows ME staat daar in)
Waarschijnlijk zal de man bedoelen, dat je hem niet vanuit het apparaat zelf kan "clonen".
Geen idee, ik heb hem gemaild dat ik een reserve HD wilde maken voor als de interne HD uitvalt.
Ik neem aan dat als er een mogelijkheid zou zijn, dat hij mij dit wel verteld had.

TNT schreef:

Ook mijn dank aan Martin voor de mail naar Numark.
Geen dank, ik wilde gewoon weten wat men daar te vertellen had. Ik was eigenlijk wel benieuwd mede omdat je de HD wel kan formateren. Over het algemeen heb ik zeer goede ervaring met mail richting bedrijven in het buitenland. Ze geven altijd vrij snel antwoord, en veelal een goede uitleg.

Martin.
kvm entertainment

Terug naar forum Reageer (zonder quote)