Forum > Newbie Forum

american audio psx kopen?

(26 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
Marc EbbersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2005
Laatste: 17-1-2023
Berichten: 598
4-1-2006 14:47
Sorry dat ik niet duidelijk ben geweest.
Maar ik vergelijk het niet met de webshop maar met tweedehands gedeelte van het forum+marktplaats.

En het budget staat het nu eenmaal niet toe om het nieuw te kopensad :(

en betreft het rondlopen met de spullensad :( is wat minder handig(helemaal niet handig)
Focus on the customer and the rest will follow.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
4-1-2006 20:15

Marc Ebbers schreef:

-redelijk lage prijzen
En dat is dus niet waar.

Ja, wanneer je ervoor zorgt dat je als één van de eersten binnen bent én de mazzel hebt dat je meteen naar de juiste tent rent, dan zou je misschien een normaal geprijsde cd-speler kunnen vinden.

Zodra de markt een uurtje of anderhalf open is, zijn de meest gewilde en fatsoenlijk geprijsde artikelen weg. Cd-spelers vallen naar mijn idee onder "gewild". Op de PA markt is het gros verder een hoop zooi voor een nog grotere hoop geld. Misschien geldt dit laatste niet voor kabels, parren, flightcases en dat soort spul, maar tussen de electronica is weinig goeds voor een normale prijs te vinden.

Maargoed, je zou het kunnen proberen. PA markt is verder wel grappig om heen te gaan.
Marc EbbersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2005
Laatste: 17-1-2023
Berichten: 598
4-1-2006 20:25
Ik ga het in iedergeval proberenhappy :)
Heb met me vader in ieder geval afgesproken dat we vantevoren kaarten bestellen en vroeg gaanhappy :)
Hoor ik daar parrenhappy :)
Wat is trouwens een redelijke prijs voor 4 parren(56) met lamp?
Focus on the customer and the rest will follow.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
4-1-2006 20:28
Hangt af van de staat van de parren en de overgebleven levensduur van de lamp. Ze worden verkocht van nagelnieuw tot compleet afgetrapt.
Marc EbbersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2005
Laatste: 17-1-2023
Berichten: 598
4-1-2006 21:39
Ok, bedankt ik zal eens kijken in hoeverre ik fatsoenlijk spul kan krijgen.
Ik vroeg die vraag over die parren even omdat ik het zelf zonde zou vinden als ik te veel zou betalen, ik neem aan dat iedereen dat zonde zou vinden.

Heb op het moment ook nog niet echt een idee wat ik daar voor moet uitgeven(maar dat is voor iedereen denk ik een vraag aangezien ze niks van de staat af weten)

Is er misschien een richtprijs voor redelijk uitziende parren, ze mogen redelijk gebruikt zijn.
Focus on the customer and the rest will follow.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
4-1-2006 21:43
Je hebt ook nog verschillende merken en types parren, daar valt niet zo even ites over te zeggen. Bekijk de prijzen hier in de webshop en het tweedehands forum en houd die in je achterhoofd.
Marc EbbersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2005
Laatste: 17-1-2023
Berichten: 598
4-1-2006 21:45

Sylvia schreef:

Je hebt ook nog verschillende merken en types parren, daar valt niet zo even ites over te zeggen. Bekijk de prijzen hier in de webshop en het tweedehands forum en houd die in je achterhoofd.
Het is dus gewoon handelen,tot dat je een beetje in de buurt van je budget komt.

Dus als ik het goed begrijp heb ik dus huiswerk voor de komende tijdlaugh :D

aangezien ik met een redelijk verlanglijstje naar de pa-markt ga,
Focus on the customer and the rest will follow.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)