Forum > Licht

truss schoonmaken

(25 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
ProsoundandlightStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-10-2005
Laatste: 9-3-2015
Berichten: 457
17-11-2005 10:33

Dré schreef:

Lees je eerdere post maar eens. Je suggereert letterlijk dat een klein bedrijf (dat een paar meter truss en een paar statieven heeft) dit werk wel kan doen maar een groot bedrijf niet. Da's gelul natuurlijk.
Als je, zoals ik zei, een paar meter ...blablabla, dan kan je deze even opkuisen "tussen pot en pint", terwijl dit bij grote bedrijven niet het geval is, en dus vaak achterwege wordt gelaten. Ik zeg niet dat er bij kleine bedrijven altijd tijd is, en ik kijk er zeker niet op neer, maar het duurt gewoon niet lang om zulke klussen te doen. Of wil je nu echt beweren dat ik al mijn trussjes op dezelfde tijd schoonmaak als iemand met bijvoorbeeld een 12-meter brug? Ik dacht het niet. En die klus kan zelfs niet door 1 enkele man worden geklaard. Of het is een serieuze bezigheid. En als ik al een ploeg personeel moet inschakelen om klussen te doen die niet nodig zijn, jongens, waar gaan we dan naar toe?
Dat je als bedrijf wel of niet de keuze maakt het wel of niet te doen is een HEEL ander verhaal!
Dat is waar, ieder zijn keuze.
Ook sommige grote bedrijven willen graag dat hun producties er netjes uit zien. En ja, dan zit een medewerker van Flashlight inderdaad wel eens trusjes te ontdoen van gaffa en andere viezigheid.
Ik zie ook liever nette producties, maar we moeten wel nog een onderscheid maken tussen "netjes" en "als nieuw". Een paar restjes gaffa verwijderen, dat doe je tóch. Dat kan je grotendeels al tijdens het afbreken bijvoorbeeld. En dan zien die elementen er ook weer netjes uit. Maar om ze nu maandelijks met een of ander product te gaan behandelen? Zo snel zien die dingen er nu ook weer niet vies uit.
PS: Een aantal van je reacties komen op mij over als "zie mij eens groot zijn". Doe dat SVP niet. Voetjes op de grond is veiliger (en gezelliger).
Als mijn posts opschepperig overkomen, dan is dit zeker niet de bedoeling, dus sorry daarvoor.
Er is wel een topic waarin je wat foto's van je eigen materiaal of set of weet ik veel wat kan plaatsen. Naar mijn mening zijn er daar wel meer forumleden die een beetje opschepperig overkomen. Wat ik zeer zeker apprecieer, iedereen mag trots zijn. Maar om mij daar zo direct van te beschuldigen?
Niets vervangt ervaring, maar ervaring vervangt niets!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
17-11-2005 10:50

prosoundandlight schreef:

Er is wel een topic waarin je wat foto's van je eigen materiaal of set of weet ik veel wat kan plaatsen. Naar mijn mening zijn er daar wel meer forumleden die een beetje opschepperig overkomen.
"Trots" is niet gelijk aan "opschepperig". Het verschil zit hem in de tone of voice.

Vingertje wijzen naar een ander als je ergens op wordt aangesproken is trouwens behoorlijk onvolwassen.
ProsoundandlightStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-10-2005
Laatste: 9-3-2015
Berichten: 457
17-11-2005 10:56
Opscheppen is vaak een gevolg van te trotse mensen, dus het verschil is echt niet zo groot. En is dit nu echt nodig in dit forum? Wat heeft deze discussie te maken met het forum? Stuur even een e-mail als je mij persoonlijk wil "aanvallen", want daar hebben andere forumleden niets aan.
Niets vervangt ervaring, maar ervaring vervangt niets!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
17-11-2005 11:00
Jammer dat je je zo aangevallen voelt. Het lijkt mij niet nodig om hier per e-mail op door te gaan.
ProsoundandlightStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-10-2005
Laatste: 9-3-2015
Berichten: 457
17-11-2005 11:08

Sylvia schreef:

Jammer dat je je zo aangevallen voelt. Het lijkt mij niet nodig om hier per e-mail op door te gaan.
Ik voel me nog niet aangevallen, maar ik wil maar zeggen, dat als je die intensie zou hebben, stuur dan gewoon even een mail.

We zullen er dan maar over zwijgen zeker?
Niets vervangt ervaring, maar ervaring vervangt niets!
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
17-11-2005 21:16

prosoundandlight schreef:

Opscheppen is vaak een gevolg van te trotse mensen, dus het verschil is echt niet zo groot.
Er is wel degelijk een verschil tussen opscheppen of een trots persoon.

Een trots persoon kan trots zijn op z'n skytech setje, een "opschepper" daarintegen pronkt met zijn dure set van "kijk mij hier".

In het genoemde topic heb ik juist foto's van trotse personen gezien die bovendien soms zeer nuttige info geven.
Er zijn echter ook foto's van trotse bezitters die nuttige info krijgen.

Martin.
kvm entertainment

Terug naar forum Reageer (zonder quote)