Forum > Licht

snelle laser vraag ??

(201 reacties. Pagina 3 van 21)
Moderator(s): Dré
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
25-9-2005 18:20
Bij lasers van het merk big dipper/ Sevenstars aangeboden op marktplaats / Speurders moet je gewoon opletten!

Er verschijnen verkeerde foto's met de meest uiteenlopende prijzen!
Ook bij de "bieden" advertenties, soms met genoemde advies prijzen die totaal uit de lucht gegrepen zijn, is het dubbel opletten!
Controleer tevens de wattages.

Lasers van dit merk zijn gewoon goedkoop.
Wat dat aangaat is veelal op Ebay eerlijkere info te vinden.
Of gewoonweg zoeken op naam, vaak is de orginele fabrikant wel te achterhalen.

De genoemde K100 heeft volgens fabrieks opgave een output van 20 / 30mw. Dit houd overigens niet in dat hij inderdaad dit vermogen levert.

De orginele maker van dit china "speelgoed" is Cirrect

Martin.
kvm entertainment
LogicalStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2005
Laatste: 18-6-2013
Berichten: 141
25-9-2005 20:32
zeker weten dat het Cirrect is? geen een van de lasers op hun site lijkt oom maar iets op de laser in kwestie (of andere types van big dipper)
'let there be light'
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
25-9-2005 20:58

Logical schreef:

zeker weten dat het Cirrect is?
Kijk dan maar eens naar de Genius modellen, de classical, Mini-R.
Tevens hoeft een product van de maker niet 100% op een copie (oem) te lijken.
De oem types zijn vaker veelal met lagere wattages.

Juist de "orginele" maker die gaat een stap verder.
Vandaar dat "de rest" minder bekend is.

Martin.
kvm entertainment
Danny25Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2005
Laatste: 5-4-2006
Berichten: 205
26-9-2005 00:29
Ik kan nu wel een laser gaan kopen als de k800 of de k500. Maar dat is mijn doel niet ik hoef echt geen laser van 80mw. 30 of 40 mw. Is meer als genoeg. Dus een oog verblindende laser heb ik niet nodig. Een simple laser volstaat me ook.
Dus heeft iemand nog zo,n ding die goed werkt :-) mail me maar.

@DRE WAAROM VERKOOPT NEWLINE GEEN BUTGET LASERS. NET ALS DE BOOST EN SEVERSTAR??
Is erg bij met de optie. rechts boven. ik kan nu mijn laaste reacties sneller bekijken dre bedankt
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
26-9-2005 00:42

Danny25 schreef:

@DRE WAAROM VERKOOPT NEWLINE GEEN BUTGET LASERS. NET ALS DE BOOST EN SEVERSTAR??
Wat te denken van de eerder genoemde "wilde" handel?
Bij de een kost laser x 1000 euro, bij de ander dezelfde unit de helft. Bovendien hoe is de service van dergelijke lasers? Deze merken zijn veelal te vinden bij de "dozenschuif" winkels of "winkels" die er véél beter aan willen worden.
Komt er dus eigenlijk op neer dat je hem net zo goed op Ebay bij een china leverancier rechtstreeks kan bestellen.

Ik denk ook enigsinds dat door het Spooky "gebeuren" Dre voor eens en voor altijd voorgoed genezen is en zich dus helemaal niet waagt aan dergelijke merken.

Momenteel is het een kwestie van afwachten, grotendeels komen er "betere" low budget versies en dan hopelijk ook met een redelijk gelijke europese prijs.

Martin.
kvm entertainment
LasertjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-9-2005
Laatste: 16-2-2009
Berichten: 6
27-9-2005 08:34

Logical schreef:

let op! via marktplaats krijg je waarschijnlijk geen garantie oid
Laser Expert geeft momenteel 1 jaar garantie op dit model. Het is inderdaad de K100 van big dipper!

Logical schreef:

jawel ze zijn exact hetzelfde. alles is precies hetzelfde, er zit alleen een andere naam en logo op, verder is er helemaal niks anders, ook niet het aantal mw's. ik snap ook echt niet waar je die 40mw vandaan haalt.

[edit] de verkoper zegt dat het 40mw is, maar daar klopt niks van, tenzij hij er zelf een 40mw diode in heeft gestopt, 'origineel' zijn deze standaard 30mw. waarschijnlijk dat een dozenschuiver verklaard dat hij 40mw is, zodat sneller bij hem gekocht word.. en dat de verkoper op marktplaats dus ook niet beter weet. [/edit]
De laser kan worden afgesteld op 40mW als de klant dat wilt tegen meer prijs.

KVM schreef:

De orginele maker van dit china "speelgoed" is Cirrect

Martin.
Onwaar.

KVM schreef:

Danny25 schreef:

@DRE WAAROM VERKOOPT NEWLINE GEEN BUTGET LASERS. NET ALS DE BOOST EN SEVERSTAR??
Wat te denken van de eerder genoemde "wilde" handel?
Bij de een kost laser x 1000 euro, bij de ander dezelfde unit de helft. Bovendien hoe is de service van dergelijke lasers? Deze merken zijn veelal te vinden bij de "dozenschuif" winkels of "winkels" die er véél beter aan willen worden.
Komt er dus eigenlijk op neer dat je hem net zo goed op Ebay bij een china leverancier rechtstreeks kan bestellen.
Helemaal niet waar! De service van Laser Expert is juist erg goed en snel. Bovendien gaat het met de garantie gewoon via Laser Expert! Dus geen dure kosten maken naar buitenland of bellen/mailen met chinezen!
Bereikbaar voor vragen en commentaar.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
27-9-2005 09:22
Edit Mod: Sylvia: zou je je website uit je quote willen halen? De quoteregel is, net als de rest van het forum trouwens, NIET bedoeld voor reclame-uitingen.
LogicalStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2005
Laatste: 18-6-2013
Berichten: 141
27-9-2005 11:14

Lasertje schreef:

Wat te denken van de eerder genoemde "wilde" handel?
Bij de een kost laser x 1000 euro, bij de ander dezelfde unit de helft. Bovendien hoe is de service van dergelijke lasers? Deze merken zijn veelal te vinden bij de "dozenschuif" winkels of "winkels" die er véél beter aan willen worden.
Komt er dus eigenlijk op neer dat je hem net zo goed op Ebay bij een china leverancier rechtstreeks kan bestellen.
Helemaal niet waar! De service van Laser Expert is juist erg goed en snel. Bovendien gaat het met de garantie gewoon via Laser Expert! Dus geen dure kosten maken naar buitenland of bellen/mailen met chinezen! tuurlijk zeg jij dat je zelf een goede service geeft, dat zal iedereen zeggen van z'n eigen bedrijf, lekker betrouwbaar en waardevolle post, not! als je dan zegt dat de maker niet Cirrect is, als je dat zo goed weet, weet je ook wel wie het wel doet..

en hoe stel jij een laser af op 40mw.., voor een meerprijs pruts jij voor de klant met de diode? heb je een foto van een meting? want er word zoveel gezegd..
'let there be light'
LasertjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-9-2005
Laatste: 16-2-2009
Berichten: 6
27-9-2005 11:21
Foto van de meting? Ik gebruik een licht gevoelige diode en meet hem daarmee af. Binnenkort heb ik dure meetapperatuur (newport of cohorent) btw ik hou er niet zo van als je aanvallend post, groeten.
Bereikbaar voor vragen en commentaar.
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 5-7-2024
Berichten: 5308
27-9-2005 11:59
Er is een verschil tussen aanvallend en kritisch. Dit viel wat mij betreft onder kritisch, en is dus prima. De als paddestoelen uit de grond schietende leveranciers van verre-Oosten lasers vragen erom een kritisch te worden bekeken.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)