Forum > Geluid

SynQ --> CDX-2: de geruchtenmolen draait blijkbaar al

(32 reacties. Pagina 3 van 4)
Moderator(s): Dré
MarkyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 4-6-2010
Berichten: 124
7-10-2005 09:26
Sorry, wist niet van die 5kb limiet, had speciaal nog een klein fotootje gemaakt...
MarkyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 4-6-2010
Berichten: 124
21-12-2005 17:27
Ondertussen is hij leverbaar!
ALLE functies werken ook in MP3 en de look is prachtig!
Voor meer info: KLIK HIER
ProsoundandlightStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-10-2005
Laatste: 9-3-2015
Berichten: 457
21-12-2005 18:40
Om die spelertjes te zien, kan je ook gewoon naar Beglec komen hoor. Als je even heel vriendelijk vraagt om te mogen testen, dan zal dat zelfs ook wel lukken. Dit geldt uiteraard voor alle nieuwe producten, maar ook voor de oudere. Momenteel staan er bijvoorbeeld een aantal mengertjes, onder andere ook een powermixer, en de rest staat achter glas. Dus er is altijd wel wat te zien bij de Belgische bron (zal ik het maar noemen). Uiteraard staan de nieuwste producten er opgesteld voor ze bij de dealers binnen komen, lijkt me logisch.
Niets vervangt ervaring, maar ervaring vervangt niets!
TCMCVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2003
Laatste: 21-12-2014
Berichten: 1193
21-12-2005 19:06

prosoundandlight schreef:

Om die spelertjes te zien, kan je ook gewoon naar Beglec komen hoor. Als je even heel vriendelijk vraagt om te mogen testen, dan zal dat zelfs ook wel lukken.
Je vergeet er wel bij te vermelden dat je niet als eindgebruiker bij beglec kan komen. Hetzelfde geldt ook voor Highlite en AD-systemes (American DJ). Je zult dan toch een keer met een bevriende winkelier of verhuurder op pad moeten.

TCMC
ProsoundandlightStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-10-2005
Laatste: 9-3-2015
Berichten: 457
21-12-2005 20:18

TCMC schreef:

prosoundandlight schreef:

Om die spelertjes te zien, kan je ook gewoon naar Beglec komen hoor. Als je even heel vriendelijk vraagt om te mogen testen, dan zal dat zelfs ook wel lukken.
Je vergeet er wel bij te vermelden dat je niet als eindgebruiker bij beglec kan komen. Hetzelfde geldt ook voor Highlite en AD-systemes (American DJ). Je zult dan toch een keer met een bevriende winkelier of verhuurder op pad moeten.

TCMC
Bwa... ik weet niet. Het wordt niet gedaan, maar je kan er als eindgebruiker wel komen. Niet om dingen te kopen, dat spreekt voor zich, maar als je iets wil testen, dan zou dat wel moeten lukken hoor. Ze verwijzen je dan voor een eventuele aankoop gewoon door naar een dealer.
Niets vervangt ervaring, maar ervaring vervangt niets!
TCMCVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2003
Laatste: 21-12-2014
Berichten: 1193
21-12-2005 20:29

prosoundandlight schreef:

Bwa... ik weet niet. Het wordt niet gedaan, maar je kan er als eindgebruiker wel komen. Niet om dingen te kopen, dat spreekt voor zich, maar als je iets wil testen, dan zou dat wel moeten lukken hoor. Ze verwijzen je dan voor een eventuele aankoop gewoon door naar een dealer.
Ik heb wel eens gehoord dat handelaren de eindgebruikers naar de showroom van de inporteur sturen om bijvoorbeeld een aantal boxen te gaan besluisteren en vergelijken. Zelf ben ik een keer bij de open dag van Highlite geweest en daar kon je als eindgebruiker zo binnenlopen. Uiteraard heb ik met eigen CD's eens aan aantal zaken aan de tand gevoeld en dat viel me niet tegen.

Andere zaken zoals mixers en versterkers waren niet aangesloten. Wel lagen sommige versterkers open die er ook nog netjes uitzagen. Opvallend vond ik wel dat het accent op licht lag en dat er veel leuke lichteffecten in werking werden gesteld.

Ik weet niet of Beglec wel eens een open dag heeft ofzo...

TCMC
ProsoundandlightStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-10-2005
Laatste: 9-3-2015
Berichten: 457
21-12-2005 20:45

TCMC schreef:

prosoundandlight schreef:

Bwa... ik weet niet. Het wordt niet gedaan, maar je kan er als eindgebruiker wel komen. Niet om dingen te kopen, dat spreekt voor zich, maar als je iets wil testen, dan zou dat wel moeten lukken hoor. Ze verwijzen je dan voor een eventuele aankoop gewoon door naar een dealer.
Ik heb wel eens gehoord dat handelaren de eindgebruikers naar de showroom van de inporteur sturen om bijvoorbeeld een aantal boxen te gaan besluisteren en vergelijken. Zelf ben ik een keer bij de open dag van Highlite geweest en daar kon je als eindgebruiker zo binnenlopen. Uiteraard heb ik met eigen CD's eens aan aantal zaken aan de tand gevoeld en dat viel me niet tegen.

Andere zaken zoals mixers en versterkers waren niet aangesloten. Wel lagen sommige versterkers open die er ook nog netjes uitzagen. Opvallend vond ik wel dat het accent op licht lag en dat er veel leuke lichteffecten in werking werden gesteld.

Ik weet niet of Beglec wel eens een open dag heeft ofzo...

TCMC
Nee, enkel de sound and light show in Grimbergen doet jaarlijks dienst als open dag.

Dat heb je natuurlijk bij Prévost wel weer wel he. (invoerder Dynacord - EV - Klark - Beyer - TOA - ...). Daar staan de meest courante Dynastacks aangesloten, met een paar mooie Midas tafels, en beschikbaar wat je maar wil. Daar is het wel wat moeilijker om als eindgebruiker binnen te geraken. Je kan altijd proberen, maar ik heb er in elk geval toch nog maar bitter weinig niet-dealers zien passeren.

Maar het voordeel bij Beglec is dan weer dat die SenL show toch wel zeer uitgebreid is. Je ziet daar eigenlijk alles wat je moet zien.
Niets vervangt ervaring, maar ervaring vervangt niets!
MarkyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 4-6-2010
Berichten: 124
22-12-2005 15:49

prosoundandlight schreef:

Om die spelertjes te zien, kan je ook gewoon naar Beglec komen hoor. Als je even heel vriendelijk vraagt om te mogen testen, dan zal dat zelfs ook wel lukken.
Als eindgebruiker wordt je vriendelijk verzocht om de apparatuur bij je verdeler uit te proberen.
Als groothandel is het voor Beglec echt onmogelijk om iedere eindgebruiker te woord te staan.
Ook testen is niet mogelijk, ook niet na een heel vriendelijk verzoek...
Alle dealer staan klaar om je met open armen te ontvangen!
ProsoundandlightStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-10-2005
Laatste: 9-3-2015
Berichten: 457
22-12-2005 15:58

Marky schreef:

prosoundandlight schreef:

Om die spelertjes te zien, kan je ook gewoon naar Beglec komen hoor. Als je even heel vriendelijk vraagt om te mogen testen, dan zal dat zelfs ook wel lukken.
Als eindgebruiker wordt je vriendelijk verzocht om de apparatuur bij je verdeler uit te proberen.
Als groothandel is het voor Beglec echt onmogelijk om iedere eindgebruiker te woord te staan.
Ook testen is niet mogelijk, ook niet na een heel vriendelijk verzoek...
Alle dealer staan klaar om je met open armen te ontvangen!
Valt te zien door wie je te woord wordt gestaan...
Maar uiteraard ga je best naar een dealer. Uitleg kan je normaal gezien wel krijgen hoor, enkel testen is uitzonderlijk.
Niets vervangt ervaring, maar ervaring vervangt niets!
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
22-12-2005 16:02
Ik denk best wel dat Marky weet waar hij over praat, omdat hij zelf bij Beglec werkt sneaky :V Dus graag eerst even lezen voordat je zulke uitspraken gaat doen.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)