Forum > Off-Zone

Posters plakken

(33 reacties. Pagina 3 van 4)
Moderator(s): Dré
Bigf00tStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2004
Laatste: 28-11-2013
Berichten: 152
1-6-2005 11:45

mr_jows schreef:

Wacht dan nog maar eventjes met plakken. Doe dit juist een week a twee weken van te voren. Jouw posters zullen nu hoogstwaarschijnlijk worden overgeplakt.

Heb je je feest al gepromoot op party-sites? Zo kun je ook gratis kaartjes weggeven. Hierdoor krijg je misschien toch meer volk. Ik denk dat de webportalen (Partyflock, etc.) belangrijker zijn dan een paar posters.... ;)

En waarom had je mij nie geboekt :P
Het is de bedoeling dat we alles spreiden in 2 keer. Dus de eerste 2 weken 2500 flyers en 250 posters weg. Dan 1,5 tot 2 weken voor het evenement weer de helft weg. Zo hebben we een betere spreiding denk ik.

Het feest is te vinden op Partyflock en daar zullen 5 gastenlijstplaatsen verloot worden. Ook zijn we nog bezig met een of andere prijsvraag bedenken..Aangezien ik samenwerk met Totaal FM (waar ik zelf ook actief ben als medewerker razz :p) zullen we op de stream nog wat gastenlijstplekken weggeven en bereiken we daar ook een hoop mensen.

Als ik zo hoor wie dr allemaal al komen dan zit het opzich niet verkeerd, en zullen we ook niet iedereen binnen kunnen laten..Maar toch is het altijd afwachten he wink ;)

En waarom ik jou niet geboekt heb? Tja zoveel geld heb ik niet als beginnende organisatie he shut up :X Hehe ff zonder gein: demotje is welkom hoor happy :)
Bigf00tStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2004
Laatste: 28-11-2013
Berichten: 152
1-6-2005 11:49

Reind schreef:

Alles laten vallen en heel hard rennen.
En de auto met lopende motor laten staan zeker? laugh :D
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
1-6-2005 12:05
In Amsterdam? laugh :D
Volgende keer Peter!
Bigf00tStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2004
Laatste: 28-11-2013
Berichten: 152
1-6-2005 12:35
Ow lol, ik ga in boerendorpjes plakken wink ;)
John_voofStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2003
Laatste: 12-5-2016
Berichten: 206
1-6-2005 14:30
Tja, Schijndel he... wink ;)
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
1-6-2005 15:11

Bigf00t schreef:

Reind schreef:

Alles laten vallen en heel hard rennen.
En de auto met lopende motor laten staan zeker? laugh :D
Plakken doe je lopend met een emmertje met lijm, een dikke kwast, veel sigaretten en een goed humeur om de avond mee door te komen.

Plakken liep bij ons altijd uit op een avond waarop er wel weer is iets gebeurde waar je op dat moment vreselijk om kunt lachen maar de dag erna je je ogen voor uit de kop schaamt. Zoals iemand waar je een hekel aan hebt zijn complete auto vol plakken met posters (dan in plaats van lijm wel gewoon water gebruiken anders is het echt een takkestreek), Over brievenbussen bij een flat heen plakken, met een natte poster langs het politie bureau rennen en hem daar achter laten op de vooruit e.d.

Heel kinderachtig allemaal maar wel iets waar je op dat moment de ballen uit je broek aan het lachen bent.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Marc OhStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-2-2005
Laatste: 25-6-2008
Berichten: 33
1-6-2005 17:05

Reind schreef:

Bigf00t schreef:

Reind schreef:

Alles laten vallen en heel hard rennen.
En de auto met lopende motor laten staan zeker? laugh :D
Plakken doe je lopend met een emmertje met lijm, een dikke kwast, veel sigaretten en een goed humeur om de avond mee door te komen.

Plakken liep bij ons altijd uit op een avond waarop er wel weer is iets gebeurde waar je op dat moment vreselijk om kunt lachen maar de dag erna je je ogen voor uit de kop schaamt. Zoals iemand waar je een hekel aan hebt zijn complete auto vol plakken met posters (dan in plaats van lijm wel gewoon water gebruiken anders is het echt een takkestreek), Over brievenbussen bij een flat heen plakken, met een natte poster langs het politie bureau rennen en hem daar achter laten op de vooruit e.d.

Heel kinderachtig allemaal maar wel iets waar je op dat moment de ballen uit je broek aan het lachen bent.
Dan weten ze wel gelijk waar ze moeten komen klagen he wink ;) over die posters
Bigf00tStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2004
Laatste: 28-11-2013
Berichten: 152
1-6-2005 18:42

Reind schreef:

Plakken doe je lopend met een emmertje met lijm, een dikke kwast, veel sigaretten en een goed humeur om de avond mee door te komen.
In een stad is dit idd wel te doen. De bedoeling is dat wij met 2 auto's gaan rijden omdat het gebied wat we moeten beplakken redelijk groot is happy :) (straal van zon 20km)

Het is niet de bedoeling om ieder dorp helemaal vol te plakken, maar hier en daar op plekken waar jongeren komen.
StekelvarkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-12-2003
Laatste: 2-8-2014
Berichten: 713
1-6-2005 21:51
flyers kan je best uitdelen aan de schoolpoort(ken jij een plaats waar meer jongeren komen?)
bij ons in de omgeving komen ze ook in de zaal/tent van een andere fuif(die natuurlijk wel op een andere dag plaatsvind) posters hangen. wel effe vragen aan de organisator dat dit wel mag
exit night into LIGHT
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
1-6-2005 21:59

Marc Oh schreef:

Dan weten ze wel gelijk waar ze moeten komen klagen he wink ;) over die posters
Yups en dan word het altijd nog veel leuker wink ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)