Forum > Licht

FAL importeur?

(56 reacties. Pagina 3 van 6)
Moderator(s): Dré
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 2128
2-4-2005 16:43
Hallo Martin,

kvm schreef:

Webbie schreef:

Voor de spiegel dishes moet hij 1,50 Euro per stuk hebben (hij heeft er totaal 30).
shocked 8O Niet dat ik deze dishes heb, maar vindt ze toch behoorlijk aan de prijs.
Had de hobby zaak ze niet?

Martin.
Zover ik het begrepen heb uit de mail, bedoelde de man een compleet kommetje (de dish) met de spiegels er al in geplakt. Dus 1,50 per compleet schaaltje.

En nee, tot nu toch nog niets kunnen vinden, ik heb een paar bedrijven gemaild en gebeld. Maar tot op heden niets. Ik heb natuurlijk altijd nog de optie om ze in Engeland te bestellen.

Greetz Webbie..
These go to Eleven ...
JurrieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-4-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 620
2-4-2005 17:32
1,50 is geen geld zou ik zeggen! Ik hoop dat hij wat foto's heeft, mogelijk ook van de stappenmotoren... als hij net zoveel voor die motortjes wil hebben neem ik die gok wel.

Ik hoor het wel... wel een leuk idee om samen te gaan (voorlopig staat mijn auto nog minimaal een week stil... maar kan miss wel wat regelen).

Ik heb trouwens nog geen reactie van die 'franse' belgen... sad :(
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
2-4-2005 18:00

Webbie schreef:

Zover ik het begrepen heb uit de mail, bedoelde de man een compleet kommetje (de dish) met de spiegels er al in geplakt. Dus 1,50 per compleet schaaltje.
laugh :D Dacht even dat je per spiegeltje bedoelde (mede vanwege het aantal.) Maar dan heb ik niets gezegt shut up :X

De vraag is dan alleen of ze inderdaad voor een Fal blowstar zijn, in de geni's die ik heb zit ook een spiegeldish met kleine vierkante spiegels. De dish is echter veel kleiner en bevat dus minder spiegels.

Martin.
kvm entertainment
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 2128
2-4-2005 18:22
Hallo Martin,

kvm schreef:

De vraag is dan alleen of ze inderdaad voor een Fal blowstar zijn, in de geni's die ik heb zit ook een spiegeldish met kleine vierkante spiegels. De dish is echter veel kleiner en bevat dus minder spiegels.
Martin.
Ik wacht even op de foto's, misschien zijn het wel ronde spiegeltjes. En misschien kan ik er wel van een paar dishes één grote dish maken (spiegeltjes er af peuteren en weer op de originele plakken).

Greetz Webbie...
These go to Eleven ...
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 2128
5-4-2005 22:20
Hallo,

Eindelijk mail teruggehad van die man, foto's volgen nog. Ik heb speciaal nog in een relpy terug gevraagd om foto's van motortjes. Daar krijg ik ook foto's van, zodat jij kan kijken of het wat voor je is. Had je nu alléén een motortje nodig of meer onderdelen voor je project?
Ik heb echt een hele party onderdelen, ik zal kijken of ik er foto's van kan maken van de week.

De spiegelschelpen zijn nog nooit gebruikt, echter zijn ze wel een jaar of 10 geleden geproduceert. Deze hebben als spare parts op de plank gelegen bij een fabrikant.
De schelpen zijn 13 cm rond en 20 tot 25mm diep. De schelpen hebben diverse motieven. Enkele spiegeltjes liggen los, maar een beetje lijm doet wonderen.

Ik kwam ook nog zakjes tegen met losse spiegeltjes (ronde, vierkante, rechthoekige, allen blank).

Aan losse defecten lichteffecten heb ik het volgende:
1x blowstar, 1x flower, 2x dinospot, 1x dinosaur.

Alle dertig schelpen samen mogen weg voor 35,--

Foto's komen er dus nog aan van de week.
Zegt jou die DinoSpot en Dinosaur wat?

Greetz Webbie...
These go to Eleven ...
JurrieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-4-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 620
6-4-2005 00:25
Ik heb werkelijk geen idee... razz :p

Bij mijn projectje zijn 2 (identieke) stappenmotoren defect.
GatsoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-8-2003
Laatste: 20-5-2015
Berichten: 195
6-4-2005 10:05
Een dinosaur heb ik een nog liggen, dat is een effect van LunaLightning, dat bestaat al een aantal jaren niet meer en die dish lijkt totaal NIET op ee blowstar, die is 3x zo klein en bovendien alleen in het wit

Jaco
Als het toch niet uitmaakt doe dan maar iets van Clay Paky
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 2128
6-4-2005 10:11
Hallo Jaco,

gatso schreef:

Een dinosaur heb ik een nog liggen, dat is een effect van LunaLightning, dat bestaat al een aantal jaren niet meer en die dish lijkt totaal NIET op ee blowstar, die is 3x zo klein en bovendien alleen in het wit

Jaco
Dat wist ik al, dat de dishes zó niet passen. De dish van een BlowStar is 16cm in doorsnede.
Op die dishes (die die man aanbied) zitten losse spiegeltjes, die ik er dan afhaal, en dan weer op de originele schelp plak. Heb ik toch weer een nieuwe dish happy :) . Want dat is het enigste wat er aan de BlowStar mankeert.

Greetz Webbie...
These go to Eleven ...
JurrieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-4-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 620
6-4-2005 11:35
Zou wel een nette oplossing zijn web!

Kun je mij even mailen betreft die oude spullen?
JurrieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-4-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 620
8-4-2005 14:25
Nog steeds geen reactie van die belgische 'importeur'.

misschien zijn ze mn franse mail aan het vertalen in het vlaams sneaky :V .

Iemand andere suggesties, of tips om te weten te komen wat de specs waren van een verroeste stappenmotor sad :( ?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)