Forum > Newbie Forum

Skytec luidsprekerset van Kijkshop

(37 reacties. Pagina 3 van 4)
Moderator(s): Dré
DJ ChrisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 21-12-2007
Berichten: 290
25-9-2004 18:32

sylvia schreef:

Da's waar. Maar bij iemand van 13 heb je gemiddeld genomen iets meer kans op onzin, en dat kun je iemand van die leeftijd eigenlijk niet eens echt kwalijk nemen.

Je zult het toch trouwens wel met ons eens zijn, dat die opmerking een totaal zinloze was? Leuk, er komt geluid uit. Dat komt er ook uit de My First Sony van mijn buurjongetje.
aaahhh... angry wink ;) , nee ik begrijp wat je bedoelt, maar het is niet altijd zo

Groetjes Chris
alsof iemand erop let
MauriceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-11-2012
Berichten: 731
25-9-2004 20:52
nou voor op ee kamer staat het vast grappig en klinkt het goed hard en overleeft wat voluit draaien ooknog wel.. voor dit doel zou het kunnen verder niet.
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 1207
26-9-2004 13:25

RonnieB schreef:

DJ.T schreef:

Met dit soort reacties betwijfel ik altijd even de ervaring van de persoon die het post...
No offence overigens, maar kan er in je profiel niet iets komen waar je je leeftijd invult. Makkelijkst lijkt mij dan nog geboortedatum en dat het dan verrekent wordt door de computer naar een leeftijd zodat je niet elk jaar je leeftijd hoeft te veranderen wink ;)
alsof de leeftijd van een persoon wat zegt over de reactie... alsof iemand van 35 geen onzin kan praten happy :)
Als ik van een jong iemand een onzinnige reactie lees kijk ik altijd even in zijn profiel, eigenlijk altijd is er dan niets ingevuld van website oid waar je toch even snel kan proberen te achterhalen of die persoon alleen maar hier besproken dingen (verkeerd) napraat of dat dit uit eigen ervaring is, en als het uit eigen ervaring is, hoeveel ervaring kan die persoon dan hebben.
Een jong iemand neem ik het niet kwalijk als ze rare dingen zeggen, die probeer je gewoon uit te leggen hoe het wel zit en als ze eigenwijs zijn dan moeten ze het zelf maar weten.
Van een ouder iemand verwacht ik toch dat die nadenkt voordat hij wat zegt en eerst eens beredeneerd waarom zoiets eigenlijk zo is.
Zo'n persoon zal dus wellicht niet zo snel posten dat zijn skytec set echt Da BoMb! is maar eerder dat het niks kost, en alle waar naar zijn geld wink ;)
Als een ouder iemand dan onzin post zal ik er anders tegenin gaan dan iemand die het gewoon nog niet kan weten.
Daarom zou ik het toch heel fijn vinden om in het profiel een leeftijd in te bouwen.
Ik hoop dat dit niet te veel moeite zou zijn want het lijkt mij erg fijn.
Darth Crossfader
MassiveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
Berichten: 525
26-9-2004 13:34
Om die reden is het inderdaad wel een aanwinst vind ik.

Alleen kun je meestal aan het taalgebruik ook al wel een redelijke inschatting maken.
Maar volgens mij is hier al een keer over gediscussiërd, en zag Dré er het nut niet zo van in.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 13459
27-9-2004 18:57
Intelligentie hoeft niet gerelateerd te zijn aan leeftijd. Helaas bewijzen vele jongeren keer op keer dat wat theoretisch niet zo HOEFT te zijn in de praktijk helaas wel vaak zo IS! sneaky :V
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
Berichten: 1218
27-9-2004 21:29
Idd. Wijsheid komt met de jaren, gaat lang niet bij iedereen op. razz :p
Door internet beperkt
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 1207
27-9-2004 21:38
Het gaat ook maar om een indicatie, het gaat meer om het hoe te reageren op een onzinnige reactie.
Bij een erg jong persoon zal dit gewoon wat vriendelijker en uitleggender zijn dan bij een ouder persoon die (hopelijk) weet hoe het hoort.
Darth Crossfader
GoTMoReStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-8-2004
Laatste: 26-12-2007
Berichten: 458
27-9-2004 22:08
Ik zelf geen ervaring met dit merk, maar als je ziet dat de in-put al met rca stekkertjes is. Ga er dan maar gerust vanuit dat het geen top amp is.

Verder scheinen die boxen van skytech toch nog wel redelijk voor hun geld te zijn hoor.

Ik zou persoonlijk voor een dap gaan ( lekker mc-12je ofzo ) dan heb je wel wat beters.
Maar hier kun je prima mee beginnen. Maar verwacht geen wonderensneaky :V
Soms..
MassiveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
Berichten: 525
27-9-2004 22:11

GoTMoRe schreef:

Ik zou persoonlijk voor een dap gaan ( lekker mc-12je ofzo ) dan heb je wel wat beters.
Jahoor, help de beste OP maar van de regen in de drup...

Het juiste advies is al gegeven, kom nou alsjeblieft niet met zulke tips aanzetten!
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
28-9-2004 00:01
Och, wil je huisfeestjes en slaapkamer feestjes blijven doen is de DAP MC15 prima, zou ik niet veel geld meer aan uitgeven, wil je beter: de DAP RW15.. Erg goed vind ik, voor het geld.

Nog beter de Behringers/Wharfedale's etc etc.. Toch heb ik plezier gehad van de DAP MC15's, evenals de DAP RW15's..

Wel merk ik dat je bij de Dap's je volume knop een stuk verder opengooien moest wilde je hetzelfde volume halen als ik nu bij de JBL SF25's heb.. Rendement?

Terug naar forum Afgesloten topic