Forum > Newbie Forum

Aankoop Tascam CD-302

(35 reacties. Pagina 3 van 4)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 13471
22-7-2004 18:26
Schijnt bij die nieuwe reeks nog wel wat mee te vallen. Vandaar ook dat ik aan het kijken ben...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
22-7-2004 23:58
Zozo.

Naja het word tijd dat die suffo's bij feedback stoppen met dingen te verkopen waar ze geen verstand van hebben (is die keten binnen no time om zeep) want de kennis van zaken is daar echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg laag als het om dj gear gaat.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
MSSSStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-6-2003
Laatste: 10-5-2010
Berichten: 108
23-7-2004 04:02
En voor de rest ook? Of valt dat dan wel weer mee? razz :p
Liefde moet van twee kanten, zowel voor- als achterlangs!:P
SpongebobStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2003
Laatste: 17-8-2005
Berichten: 170
23-7-2004 11:25
die gozer van de studiogear heeft wel verstand van zaken, alleen is hij volgens mij degene die die achterlijke teksten op de website zet.
blaat.
MarcStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-7-2004
Laatste: 25-8-2004
Berichten: 29
23-7-2004 12:41
Don't fuck with Feedback angry (rotterdam in iedergeval wink ;) )

Over DJ-gear kan ik minder goed oordelen, maar op de toetsen- & (zeker) de studioafdeling staan echt wel mensen met veel kennis van zaken!

Waar je je in ieder geval niet moet begeven is Correct (ook aan de ceintuurbaan), Ze verkopen er dj & PA spul maar daar staan alleen maar grijze vijftigers met enkel verstand van tv's en hifi setjes! laugh :D
TenkaterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2004
Laatste: 21-12-2019
Berichten: 399
23-7-2004 13:20

marc schreef:

Waar je je in ieder geval niet moet begeven is Correct (ook aan de ceintuurbaan), Ze verkopen er dj & PA spul maar daar staan alleen maar grijze vijftigers met enkel verstand van tv's en hifi setjes! laugh :D
Mee eens, hoewel er nu een jonge jongen werkt die de dj apparatuur regelt en erg de tijd voor je neemt (soms een beetje teveel, hij gaat dan maar door laugh :D ). Maar: beter te lang dan te kort!
Over zijn kennis van de componenten kan ik niets zeggen.
Weinig posten: wel veel lezen en dus leren! :)zoek en gij zult vinden, vind gij het niet, dan is het zoek!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
23-7-2004 14:05
Het gaat vooral om de kennis van zaken aangaande dj gear bij zulke zaken.

Maarja in dat rijtje zet ik ook net zo hard winkels als sale en djst*nter etc
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
MarcStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-7-2004
Laatste: 25-8-2004
Berichten: 29
23-7-2004 14:19

Reind schreef:

Het gaat vooral om de kennis van zaken aangaande dj gear bij zulke zaken.

Maarja in dat rijtje zet ik ook net zo hard winkels als sale en djst*nter etc
Welke winkels zijn dan wel goed??? Alleen hier bij new-line wordt bijv. gesproken over speling op toonarmen. Ik ben nog geen enkele winkel/webshop/forum (ter wereld shocked 8O ) tegen gekomen dat hier ook maar een woord aan vuil maakt.....óf het hele spelings verhaal is overdreven, óf Dré is de enigste persoon op aarde ( wink ;) ) met verstand van zaken, en is er dus geen winkel die ook maar in de buurt komt van New-Line...........
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 13471
23-7-2004 15:26

marc schreef:

Don't fuck with Feedback angry (rotterdam in iedergeval wink ;) )

Over DJ-gear kan ik minder goed oordelen, maar op de toetsen- & (zeker) de studioafdeling staan echt wel mensen met veel kennis van zaken!
Ook bij de afdeling DJ gear schijnt iemand te werken die zeker weet waar hij het over heeft. Maar die moet je natuurlijk wel even treffen als je daar komt.

Maar laten we het topic nou niet omzetten in een "afzeiktopic". Da's niet de bedoeling.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 13471
23-7-2004 15:38

marc schreef:

Reind schreef:

Het gaat vooral om de kennis van zaken aangaande dj gear bij zulke zaken.

Maarja in dat rijtje zet ik ook net zo hard winkels als sale en djst*nter etc
Welke winkels zijn dan wel goed??? Alleen hier bij new-line wordt bijv. gesproken over speling op toonarmen. Ik ben nog geen enkele winkel/webshop/forum (ter wereld shocked 8O ) tegen gekomen dat hier ook maar een woord aan vuil maakt.....óf het hele spelings verhaal is overdreven, óf Dré is de enigste persoon op aarde ( wink ;) ) met verstand van zaken, en is er dus geen winkel die ook maar in de buurt komt van New-Line...........
Hebben we dat weer...

Er zijn bedrijven die een automotor kunnen tunen zodat er 100+ meer pk's uit komt. Betekent dat dat de fabrikant zelf er niets vanaf weet? Nee, het betekent dat de fabrikant zelf wat conservatiever is (mogelijk in verband met levensduur in het voorbeeld van de automotor; mogelijk vanwege budget overwegingen).

Toen de TTX1 uitkwam was de arm 15mm te lang. Er zijn honderden verkocht over de gehele wereld voordat iemand (ergens in z'n huiskamer in Harlingen) er achter kwam dat de arm te lang was...

De draaitafel is prima bruikbaar met wat speling op de arm. Hij wordt echter nog beter (stabieler) door die speling er niet op te hebben.

Ik heb me altijd al wat meer dan gemiddeld geinteresseerd voor draaitafels (ook al draai ik zelf sinds jaar en dag alleen nog maar met CD's ;-). Vandaar ook dat ik een naaldmicroscoop heb staan om naalden te controleren, weet hoe ik een arm kan doorrekenen volgens de Baerwald-Lofgren alignment (een alignment die, als het goed zou zijn, door alle (normale armlengte) DJ draaitafels gebruikt wordt) etc. etc. etc.

Voor het afstellen van de lagers van een draaitafel is een bepaalde fingerspitzengefuhl nodig EN een stille rustige ruimte. Allemaal dingen die verdomd moeilijk zijn te verwezelijken in een massaproductiesysteem...
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)