Forum > Algemeen Forum

Waar vervoeren jullie de drive in mee?

(2184 reacties. Pagina 29 van 219)
Moderator(s): Dré
Mark_dabombStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-9-2002
Laatste: 21-12-2010
Berichten: 277
29-12-2005 18:51
En als jij een ongeluk maakt tijdens jou werk in je vaders bedrijfsauto's?
Tom1984Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-2-2003
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 172
29-12-2005 20:47
Vervoeren in een bedrukte bus/auto ja of nee is gewoon een afweging die je voor jezelf maakt.

Ik heb het wel gedaan, bij een volgende auto is er geen haar op mijn hoofd die eraan denkt een auto kaal te laten!
Ten eerste staat het gewoon mooi (kale bus vind ik niks)
Ten tweede houd ik er regelmatig wel wat feestjes aan over ("ik heb jullie zien rijden")
Nu ook schuimparty's!!! 125.000liter per minuut
Dj NathanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-12-2002
Laatste: 23-1-2013
Berichten: 271
29-12-2005 21:29

Get-Right schreef:

Alles is natuurlijk wel verzekerd, maar je kunt het je niet veroorloven dat je toprack of je krachtstroomcase gestolen is, en je moet nog 2 shows draaien. Vandaar dat alles de wagen uit gaat.
Hoe heb je dat verzekerd. Alle grote bedrijven die ik ken hebben niks verzekerd op de weg. Omdat het ten eerste niet te betalen is en ten tweede het haast niet mogelijk is.
Pearl 2000 in da house!!
RoeltjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2003
Laatste: 30-9-2015
Berichten: 505
29-12-2005 21:41
nog steeds met auto van papa's (mijnes heeft geen trekhaak) en een huuraanhanger, gelukkig kunnen we die tegenwoordig 's nachts terugbrengen, maar aan korting hoeven we niet te denken.. ondanks dat we z'n bak 10tallen keren per jaar huren.

Binnenkort toch maar eens kjken naar een gesloten tandemasser, alleen waar laat je die dingen...
vaj-ta-lie-tie
Dj joeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-5-2005
Laatste: 25-2-2015
Berichten: 160
29-12-2005 22:01
En als jij een ongeluk maakt tijdens jou werk in je vaders bedrijfsauto's?
ik mag der nog niet in rijden ben pas 15 sneaky :V
en men vader is verzekert buiten werktijden in die auto dus dat zit wel goed wink ;)
DjpStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-7-2004
Laatste: 31-8-2016
Berichten: 382
29-12-2005 22:02

Roeltje schreef:

alleen waar laat je die dingen...
in de garage, die mijn gekke Pa uit gebouwd heeft van de zomer laugh :D
ik zal eens foto's posten vande week in opslag happy :)

en oftewel, aanhangertje naar binnen en naar bed nix uitladen

mijn aanhager is ook bestickerd en idd, de reactie van "ik heb jullie zien rijden" heb ik ook al eens mee mogen maken. Dus wel zo ideaal. Op locatie staat er bij ons niets meer in. En ik heb altijd alles bij mij. Wel zo handig
RoeltjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2003
Laatste: 30-9-2015
Berichten: 505
29-12-2005 22:32
als ik ding hier in garage zet worden ze gek! :p

disco neemt zo al veel ruimte in, zou dan wel in aanhanger kunnen blijven, maar toch, kunnen ze er niet meer langs met fietsen, gaan ze echt flippen!
vaj-ta-lie-tie
Ronny BStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
Berichten: 554
29-12-2005 23:03

djp schreef:

Op locatie staat er bij ons niets meer in. En ik heb altijd alles bij mij. Wel zo handig
Op locatie ligt er in de aanhanger/bus alles wat ik niet meer nodig heb. Deksels van cases, kabels die ik die avond niet gebruik enzo. Ik neem meestal alleen mee wat ik denk te gaan gebruiken. De rest laat ik thuis. Daar is het goed verzekerd, heb er een apparte verzekering voor afgesloten. Ook oploctaie is het verzekerd. omdat het bij nog "hobby matig" is kun je er een tentoonstelling verzekering op afsluiten. Dan is het altijd verzekerd. Zolang er maar sporen van braak zijn op het moment dat er iets gestolen is. maakt op dat moment niet uit of het thuis is of dat het ergens anders is/ je aanhanger/bus is opengebroken.

Maar over vervoer heb ik tegenwoordig niet meer te klagen, ene busje wat ik gratis kan lenen. of gewoon een aanhanger huren en deze achter papa's auto hangen. (dat mijn pa zo gek is dat het nog elke keer tot die in de nacht mee gaat, heb echt respect voor die man)
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
30-12-2005 00:19
Ook oploctaie is het verzekerd. omdat het bij nog "hobby matig" is kun je er een tentoonstelling verzekering op afsluiten. Dan is het altijd verzekerd.
ja, ja hoe crea bea kan een verzekerings agent tegenwoordig zijn.

Tot dat er iets mis gaat en je te horen krijgt dat je de verkeerde verzekering hebt afgesloten.
Ook al ben je "hobby matig" bezig, al snel is de nieuwwaarde van de apparatuur dermate hoog dat de verzekering het niet meer pikt als zijnde "hobby matig".

Martin.
kvm entertainment
Ronny BStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
Berichten: 554
30-12-2005 22:34
Nu heb ik een verzekering. Maar ben eigenlijk zo bezig dat als het gestolen word dat ik niets krijg. Ook laat ik oplocatie nooit iets staan, bijv snachts. Ik ben zelf altijd bij mijn apparatuur. Moet het nog eens goed laten uitzoeken. Weet in iedergeval wel zekerd dat die verzekering de "schade" dekt zolang het thuis staat.

Maar het is zekereen goed idee om het nog maar eens helemaal te gaan uitzoeken.

Zal er morge aan proberen te denken om tijdens het laden foto's te maken.
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)