Forum > Muziek

nieuwe knaller van dj tiësto?

(539 reacties. Pagina 28 van 54)
Moderator(s): Dré
ChuckieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-10-2003
Laatste: 26-4-2009
Berichten: 294
29-8-2004 18:51

Patrick van Vugt schreef:

555 kaartjes per min. shocked 8O dat is bijna een olimpisch record razz :p
Euhm is het zowieso niet een record?
VisjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-11-2003
Laatste: 11-7-2005
Berichten: 88
29-8-2004 20:55
het is idd sick ja :O
Magik77Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-12-2002
Laatste: 7-3-2006
Berichten: 156
30-8-2004 09:11
Nou de zaterdag was in 7 minuten uitverkocht.
Ik had 9 kaartjes nodig (voor vrienden en familie) en vroeg er dus ook 9. Dat ging dus niet, 5, zelfde verhaal, 4 zelfde verhaal. Kon ze alleen nog per 1 kopen. Dus elke keer eentje uitgedraaid. En bij de 6e....uitverkocht. Ik keek op mijn horloge... 10.07 uur. Belachelijk, nu zie ik op merktplaats iemand staan die er nog 98!!! heeft. Heb al veel meegemaakt, maar dit is te gek voor woorden.
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
30-8-2004 10:55
Gelukkig was ik in Zwolle bij een platenzaak die gewoon vanaf 10 uur 's ochtends één persoon op dat apparaat heeft gezet om er zo veel mogelijk tickets uit te rammen.. shocked 8O Dus glukkig heb ik er nog 4 kunnen krijgen! laugh :D Hoewel ik me afvraag of Tiësto In Concert 1 overtroffen kan worden, zowel qua muziek als qua lichtshow! sad :( Het zou mooi zijn als ze dat weet te lukken! wink ;)
Beauty hides in the deep
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
3-9-2004 19:22
Ik denk dat ze het weer overtreffen, er komen nu 2x zoveel mensen.
Ze hebben nu dus ook iets meer geld beschikbaar (of zie ik dit fout?)
Kwa muziek weet ik het niet, of het word veel hetzelfde (want bijna alle tiesto platen zijn toen gedraait, uitgezonderd van kamaya painters enz.).
Ik hoop dat ze weer wel een dvd uit gaan geven (van de vorige heb ik zitte kweilen op de bank razz :p wink ;) ), ben helaas nog maar 14 dus er bij zijn is uitgesloten sad :( ...
*Quukske*
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
4-9-2004 19:19
TIËSTO IN CONCERT TICKETS

We already assumed that the presales through Ticketbox would be sold out within a very short period of time and we wondered how we could make sure that we could provide the fans with tickets for this big event. After long begging and stalking we have managed to arrange 3000 Tiësto in Concert tickets for each day apart from the Ticketbox service. We’ve decided to spread the tickets throughout The Netherlands and make a special international ticketsale point through www.dancegrooves.com. Due to this, we still have tickets left for both events. Every day, the website will be updated concerning the availability of the tickets. We deliberately only communicate this through our website to give the visitors of our website the chance to buy the latest tickets.

Mischien nog handig voor een paar mensen?
*Quukske*
Magik77Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-12-2002
Laatste: 7-3-2006
Berichten: 156
22-9-2004 13:15
Er komt 18 oktober een nieuw album van Tiesto uit. The parade of the athletes heet het. Ik heb het gisteren gehoord, en vind hem redelijk. Hij lijkt wat haastig in elkaar gedraaid te zijn. Geen mooie vloeiende overgangen. Er zouden 8 nieuwe tracks op staan, maar tel er een paar minder, want een aantal zijn remixen van bestaande nummers. Dallas 4pm wordt Breda 8pm. Theme from Norrefjel wordt Coming home. Voor de rest staan er wel een aantal lekkere tracks op. Alleen jammer dat de oude versie van Lethal industry er op staat, en niet de 2004 versie...

Er komt ook een vinyl uit met 8 nummers die op de cd staan. Beetje hetzelfde principe als Just be dus....
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
22-9-2004 20:04

Magik77 schreef:

Er komt 18 oktober een nieuw album van Tiesto uit. The parade of the athletes heet het. Ik heb het gisteren gehoord, en vind hem redelijk. Hij lijkt wat haastig in elkaar gedraaid te zijn. Geen mooie vloeiende overgangen. Er zouden 8 nieuwe tracks op staan, maar tel er een paar minder, want een aantal zijn remixen van bestaande nummers. Dallas 4pm wordt Breda 8pm. Theme from Norrefjel wordt Coming home. Voor de rest staan er wel een aantal lekkere tracks op. Alleen jammer dat de oude versie van Lethal industry er op staat, en niet de 2004 versie...

Er komt ook een vinyl uit met 8 nummers die op de cd staan. Beetje hetzelfde principe als Just be dus....
Dan heb je dus ook de dikke nepversie gehoord! Als men dat niet hoort, sorry hoor! Bijna elke overgang in die mix is KUT! Timing is slecht etc. Kan niet van Tiesto zijn, of hij moet het hebben uitbesteed aan DJ PRUTSER, maar dat kan ik mij niet voorstellen. Als dit ECHT de officiele cdmix is, dan is Tiesto voor de volle 100% never ever de beste DJ ter wereld. Ik ben dan zelfs bang dat dit zijn flop gaat worden, waardoor hij die status misschien wel eens kan kwijtraken.

Dan kun je hem hooguit de meest succesvolle commerciele DJ noemen, maar bij lange niet de beste!

Dus iedereen die denkt dat hij de echte mixcd al heeft... Voor nu : MWOEHAHAHAHAHAHA :D
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
VashStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-9-2002
Laatste: 24-5-2009
Berichten: 35
22-9-2004 21:48

mr_jows schreef:

Magik77 schreef:

Er komt 18 oktober een nieuw album van Tiesto uit. The parade of the athletes heet het. Ik heb het gisteren gehoord, en vind hem redelijk. Hij lijkt wat haastig in elkaar gedraaid te zijn. Geen mooie vloeiende overgangen. Er zouden 8 nieuwe tracks op staan, maar tel er een paar minder, want een aantal zijn remixen van bestaande nummers. Dallas 4pm wordt Breda 8pm. Theme from Norrefjel wordt Coming home. Voor de rest staan er wel een aantal lekkere tracks op. Alleen jammer dat de oude versie van Lethal industry er op staat, en niet de 2004 versie...

Er komt ook een vinyl uit met 8 nummers die op de cd staan. Beetje hetzelfde principe als Just be dus....
Dan heb je dus ook de dikke nepversie gehoord! Als men dat niet hoort, sorry hoor! Bijna elke overgang in die mix is KUT! Timing is slecht etc. Kan niet van Tiesto zijn, of hij moet het hebben uitbesteed aan DJ PRUTSER, maar dat kan ik mij niet voorstellen. Als dit ECHT de officiele cdmix is, dan is Tiesto voor de volle 100% never ever de beste DJ ter wereld. Ik ben dan zelfs bang dat dit zijn flop gaat worden, waardoor hij die status misschien wel eens kan kwijtraken.

Dan kun je hem hooguit de meest succesvolle commerciele DJ noemen, maar bij lange niet de beste!

Dus iedereen die denkt dat hij de echte mixcd al heeft... Voor nu : MWOEHAHAHAHAHAHA :D
Ben jij nou een dj of niet? Bij sommige nummers (vooral bij Traffic) hoor je dat het nummer vanaf het begin van de overgang dat het volledige nummer gemixt wordt (ook de volledige intro). Of hij moet masterlijke CD-speler timing hebben of dit is een studiomix. Gezien de foutloosheid durf ik vrijwel te zeggen dat dit een studiomix achter de computer is.

CD gaat door waar Just Be ophield, weer dezelfde synthjes en dezelfde herkenbare troep. Hij noemt t zijn nieuwe sound, ik vind het klinken als een kind die voor het eerst achter een synth heeft gezeten (vooral love comes again). Het enige vette nummer aan parade of the athletes is Breda 8PM, maar die's ook niet van Tijs maar Montana.
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
22-9-2004 22:34

Vash schreef:

mr_jows schreef:

Magik77 schreef:

Er komt 18 oktober een nieuw album van Tiesto uit. The parade of the athletes heet het. Ik heb het gisteren gehoord, en vind hem redelijk. Hij lijkt wat haastig in elkaar gedraaid te zijn. Geen mooie vloeiende overgangen. Er zouden 8 nieuwe tracks op staan, maar tel er een paar minder, want een aantal zijn remixen van bestaande nummers. Dallas 4pm wordt Breda 8pm. Theme from Norrefjel wordt Coming home. Voor de rest staan er wel een aantal lekkere tracks op. Alleen jammer dat de oude versie van Lethal industry er op staat, en niet de 2004 versie...

Er komt ook een vinyl uit met 8 nummers die op de cd staan. Beetje hetzelfde principe als Just be dus....
Dan heb je dus ook de dikke nepversie gehoord! Als men dat niet hoort, sorry hoor! Bijna elke overgang in die mix is KUT! Timing is slecht etc. Kan niet van Tiesto zijn, of hij moet het hebben uitbesteed aan DJ PRUTSER, maar dat kan ik mij niet voorstellen. Als dit ECHT de officiele cdmix is, dan is Tiesto voor de volle 100% never ever de beste DJ ter wereld. Ik ben dan zelfs bang dat dit zijn flop gaat worden, waardoor hij die status misschien wel eens kan kwijtraken.

Dan kun je hem hooguit de meest succesvolle commerciele DJ noemen, maar bij lange niet de beste!

Dus iedereen die denkt dat hij de echte mixcd al heeft... Voor nu : MWOEHAHAHAHAHAHA :D
Ben jij nou een dj of niet? Bij sommige nummers (vooral bij Traffic) hoor je dat het nummer vanaf het begin van de overgang dat het volledige nummer gemixt wordt (ook de volledige intro). Of hij moet masterlijke CD-speler timing hebben of dit is een studiomix. Gezien de foutloosheid durf ik vrijwel te zeggen dat dit een studiomix achter de computer is.

CD gaat door waar Just Be ophield, weer dezelfde synthjes en dezelfde herkenbare troep. Hij noemt t zijn nieuwe sound, ik vind het klinken als een kind die voor het eerst achter een synth heeft gezeten (vooral love comes again). Het enige vette nummer aan parade of the athletes is Breda 8PM, maar die's ook niet van Tijs maar Montana.
Ik ben wel degelijk DJ ja! Ik zal jou de mix eens sturen die ik van hem heb! Dan kan het niet anders dat je het met mij eens bent. Ook Traffic mixt hij kut in en het nummer daarna ook. Bij minuut 36.38 tot 36.52 als ik het goed heb, hoor je tijdens inmixen corrigeren (duurt wel erg lang). Misschien (zoals ik al zei) heb ik een nepversie, maar dan moet ik eerst het origineel horen!

Ik kan (zoals ik al aangaf) gewoon niet begrijpen dat de mix die ik heb daadwerkelijk door Tiesto is gemixt. Als onze versies WEL overeenkomen, dan hoor jij niet wanneer een DJ fouten maakt en dan vraag ik mij af of jij wel DJ bent! ;)
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)