Forum > Algemeen Forum

PA-markt 2010

(359 reacties. Pagina 28 van 36)
Moderator(s): Dré
RoderickStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2005
Laatste: 29-9-2014
28-2-2010 14:55

Companion schreef:

De webcam tijdens de opbouw en de dag zelf is gemiddeld genomen door zo'n 30 mensen bekeken over de hele dag door. Ik ben benieuwd naar de reacties hierop van de mensen die gekeken hebben.
Die webcam heeft ervoor gezorgd dat ik een uurtje eerder van huis was vertrokken dan gepland. laugh :D
Robustsound
MGStandaard Lid
Sinds: 4-1-2006
Laatste: 15-11-2024
28-2-2010 15:01
1 x bewerkt. Laatst door MG op 28-2-2010 18:14
Ik ben zonder verwachtingen naar de beurs gegaan, dan kan het haast alleen maar meevallen. Via Rentall 3 Martin Wizzards gescoord, en elders 2 ProDJuser CDJ stands. Had verder nog in de namiddag de Pearl 2000 willen meenemen, maar omdat er bij de stand tegenstrijdige uitspraken werden gedaan over de verkoopprijs en aard van de storing heb ik daar verder geen tijd meer aan besteed. Moest verder op klus, was anders om 17 uur nog wel even gaan babbelen daar. Ik las al dat Watje hem ook niet heeft meegenomen?

Op zich vond ik de beurs niet verkeerd. Ieders opvatting heeft misschien ook te maken met je eigen situatie: een beginner kan veel meer dingen gebruiken dan een gevorderde, en zal dan ook eerder slagen op de PA-markt dan iemand die A-materiaal in topstaat hoopt te vinden. Fijn vindt ik dat de verkopers allemaal vriendelijk overkomen en altijd bereid zijn voor een praatje en een grapje.

Update: jammer dat de garderobe-flightcases bij Bourgonje net iets te hoog waren voor mijn sprinters. Zocht die cases al langer voor nieuwe tournee , had ze graag overgenomen... sad :(
René EppinkStandaard Lid
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 5-8-2021
28-2-2010 15:49
Martin en de Pearl? Hmm, dan moet ie waarschijnlijk best leuk geprijsd zijn geweest. wink ;) laugh :D
DJefkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 27-6-2008
Laatste: 15-5-2019
28-2-2010 16:20
Tja, helemaal niks gevonden is veel gezegd natuurlijk. Ik was wel een beetje teleurgesteld dat ik niets van mijn lijstje heb kunnen vinden aan een goede prijs. Had deels te maken met het uur waarop ik arriveerde, want ik heb toch wel wat mensen zien lopen met spullen die ik zocht. Maar ik ben toch als een tevreden man buitengewandeld met een aankoopje. En ik moet blijkbaar moet ik nog leren om te onderhandelen enzo op de beurs.
MGStandaard Lid
28-2-2010 16:30

René Eppink schreef:

Martin en de Pearl? Hmm, dan moet ie waarschijnlijk best leuk geprijsd zijn geweest. wink ;) laugh :D
500 euro. Maar de ene verkoper achter de stand zei dat dat nog te veel was, de andere verkoper vond dat weer te weinig. Toen was het 500 incl. BTW en 3 minuten later was een BTW bon opeens niet meer mogelijk. Dus toen maar doorgelopen. shut up :X Uitdaging zit in het zelf vinden en herstellen van de fout waardoor de tafel niet opstartte of vastliep...
PimmoStandaard Lid
Sinds: 4-7-2007
Laatste: 1-3-2022
28-2-2010 16:53
Zo, dat was hem weer voor dit jaar.
Wel wat geinige spulletjes gekocht.

Weer verbaasd over wat sommige mensen mee naar huis nemen, en de namen achterop sommige shirts laugh :D
Ik was met Jeroenstap en Floriole richting de beurs en heb ook nog andere forumleden gezien.\

Watje + vriendin en pompwagen+palet laugh :D
JeroenVDV die ik nog ff een kaartje gegeven heb en daarna gepropeerd een HOGII over te kopen van een koper die hem vandaag had gekocht. Tja die wing stond daar zo eenzaam razz :p
Yoghurt te herkennen aan de keycord..
En nog wat andere maar die ben ik vergeten shut up :X

Aanbod viel wel beetje tegen inderdaad!
dus...
JeroenVDVVIP Lid
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
28-2-2010 17:31

MG schreef:

500 euro. Maar de ene verkoper achter de stand zei dat dat nog te veel was, de andere verkoper vond dat weer te weinig. Toen was het 500 incl. BTW en 3 minuten later was een BTW bon opeens niet meer mogelijk. Dus toen maar doorgelopen. shut up :X Uitdaging zit in het zelf vinden en herstellen van de fout waardoor de tafel niet opstartte of vastliep...
Dan zou ik voor zo'n antieke Pearl echt geen 500 euro neerleggen. Ja, als'ie had gewerkt zonder problemen wellicht. Opstartproblemen met een Pearl 2000? 100 euro, maximaal.
Light Image
CompanionStandaard Lid
Sinds: 30-10-2004
Laatste: 11-3-2022
28-2-2010 17:36
De foto's staan straks ook weer on-line op de site.
Op naar de volgende beurs...
Ronny BStandaard Lid
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
28-2-2010 17:54

roystraver schreef:

Heb ook nog een Showtec stagefan (slakkenhuis) gekocht waar ik al zo lang naar op zoek was: met defecte motor oid. Nu even uitzoeken wat er precies mis mee is...
Heb ik ook naar staan kijken, maar de klacht motor zit vast, je hoort hem brommen maar hij wil niet aanslaan klinkt als een kapot veld. gezien het een china product is en je er niet zeker van bent of je een nieuw anker kunt vinden heb ik hem laten staan. maar hoop dat jij hem nog wel aan de praat krijgt, heb ik meteen weer een gezicht achter een naam zag je ermee weg lopen vandaar.
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
MGStandaard Lid
28-2-2010 18:16

JeroenVDV schreef:

MG schreef:

Dan zou ik voor zo'n antieke Pearl echt geen 500 euro neerleggen. Ja, als'ie had gewerkt zonder problemen wellicht. Opstartproblemen met een Pearl 2000? 100 euro, maximaal.
Ja precies. Voor mijn dingen zou een Pearl 2000 best leuk zijn, maar voor verhuur oninteressant, ook al hoorde ik dat het bedieningsverschil tussen 2000 en 2004 niet zo heel veel zou verschillen, dat het vooral zit in manier van opslaan shows in geheugen en usb/floppy?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)