Drive in show meubel
(396 reacties. Pagina 28 van 40)Moderator(s): Dré
RiLeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-1-2005 Laatste: 19-6-2009 Berichten: 65 | 9-4-2008 19:47 |
Heb sinds kort ook een nieuw meubel.. Ik moet het eigenlijk anders zeggen.. Ik heb sinds kort een meubel! Hij is wel aardig gelukt denk ik zelf! Ga er binnenkort wel even een foto'tje van plaatsen! Opbouwen gaat in ieder geval aardig snel (9minuten..) | |
DJ BartjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 14-6-2006 Laatste: 5-11-2024 Berichten: 569 | 9-4-2008 20:39 |
Ik en m'n vader hebben ook een meubel gemaakt. Het meubel is 5-delig, en gemaakt van MDF. M'n vader heeft het logo helemaal zelf uitgefreesd. Daarachter zit een lichtbak met een TL-lamp. Tussen de TL-lamp en de voorste plaat hebben we plexiglas gezet. Zodra het donker is, duwen we de stekker van de TL-Lamp op de stroom, en licht het logo op. Het meubel is ook inklapbaar en heeft een groot blad met poten. M'n vader is een 'kar' aan het maken voor het meubel, zodat het makkelijker te vervoeren is,want ik ga dat niet elke keer in en uit de aanhanger dragen. Dus dan kan ik alles gewoon op een op maat gemaakt karretje zetten en in de aanhanger rijden. Maargoed, genoeg gelult, de foto's.. Tijdens het maken Aftekenen van het logo (voor het uit te frezen) Voorkant v/h meubel Eindresultaat Geheel Tafelblad Lichtbak Schanieren Het opgelichte logo (excuses voor de donkere foto) Meer foto's komen er nog aan, laat maar achter wat je ervan vindt | |
RoyStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-3-2003 Laatste: 27-10-2020 Berichten: 1135 | 9-4-2008 20:46 |
Dit vind ik nou een heel erg mooi meubeltje! Toen ik las "mdf" en "mijn vader" dacht ik owjee daar gaan we weer maar het eindresultaat is echt lekker strak en professioneel! Ik ben benieuwd ofdat het meubel een beetje road-proof is (lijkt me een probleem met dat mdf) en hoe hij er over een jaar uitziet. | |
Maar dat is MIJN mening... | |
DJ BartjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 14-6-2006 Laatste: 5-11-2024 Berichten: 569 | 9-4-2008 20:53 |
Roytje schreef: Dit vind ik nou een heel erg mooi meubeltje! Toen ik las "mdf" en "mijn vader" dacht ik owjee daar gaan we weer maar het eindresultaat is echt lekker strak en professioneel!Ik ben benieuwd ofdat het meubel een beetje road-proof is (lijkt me een probleem met dat mdf) en hoe hij er over een jaar uitziet. Tja, der zitten wel wat uren in.. Het frezen zelf heeft ongeveer 6 uur geduurd.. maar ik ben zelf blij over het resultaat. Over Road-proof vroeg ik me ook al af, maar zoveel shows doe ik toch niet in een jaar Overigens zitten er wel 4 dikke lagen verf op (+ nog 2 lagen grondverf). | |
Master PartysStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 10-5-2007 Laatste: 16-11-2017 Berichten: 143 | 9-4-2008 21:11 |
Bart, echt een zeer mooi meubel! maarja dat road proef.. Maargoed wat ik altijd vind, je kunt toch wel gewoon een beetje netjes mee omgaan? Ik zou er zelf trots op zijn in ieder geval | |
De groeten uit het zonnige zuiden! | |
DJ BartjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 14-6-2006 Laatste: 5-11-2024 Berichten: 569 | 9-4-2008 21:13 |
Master Partys schreef: Bart, echt een zeer mooi meubel! maarja dat road proef.. Maargoed wat ik altijd vind, je kunt toch wel gewoon een beetje netjes mee omgaan? Ik zou er zelf trots op zijn in ieder gevalOverigens is het in het echt nog mooier dan op de foto hoor | |
Mathijs_promixStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-9-2006 Laatste: 30-5-2017 Berichten: 201 | 9-4-2008 21:45 |
Zeker een mooi meubel! Ziet er hartstikke mooi uit! Hoe heb je het tafelblad bevestigd? Rust die op blokjes hout oid? Heb je daar ook een foto van? | |
DJ BartjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 14-6-2006 Laatste: 5-11-2024 Berichten: 569 | 9-4-2008 21:52 |
Mathijs_promix schreef: Zeker een mooi meubel! Ziet er hartstikke mooi uit! Hoe heb je het tafelblad bevestigd? Rust die op blokjes hout oid? Heb je daar ook een foto van?EDIT: Ik zie juist dat dat op die foto nog niet was gebeurd (vleugelmoertjes en aluminum profiel bevestigen), op deze foto was hij nog niet helemaal afgewerkt (wat hij nu wel is). Zoals ik al zei: ik zal binnekort er een foto van maken | |
AlleznetStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 22-7-2005 Laatste: 24-5-2012 Berichten: 793 | 9-4-2008 22:25 |
Ziet er netjes uit, ben benieuwd naar die foto's van dat 'technische' deel. Wil zelf ook een meubel gaan maken en ben al even bezig wat ideeën te vergaren | |
Bier, Billen, Borsten en Beats! | |
Patrick BeukenStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-3-2006 Laatste: 19-6-2015 Berichten: 258 | 9-4-2008 23:16 |
Mijn complimenten! Erg mooi meubel! Ik zou me alleen, als ik jou was, nog eens even bedenken over die poot in het midden van je werkblad; die ziet er niet zo stevig uit. | |