Forum > Off-Zone

Slechtste ervaring

(792 reacties. Pagina 28 van 80)
Moderator(s): Dré
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
4-6-2005 15:41

DJDS schreef:

MiFex schreef:

Ja maar het valt op, 'hey waar is mijn case met me cdj nou shocked 8O ' of 'hey waar is mijn cd koffer nou shocked 8O '... kijk als de case open staat kunnen ze met gemak 1 a 5 cd's jatten, en dat valt niet op. Want ik weet echt niet hoeveel cd's er in mijn case zitten hoor.
Denk je dat het iemand die kwaadaardige gedachten met een CDJ heeft ene fuck boeit dat het opvalt?
Hij pakt dat ding en rent weg, en als je terugkomt is ie weg.
Het gaat er toch niet om dat het opvalt of ie weg is of niet? razz :p
Dan weet je tenminste dat het gestolen is laugh :D , bij een cd merk je het niet en dan kom je een keer op een feest heb je die cd niet meer laugh :D . Als je WEET dat het gestolen is ga je tenmisnte niet thuis zoeken naar die cd razz :p
I Love House Music!
Dj-excaAccount Geblokkeerd
Uit: België
Sinds: 11-2-2005
Laatste: 1-2-2006
Berichten: 43
4-6-2005 17:50
Ben ooit eens gaan draaien in een klein zaaltje waar de organisator zelf alles had geinstalleerd. Voor zijn lichteffecten gebruikte hij een stoppenkast, voor zijn apparatuur stekkerdoos op stekkerdoos die net naast men arm hingen. Ineens ging alle apparatuur weg, alles moest opstarten, zijn mengpaneel ook (pa mixer) en toen viel het weer uit. Zijn idiote stekkerdozen hingen half uit elkaar. Dan was het mijn fout angry

En elders 2 weken geleden heb ik nog een heuse concentratiefout laat op de avond gemaakt:
Nadat ik een mix gemaakt heb stop ik natuurlijk de eerste speler, wat een routine is. Echter laatst moest ik gaan draaien met mijn maat die zijn laptop had meegenomen, waarmee ik niet zo veel ervaring heb. De laptop was aan het spelen en ik mixte er met mijn cd bovenheen, na de fade had ik weer de gewoonde om de cuebutton in te duwe, was even verward omdat op de andere display niets stond en duw mijn eigen cue in: plots stilte, ik plots wakker en als de bliksem vanaf het cuepunt terug begonnen, met grote schaamte...
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
4-6-2005 18:58
Hmmz ik snap het niet helemaal beetje een verward verhaal, kan aan mij liggen natuurlijk. shut up :X
I Love House Music!
Dj-excaAccount Geblokkeerd
Uit: België
Sinds: 11-2-2005
Laatste: 1-2-2006
Berichten: 43
4-6-2005 19:34
snap niet echt wat er zo verward aan is

grtz
JadjongStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-8-2002
Laatste: 2-1-2021
Berichten: 614
4-6-2005 20:40

dj-exca schreef:

voor zijn apparatuur stekkerdoos op stekkerdoos die net naast men arm hingen. Ineens ging alle apparatuur weg, alles moest opstarten, zijn mengpaneel ook (pa mixer) en toen viel het weer uit. Zijn idiote stekkerdozen hingen half uit elkaar. Dan was het mijn fout angry
Dit bijvoorbeeld
Dj-excaAccount Geblokkeerd
Uit: België
Sinds: 11-2-2005
Laatste: 1-2-2006
Berichten: 43
4-6-2005 21:41
welja door stekkerdozen in elkaar te steken om contacten te winnen was het nogal een losse boel geworden, 1 stekkerdoos was kapot, die stopcontacten hingen naast mij en als ik er tegenaan kwam was er een storing ofzo en viel alle apparatuur uit en ging daarna weer aan maar die digitale pa-mixer moest altijd weer even opstarten en geconfigureerd worden dus het het irriteerde mij die avond daar wel
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
4-6-2005 23:22

dj-exca schreef:

snap niet echt wat er zo verward aan is
Het tweede deel: tijdens het draaien de verkeerde knop ingedrukt waardoor de muziek uitging? Ik ken geen enkele dj die dat niet ooit eens is overkomen, dus als dat "je slechtste ervaring ooit" is, valt het allemaal wel mee.
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 1207
5-6-2005 13:10
Als de muziek dan uitvalt is het jammer.
Vervelender wordt het als je door per ongeluk op de verkeerde play te drukken (gebeurd zo heel af en toe helaas) een stutter krijgt op de plaat die al speelt.
sad :(
Darth Crossfader
Dj-excaAccount Geblokkeerd
Uit: België
Sinds: 11-2-2005
Laatste: 1-2-2006
Berichten: 43
5-6-2005 14:01
doe dan alsof het een gekraste cd is razz :p of koop een denon die stuttert pas als je na pauze te duwen met de jog terug draait
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 1207
5-6-2005 14:06
Om voor dat kleine probleempje Denon te kopen...
Ik hou het liever op Pioneer. wink ;)
Darth Crossfader

Terug naar forum Reageer (zonder quote)