Forum > Algemeen Forum

Wat kosten jullie nou?

(2883 reacties. Pagina 278 van 289)
Moderator(s): Dré
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
6-1-2012 16:56
Nou das lang niet overal zo hoor. Ik ken zat kroegen waar het echt niet stampvol zit. Ja, enkele uurtjes na de optocht maar voor de rest alleen als de prins binnen is. Zodra die weg is loopt de kroeg ook leeg (naar de kroeg waar de prins naartoe gaat), op enkele stamgasten na.

Maar goed, dat is niet jouw probleem als dj natuurlijk... zolang het niet aan jou ligt tenminste.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Dj stokeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-10-2009
Laatste: 4-9-2012
Berichten: 53
6-1-2012 22:26
Heb je wel gelijk in. maar wij doen al jaaaaaaaren niet meer aan carnaval dus weet niet hoe vol de toko's daar staan. Maar zoals ik het lees ziet het er naar uit dat het wel druk is in brabantia.
geluids overlast? je komt toch even kijken waar het vandaan komt...
Dj-olivierStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-6-2011
Laatste: 12-12-2016
Berichten: 110
7-1-2012 21:41
Wij zijn zo rond de 100 eurotjes voor een schoolfeest, clubfeest.Dat is alleen ons als DJ met DJ-setje. Voor huren van ons met eigen apparatuur betaal je op uurtarief. zo ben je voor 4 uurtjes zo'n 60 euro kwijt (das dus een prikkie) en dan heb je nog van die mensen die het voor minder willen...
Niet geschoten is altijd mis! (Zoals mijn collega dat altijd zo mooi zegt!)
BeatmixerStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-8-2011
Laatste: 19-8-2012
Berichten: 209
7-1-2012 21:58
1 x bewerkt. Laatst door Beatmixer op 7-1-2012 22:08
4u draaien voor 60 euro shocked 8O hier kom ik zelfs mijn zetel niet uit, zelfs niet voor 200 euro, dan zoeken ze maar iemand met een controlertje van 150 euro en skytech speakers laugh :D
Ik heb wel de indruk dat je in nederland meer kan vragen voor minder uren dan in belgië, ook duren de feesten minder lang dan bij ons in belgië, in nederland is alles gedaan om 02u en hier begint het maar pas, feesten tot 6u is hier geen verassing.
Ik zit ook redelijk laag volgens anderen en zeker volgens nederlanders maar ik vraag 450 euro voor een ganse avond wat meestal 7 tot 8u draaien is, extra uren en opbouw zit in de prijs inbegrepen, enkel buiten een straal van 30km reken ik 0.50 euro per km aan als vergoeding voor de benzine.
En nu komen jullie daar je zetel niet voor uit laugh :D
BSSStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 30-10-2009
Laatste: 23-5-2023
Berichten: 625
7-1-2012 22:05

dj-olivier schreef:

Wij zijn zo rond de 100 eurotjes voor een schoolfeest, clubfeest.Dat is alleen ons als DJ met DJ-setje. Voor huren van ons met eigen apparatuur betaal je op uurtarief. zo ben je voor 4 uurtjes zo'n 60 euro kwijt (das dus een prikkie) en dan heb je nog van die mensen die het voor minder willen...
Wel grappig dat je afgeeft op sommigen die het voor "nog minder" doen terwijl je zelf de markt verziekt met zo een prijzen. Enfin, prijs kwaliteit zal het wel kloppen vermoed ik dan.
www.bigsoundsystems.be
Dj stokeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-10-2009
Laatste: 4-9-2012
Berichten: 53
7-1-2012 23:22

beatmixer schreef:

Ik heb wel de indruk dat je in nederland meer kan vragen voor minder uren dan in belgië, ook duren de feesten minder lang dan bij ons in belgië, in nederland is alles gedaan om 02u en hier begint het maar pas, feesten tot 6u is hier geen verassing.
Nou nee hoor!! in nl beginnen we om 23u maar rond 01.00u word t pas gezellig en stoppen we rond 5a6uur (soms nog later), ligt er ook aan hoeveel volk er nog binnen is.
Hier is het volgens mij nog redelijk normaal dat je 150€ voor 4uur draaien krijgt. Sommige vragen meer/minder. Maar dat is alleen DJ werk zonder eigen materiaal.
geluids overlast? je komt toch even kijken waar het vandaan komt...
Dj-olivierStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-6-2011
Laatste: 12-12-2016
Berichten: 110
7-1-2012 23:59
Onze prijzen zijn ook veel te laag, we gaan binnenkort de prijzen wat omhoog gooien. Prijs/kwaliteit verhouding is voor de klant erg goed... Het is meer voor de hobby en we zijn nog jong... Dit is ons showtje: Klik
Niet geschoten is altijd mis! (Zoals mijn collega dat altijd zo mooi zegt!)
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
8-1-2012 00:16
Dat ziet er in ieder geval netjes uit. Houdt het basic dan kom je er wel. Vaak wordt het rommelig bij groeiende showtjes om dat ze allerlei goedkope effectjes en andere frutsels aanschaffen...
It's time to play the music, It's time to light the lights..
Dj-olivierStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-6-2011
Laatste: 12-12-2016
Berichten: 110
8-1-2012 00:35

big bang schreef:

Dat ziet er in ieder geval netjes uit. Houdt het basic dan kom je er wel. Vaak wordt het rommelig bij groeiende showtjes om dat ze allerlei goedkope effectjes en andere frutsels aanschaffen...
Bedankt! Ons doel is ook inderdaad het basic en netjes houden van de show.
Niet geschoten is altijd mis! (Zoals mijn collega dat altijd zo mooi zegt!)
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
8-1-2012 09:25
@ Dj Olivier, als je op prijs concurreert willen mensen het altijd zo goedkoop mogelijk. Mensen die boodschappen doen bij de Aldi kopen ook de aanbiedingen. Het showtje ziet er inderdaad netjes uit, nu nog 4 LED parretjes en je hebt een hele mooie basis.

@ Dj Stoke, het ligt er maar net aan wat voor feestjes je doet. Bruiloften en bedrijfsfeesten duren vaak maar 5 uurtjes en beginnen rond een uur of 8, 9. Dan ben je dus rond 1 a 2 uur weer klaar. De tijden die jij noemt gelden wel in de horeca.

In Belgie zijn het juist de prive feesten die zo belachelijk lang duren. Dat in combinatie met de lage prijzen is de belangrijkste reden dat ik me niet op Belgie richt, terwijl ik er toch vlakbij woon.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com

Terug naar forum Reageer (zonder quote)