Forum > Off-Zone

biertjehhh??? tijdens het draaien...

(348 reacties. Pagina 27 van 35)
Moderator(s): Dré
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
22-6-2004 10:37
Senseo is heerlijk, mits je niet een dubbele hoeveelheid neemt (MOK). 1 pad is genoeg, bij 2 wordt het wat chemischer. Snap niet hoe dat komt.

Maar ehh!! Drinkt hier ooit wel eens iemand Senseo (of andere koffie) tijdens het draaien? Of heb je liever een biertje? ;)

Om de topic maar ff relevant te houden... :P
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
22-6-2004 10:47
belangrijkste tip...
de eerste maal doorspoelen dus zonder koffie,en dan weer laten opwarmen.
bij de senseo verhoogt de temp dan en heb je n goed bakkie maar altijd dark-roast pads gebruiken.
probeer maar s.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
22-6-2004 11:41
Ik zit nu lekker van een bakkie te genieten en een peuk in de hand (dark idd wink ;) ) lekker ATV dagje en Senseo razz :p
Thuis met draaien is het weer een ander verhaal (bier, wijn, koffie, cool best of gewoon water) maar tijdens draaien op een feest/club meestal bier, water of cola.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 13459
24-6-2004 18:29
's Morgens een bakkie Arabica (zwaarste dosering die de Jura aankan) met een peukje en binnen 4 minuten zit ik op de plee.

Elke dag weer ;-)
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
24-6-2004 20:21
Haha, ik dacht dat ik dat alleen had.
koffie en een peuk geven's ochtends idd een _bepaalde_ druk op je lichaam.

Iemand een medische verklaring hiervoor? razz :p
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
BrazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2004
Laatste: 28-5-2009
Berichten: 220
25-6-2004 13:58

Dré schreef:

Tom. V schreef:

@ DJ ipkiss : Mijn menig is gegrond en ik GA HELEMAAL NIET EEN JOINT ROKEN ALS IK 18 BEN OM AAN JOUW MISSCHIEN DAN HET TEGENDEEL TE BEWIJZEN!!! (want dit wil je toch zeggen!!??)
Er zijn genoeg (wetenschappelijke) en persoonlijke menigen dat ALLE drugs en verdovende middelen SLECHT zijn!
Laatst ergens gelezen dat een appel slecht is voor je tanden (vanwege het zuur dat erin zit).

Ik geloof het allemaal wel en laat me af en toe lekker vol lopen, rook als een ketter en heb, in het verleden, ook menige joint naar binnen gezogen. Dan maar dood met 60! Leven zullen we!

Dat (calvinistische) gelul altijd! Zorg dat je een ander niet tot last bent EN als je aan het werk bent, drink met mate. Ben je vrij, drink met maten!

En onder de 16: Blijf er met je poten vanaf (want je mag helemaal nog niet drinken!).

Zo, tijd voor de beertender (heeft het al de hele avond zonder mij moeten stellen...).
Hoppa! Heel het topic gelezen (tot aan deze reactie dan) en niemand verwoord mijn mening zo goed als dre! Leven zul je, zolang je andere maar niet tot last bent. En de mensen om me heen hebben ook liever dat ik ten volle leef en alles eruit heb gehaald (en dan niet alleen gericht op carriere enzo) en tevreden de pijp aan maarten geef op m'n zestigste dan dat ik 110 en depressief wordt.
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
5-7-2004 00:47
Mwah, ik heb ook wel zo'n beetje alles gedaan wat god verboden heeft, maar zo gezond mogelijk leven is toch altijd wel goed, ik ben niet zo iemand die gaat vertellen aan iemand dat het allemaal zo slecht is, want ik rook en zuip ook als een ketter, maar probeer het af- en toe wel rustiger aan te doen en een beetje te sporten en gezond eten, ben nu 24 en wil niet op mijn 35e een ouwe man zijn en zoals ik af- en toe bezig ben wordt ik dat wel.

Ik hou van het leven en heb een zwak voor te hard muziek draaien wat dus naast mijn gewoonten zoals roken en zuipen ook nog is doofheid veroorzaakt. Daarom kan ik juist weer iedereen aanraden om het altijd zo rustig mogelijk aan te doen als je even de kans hebt, dan leef je langer en kan je af- en toe is lekker echt los gaan, vind je daarvan?
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
Infected SoundsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2004
Laatste: 18-3-2008
Berichten: 295
5-7-2004 11:58

Patrick van Vugt schreef:

Nooit geweten dat ons stadje zo hoog stond, ik dacht trouwes dat breda nummer 1 was(?)
Ik woon in Breda wink ;) , maar wat bedoel je nou? De gezelligste carnavalsstad of de meest gevaarlijke stad?

p.s. ja ik weet het, het is een oude quote razz :p
Thanx Dré !
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
5-7-2004 18:27

Infceted Sounds schreef:

Patrick van Vugt schreef:

Nooit geweten dat ons stadje zo hoog stond, ik dacht trouwes dat breda nummer 1 was(?)
Ik woon in Breda wink ;) , maar wat bedoel je nou? De gezelligste carnavalsstad of de meest gevaarlijke stad?

p.s. ja ik weet het, het is een oude quote razz :p
Ik dacht dat het de gevaarlijkste stad was, maar gezelligste carnavalsstad komt ook wel dicht bij denk ik wink ;)
*Quukske*
Infected SoundsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2004
Laatste: 18-3-2008
Berichten: 295
5-7-2004 19:01
Weet ik dat ook weer razz :p
Woon ik in de gevaarlijkste stad van NL. wink ;) laugh :D
Thanx Dré !

Terug naar forum Reageer (zonder quote)