Drive-in show websites
(630 reacties. Pagina 25 van 64)Moderator(s): Dré
IdeedeluxeStandaard Lid Uit: Anders Sinds: 4-6-2003 Laatste: 29-7-2017 Berichten: 853 | 27-7-2010 15:39 |
Ik had je website al een paar keer bekeken... hij is lekker strak en modern, maar ik vraag me wel eens af, of een dergelijke website niet te ver van je opdrachtgevers af staat. De meeste mensen zien volgens mij de helft van de website niet en kijken alleen plaatjes of zoeken een prijs. Het ziet er in ieder geval verzorgd uit. Ik ben zelf ook nog altijd zoekende naar het beste concept voor een website...het noemen van prijzen kan bijvoorbeeld in je voordeel werken, maar kan je ook de das om doen. Ik heb het op onze nieuwste website wel gedaan. We moeten maar zien, wat er van terechtkomt... | |
I am a TimeDriver! | |
HewolarStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-2-2009 Laatste: 8-1-2016 Berichten: 37 | 27-7-2010 20:03 |
ideedeluxe schreef: ..........het noemen van prijzen kan bijvoorbeeld in je voordeel werken, maar kan je ook de das om doen. Ik heb het op onze nieuwste website wel gedaan. We moeten maar zien, wat er van terechtkomt...Iemand anders nog tips / opmerkingen etc over mijn site? huur een disco.nl | |
Bliksiekater...... | |
YourLiVeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-5-2004 Laatste: 27-10-2021 Berichten: 1849 | 28-7-2010 09:12 |
De site ziet er visueel prima uit, duidelijke foto's van de show ook. Hij biedt alleen (te) weinig informatie naar mijn mening. Ik heb geen idee wat het kost, wat ik er dan bij krijg, wat voor extra mogelijkheden ik heb enzovoorts. Ik heb op al mijn websites de prijzen er gewoon bij staan. Waarom zou dat je de das omdoen? Het ergste wat er kan gebeuren is dat mensen het te duur vinden, maar dat vinden ze ook als je ze een offerte stuurt. Alleen heb je er dan een hoop werk mee (je moet de klant invoeren in het systeem, een offerte maken, nabellen), en dat heb je niet als de klant op de website al ziet dat het te duur is. | |
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com | |
HewolarStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-2-2009 Laatste: 8-1-2016 Berichten: 37 | 28-7-2010 10:05 |
Dank voor je feedback. Ik denk dat ik de conclusie mag trekken dat de basis van de site goed is. Ik denk dat ik de adviesen ga opvolgen en een soort sub-pagina's achter de drive-in show en de bruiloftshow hangen. Op die pagina's meer info en prijzen. | |
Bliksiekater...... | |
Paulus0013Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 26-12-2003 Laatste: 8-8-2017 Berichten: 111 | 28-7-2010 17:49 |
Ancotje schreef: Sound & Light Solutions | |
pom pom | |
RoeltjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-1-2003 Laatste: 30-9-2015 Berichten: 505 | 28-7-2010 18:43 |
2 x bewerkt. Laatst door Roeltje op 28-7-2010 19:03 Sound en Light solutions, doe ook eens wat origineler met foto's, ik zie steeds dezelfde...fsound&light, site te sloom, klant kwijt, heb zeker 5 seconden naar een blanco pagina gekeken, dat doet je klant niet. Tips: • Zorg voor passende foto's, die mensen aanspreken, geen wazige meuk, je moet niet nadenken wat de mensen op de foto doen, het moet feest uitstralen. • Stuur je klant naar de contactpagina, dat is de belangrijkste pagina op je site, die moet het afmaken, als de klant die pagina niet kan vinden of onduidelijk vind wordt er niks ingevuld. • Zorg er wel voor dat de teksten op je site ervoor zorgen dat de klant naar je contactpagina wil. Luister op de feesten die je gedaan hebt goed naar wat ze geweldig vonden 'ze draaiden alle verzoekjes' bv, vermeld dat soort dingen in je teksten. • Spreek de taal van je klant, scans, parren, lightjockeys, moving heads... Mijn moeder kent het niet (=ook tip) • Lijstjes apparatuur is leuk, maar ga geen exacte types en aantallen noemen en zeker geen foto's van de leverancier gebruiken. • Snelheid is ook een leuke, niet langer dan 2 seconden laten wachten, dan is je klant pleite. • Gastenboeken zijn leuk, laat ze niet volkalken door vriendjes en vriendinnetjes, maar zorg dat je klanten zelf reageren, stuur ze na het feest een mailtje met hoe het was en of ze er iets in willen schrijven. (op die huureendisco was die referentielijst wel netjes) • Geen grote lappen tekst, werk met tussenkopjes. • Meld prijzen, klant weet ong wat hij kan verwachten, en ja, je gaat alsnog mails krijgen met vraag naar de prijs, maar niet-doelgroep haakt gelijk af. Geen onnodige mails van mensen die 100 euro over hebben voor een disco terwijl je 500 vraagt. • Zorg dat klanten je site vinden, een site 'hebben' maakt je niet zichtbaar op google. Helaas kost het vaak geld om goede bezoekers naar je site te trekken Ik probeer zelf bovenstaande op mn eigen site toe te passen en ik volg ook niet alles netjes op en sommige dingen moet ik wat meer tijd in stoppen en/of even afwerken, maar het werkt wel. We hebben geen klagen over aantal boekingen. | |
vaj-ta-lie-tie | |
IdeedeluxeStandaard Lid Uit: Anders Sinds: 4-6-2003 Laatste: 29-7-2017 Berichten: 853 | 28-7-2010 18:47 |
Ìk heb onze website ook nog eens een facelift gegeven: https://www.timedrive.nl met een exacte kopie op https://www.muziekopjetrouwfeest.nl Beide websites draaien op een verschillend ip-adres, maar delen een database. Dat is google-technisch wel interessant, aangezien google op basis van het server-ip twee verschillende websites denkt te vinden. Het geheel draait op modx. De foto's in de impressies map worden rechtstreeks opgehaald uit mijn picasa account. Ik hoor graag jullie op- en aanmerkingen! | |
I am a TimeDriver! | |
RoeltjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-1-2003 Laatste: 30-9-2015 Berichten: 505 | 28-7-2010 18:56 |
1 x bewerkt. Laatst door Roeltje op 28-7-2010 19:01 ideedeluxe schreef: Ìk heb onze website ook nog eens een facelift gegeven:https://www.timedrive.nl met een exacte kopie op https://www.muziekopjetrouwfeest.nl Beide websites draaien op een verschillend ip-adres, maar delen een database. Dat is google-technisch wel interessant, aangezien google op basis van het server-ip twee verschillende websites denkt te vinden. Het geheel draait op modx. De foto's in de impressies map worden rechtstreeks opgehaald uit mijn picasa account. Ik hoor graag jullie op- en aanmerkingen! En check je adres, die wordt niet gedeelt ;p even aansluiten op hieronder, bedanktpagina na contactformulier kan handig zijn ivm google analytics/adwords. | |
vaj-ta-lie-tie | |
DJJPCKStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 21-8-2008 Laatste: 21-3-2019 Berichten: 82 | 28-7-2010 18:59 |
@SLS: Beetje eentonige site, veel dezelfde foto's zoals hierboven al gezegd. Wel overzichtelijk. Goed leesbaar. Nog een klein foutje: ik kan je verzendknop van je contactformulier niet vinden.... @Timedrive: Originele site, anders dan anders. Leuk! Goed overzichtelijk. Wat me opvalt is dat je geen formuliercontrole hebt. Kan het je aanraden, anders heb je elke dag bakken met spam. Wat ook wel fijn is dat je nadat je bericht verstuurd is naar een pagina wordt gebracht waarop staat dat het bericht verzonden is. Dat is volgens mij ook nog niet het geval. Groeten, Jan-Paul | |
IdeedeluxeStandaard Lid Uit: Anders Sinds: 4-6-2003 Laatste: 29-7-2017 Berichten: 853 | 28-7-2010 19:01 |
Nee, dat zag ik net ook en heb het direct aangepast...haha (Zit hard in de template) Ik draai al een tijdje op deze manier. Ik heb een adwords account gekoppeld aan mijn timedrive domein en mijn trouwfeest domein probeert organische resultaten te halen. Tot op heden lukt dat aardig. Als het allemaal niet werkt, pas ik 1 van de twee aan en krijgt hij zijn eigen db. @DJJPCK: Vul het formulier voor de gein maar eens in, je zult zien dat je wel naar een pagina toe gaat die je bedankt voor je bericht. Ik neem de weinige spam uit het formulier voor lief, ik merk namelijk dat mensen soms een beetje de anti-spam verklooien en dan afhaken... Het bestand dat het mailtje verstuurt kijkt trouwens nog wel naar een aantal variabelen waar aan voldaan moet zijn bij het versturen van het bericht. Gebruik van nummers, een apestaart etc. Een mailtje vol troep komt er dus niet door. Ik zie trouwens ook al anti-spam met echte (leesbare) woorden, dat is misschinen nog een goede oplossing. | |
I am a TimeDriver! |