Forum > Off-Zone

SL800CDJ en herken de homo

(278 reacties. Pagina 25 van 28)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
23-3-2005 13:39
Voor dat ik uberhaupt nog een weddenschap af ga sluiten wil ik eerst volgende race zien........

Ik heb de afgelopen jaren zo lekker geboert met al die weddenschappen dat er ieder jaar een hoger bedrag tegen aan werd gesmeten.......

Dit jaar is vooralsnog een ramp maarrrrrrrrrr Ferrari en Schumacher zijn natuurlijk bij lange na nog niet uitgeschakeld. Ik las van de week in de krant een stukje dat Renault al zo'n beetje wereld kampioen was e.d.
We hebben net 2 races gehad, Frraririjdt nog met een oude auto waarbij het probleem niet alleen bij de auto maar ook bij de banden ligt. Dan heb je dus Ferrari en Bridgestone, de 2 groten, die zouden zo'n probleem toch binnen 4 races verholpen moeten hebben en daar ga ik dus ook nog maar steeds vanuit.

En zolang er maar iedere keer iemand anders eerste word........ is er ook niemand die een gat kan slaan ten opzichte van de rest.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
PimWStandaard Lid
Sinds: 13-4-2003
Laatste: 15-12-2010
23-3-2005 16:37
Wat zien die knoppen van de Nuo er trouwens heerlijk dik uit zeg!! Ik krijg nu al jeuk in mijn handen! Wat moet dat een genot zijn om op te draaien.
ReindStandaard Lid
23-3-2005 23:48
Ik vind ze persoonlijk net iets te dik. Als ik een keer andere knoppen tegen kom die er op passen gaan die er als eerste af namelijk razz :p

Op de effecten e.d vind ik het nog wel fijn, op de EQ vind ik het weer een stuk minder. Maatje dateq vind ik dan net weer ff wat fijner werken.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
RonnieBStandaard Lid
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
24-3-2005 21:17

Reind schreef:

Ik vind ze persoonlijk net iets te dik. Als ik een keer andere knoppen tegen kom die er op passen gaan die er als eerste af namelijk razz :p

Op de effecten e.d vind ik het nog wel fijn, op de EQ vind ik het weer een stuk minder. Maatje dateq vind ik dan net weer ff wat fijner werken.
? ik dacht ergens gelezen te hebben dat ecler er een setje kleinere knopjes bij leverde? (of iig dat die te bestellen waren?) of ben ik nu in de war...
Music is what feelings sound like...
ReindStandaard Lid
24-3-2005 23:26
Is inderdaad eens aan de orde geweest.

Of het er ook werkelijk van is gekomen weet ik niet. Maar er zullen vast wel meer knopjes zijn die passen wink ;)
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
14-4-2005 16:56
@ Reind: heb jij nog een mooie overzichtsfoto van je TT's met de pony + je mixer,... want ik heb zo'n vriendin die wel graag zo'n My Little Pony ziet,.. en ik zei dat er iemand was die dat met zijn TT's had gedaan,... maar nu zou ik graag een foto willen opsturen! Heb jij nog mooie duidelijke foto's?
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
Tribal ChefStandaard Lid
Sinds: 18-11-2003
Laatste: 28-9-2009
14-4-2005 17:48
Met die knoppen ben ik het inderdaad eens, ik wil ook een nuo gaan aanschaffen, maar die dikke knoppen gaan er zeker af :P, ik zal eens kijken of ik ecler erover kan mailen.
ReindStandaard Lid
14-4-2005 22:55

Tom. V schreef:

@ Reind: heb jij nog een mooie overzichtsfoto van je TT's met de pony + je mixer,... want ik heb zo'n vriendin die wel graag zo'n My Little Pony ziet,.. en ik zei dat er iemand was die dat met zijn TT's had gedaan,... maar nu zou ik graag een foto willen opsturen! Heb jij nog mooie duidelijke foto's?
Zodra de draaitafels weer terug zijn zal ik er een paar gaan maken.
DréAdministrator
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 24-11-2024
14-4-2005 23:07

Tribal Chef schreef:

Met die knoppen ben ik het inderdaad eens, ik wil ook een nuo gaan aanschaffen, maar die dikke knoppen gaan er zeker af :P, ik zal eens kijken of ik ecler erover kan mailen.
Probeer ze eerst maar een tijdje uit. Mocht het dan toch niet bevallen dan kunnen we altijd de importeur vragen een nussie kleine knopjes te sturen (maar het went erg snel en is eigenlijk best prettig).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
ReindStandaard Lid
14-4-2005 23:28
Ik vind ze nog steeds te groot..... ben ik helemaal niet gewent om van die grote.. naja laat ook maar wink ;)

Knopjes van de gain passen overigens op de eq potjes dus bestellen moet niet een al te groot probleem zijn.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)