Forum > Off-Zone

Slechtste ervaring

(792 reacties. Pagina 24 van 80)
Moderator(s): Dré
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
29-1-2005 16:41
Maarja,... de vraag is nu: word ik nog altijd met aanzien bekeken (of is dit nooit het geval geweest?) laugh :D
Ik roep Meneer André Huismans op om al mijn schuld t.o.v de dj-wereld kwijt te schelden, en zo mij van alle blaam te zuiveren (en dat bewuste topic discreet weg te moffelen, en Fredje een straf op te leggen sneaky :V razz :p )

GRTS TOM.V
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
John_voofStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2003
Laatste: 12-5-2016
Berichten: 206
29-1-2005 17:28
Inderdaad heeft hij de draaitafel helemaal niet gecased vervoerd. Ik denk dat hij ze zo, hup, die auto in heeft gezet (waarschijnlijk ook nog een de kofferbak, waar je dus helemaal niet ze omvallen oid). Achteraf kwam hij erachter dat hij hem in de originele doos had moeten vervoeren, "want die had ie thuis nog wel liggen"... Volgens mij staat het ook in de handleiding: 'Transport in original box only' oid.

Ik heb er zelf niets mee te maken, met heel het vervoer gebeuren, ik mocht alleen een plaatje van hem opzetten. Ik wist niet dat hij een zo'n liedje op had gezet zonder outro, dat bleek later pas zo te zijn...

En ja, ik heb voorkeur voor vinyl omdat je, bij hardstyle, de meeste hele liedjes (dus net als de 12" versie) niet op CD zult vinden, eerder een voorgemixte CD (en je weet hoe hardstyle DJ's daar over denken wink ;) )

Ik denk dat hij nog wel contact op zal nemen met André (hij heeft ze hier gekocht), maar ik denk zo dat het totaal geen zin heeft, aangezien hij ze helemaal niet beschermd heeft vervoerd, nog niet eens in een doos (liefste een sterke case natuurlijk) gedaan oid. Toonarm zal denk ik ook niet onder de garantie zitten, en zo wel, dan is het denk ik zo dat het de fabrikant zegt dat hij de draaitafel niet veilig genoeg heeft vervoerd en meneer dus zelf met de schuld zit. Jammer, het zijn toch echt goede beestjes (lees: beesten wink ;) )
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
29-1-2005 18:41
Ach, zo'n arm is een uitstekend handvat op je tt aan te dragen op zijn kant sneaky :V
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
John_voofStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2003
Laatste: 12-5-2016
Berichten: 206
29-1-2005 20:16
Ja hij kon er gisteren toch nog uitstekend biertjes mee openen happy :) .
MielStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-10-2003
Laatste: 2-6-2008
Berichten: 127
27-2-2005 14:28
1 x bewerkt. Laatst door Sylvia op 28-2-2005 08:43
Edit Mod: Topic en sterke verhalen opgeschoond - Sylvia
Maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
27-2-2005 15:59
Lang geleden dat ik nog een slechte ervaring had, maar vannacht (nou ja: vanmorgen) was het zover...

Bij het afbreken op een privé-feestje moest er een kleine, vierkante lichtconstructie aan de ingang weggenomen worden. Die stond daar als inkom met op elke hoek een colorchanger in van "blauwe-LED's"-blauw, goed gelukt overigens!

Normaalgezien zet je daar een aantal takels onder, takel je de boel omhoog, haal je de poten er van onder en takel je het zooitje naar beneden. In deze omstandigheid was dat niet mogelijk, dus moest het op de slechte manier gebeuren: ondersteunen vanop ladders, 2 poten weg, voorzichtig kantelen en beginnen afbreken. Als je dat doet met een aantal mensen met ervaring lukt zoiets feilloos al blijft het een noodoplossing natuurlijk. Jammergenoeg hadden we er een onervaren feestvierder bijgeroepen die net iets te overijverig was, goedbedoeld, daar niet van. Men is de zaak beginnen kantelen nog voordat iedereen klaar stond om het gewicht te gaan verdelen en zoiets weegt nu eenmaal een serieus kilootje... Hij kon het geheel onmogelijk onder controle houden en den onzen -volop van het idee dat iedereen nog op zijn positie klaarstond te wachten- stond er natuurlijk vlak onder: het vierkant koos dan maar mijn beide benen als landingsplaats sad :(

Het resultaat mag er wezen:
- linkerpols: gekneusd
- linkerhand: bloeduitstortingen
- rechterpols: licht gekneust
- rechterhand: snijwonden
- linkerknie: gewrichtsbanden uitgerokken + zware vochtophopingen
- linkerbeen: zwaar geraakte spieren + bloeduitstortingen
- rechterbeen: blauw plekken en wat schrammen
Dinsdag kan ik pas voor foto's gaan omdat ze door de bloeduitstortingen toch
niets zullen zien momenteel. Heel wat vrije tijd dus de komende dagen, al had ik het liever anders gezien sad :(.

Les die ik er (pijnlijk) uit geleerd heb:
Never, nooitnie, jamais samenwerken met onervaren personen en zeker niet als ze overijverig aan hun job beginnen en nog véél minder als je het eigenlijk al niet op de correcte manier kunt doen.

Laat het een les wezen voor iedereen...
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
27-2-2005 16:04
dat is knap kl*te dan!

wij hebben het ook wel eens, dat dronken feestgangers even mee willen helpen... is natuurlijk wel goed bedoelt, maar dit hebben we dan toch liever niet, stel dat er wat gebeurd, zit je met de gebakken peren!

iig sterkte, hoop voor je dat er niks gebroken is oid, dan ben je gelijk een voor een behoorlijke tijd beperkt!
Music is what feelings sound like...
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
27-2-2005 16:10

RonnieB schreef:

dat dronken feestgangers even mee willen helpen
Nah, dronken was em niet volgens mij hoor en we hadden een aantal handen tekort om het veilig shut up :X te kunnen doen, dus riepen we er die man bij. Bovendien was het voor familie van de verhuurmaatschappij, dus was het niet zo heel onlogisch om een helpende hand te vragen...
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
27-2-2005 16:33

Didier_S schreef:

Normaalgezien zet je daar een aantal takels onder, takel je de boel omhoog, haal je de poten er van onder en takel je het zooitje naar beneden. In deze omstandigheid was dat niet mogelijk, dus moest het op de slechte manier gebeuren:
Waarom was het niet mogelijk wind-ups eronder te draaien?
Light Image
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
27-2-2005 18:15

jeroenvdv schreef:

Waarom was het niet mogelijk wind-ups eronder te draaien?
Laten we het er op houden dat het op dat ogenblik niet mogelijk was om die wind-ups te gebruiken. Ondertussen zit ik al de hele dag te piekeren hoe het kon vermeden worden en zoals meestal weet je achteraf een heleboel manieren uit te vissen waardoor het toch mogelijk geweest zou zijn... manieren die op het moment dat je ze nodig hebt, totaal niet in je hoofd opkomen sad :(.
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)