Forum > Off-Zone

Post hier je logo!

(392 reacties. Pagina 23 van 40)
Moderator(s): Dré
DirkgStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2008
Laatste: 16-4-2010
Berichten: 56
27-3-2008 17:25

YourLiVe schreef:

Sorry Dirk, ik vind het nog steeds niks. Je doet ook niks met de kritiek die je hier krijgt, je zoekt gewoon steeds weer een ander simpel standaard lettertype waar je je naam mee kunt maken met een leuk effectje erbij... Als je zelf geen logo kunt maken geeft dat niks maar laat het dan doen door iemand die dat wel kan.

Alleen al door zo'n amateuristisch uitziend logo zou ik niks bij je huren, terwijl je misschien wel hele professionele spullen hebt. Diezelfde fout maken mensen ook vaak bij een website trouwens... maar goed, dat is een ander topic.
ok.. Dat kan ik begrijpen,

Ik heb geprobeerd er iets van te maken waarbij je zegt: Dat heeft met licht te maken.
Ik ben zelf ook niet z'n super grote inspiratie bol en ben snel mijn inspiratie kwijt,
Meschien heb jij wat goeie tips waarmee ik kan vooruitwerken en proberen er toch iets moois van te maken?

Ik ga helemaal met je mee over het feit dat mensen dan niet bij je huren terwijl je toch professionele spullen hebt.

Dirk
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
27-3-2008 17:43

Dirkg schreef:

Meschien heb jij wat goeie tips waarmee ik kan vooruitwerken en proberen er toch iets moois van te maken?
Ja hoor, iemand zoeken die wel goed is met coreldraw, illustrator of andere software om professionele logo's te maken wink ;) .

Ik bedenk voor mijn logo's meestal hoe ik het ongeveer wil hebben, maak daar een simpele schets van in paint en laat het vervolgens uitwerken door iemand die dat kan (want ook ik kan het niet zelf). Ik gebruik zelf een reclamebureau, dus dat is vrij prijzig, maar je kent misschien ook wel iemand in je familie of kennissenkring die dat kan... of misschien iemand hier op het forum?.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
DirkgStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2008
Laatste: 16-4-2010
Berichten: 56
27-3-2008 17:51

YourLiVe schreef:

Dirkg schreef:

Meschien heb jij wat goeie tips waarmee ik kan vooruitwerken en proberen er toch iets moois van te maken?
Ja hoor, iemand zoeken die wel goed is met coreldraw, illustrator of andere software om professionele logo's te maken wink ;) .

Ik bedenk voor mijn logo's meestal hoe ik het ongeveer wil hebben, maak daar een simpele schets van in paint en laat het vervolgens uitwerken door iemand die dat kan (want ook ik kan het niet zelf). Ik gebruik zelf een reclamebureau, dus dat is vrij prijzig, maar je kent misschien ook wel iemand in je familie of kennissenkring die dat kan... of misschien iemand hier op het forum?.
Ik zelf kan goed werken met Photoshop en opzich redelijk wat maken,

Alleen op het moment dat ik een schets moet maken haak ik af, ik moet altijd eerst een idee van iemand ofzo krijgen en vanuit daar kan ik me helemaal los laten gaan... (dat is mijn probleem bij het maken van een logo)

Het andere logo had het idee achter dat het Neon letters waren. Ik bedenk me later pas: ''dat is wel heel speels en moeilijk te onthouden''

Dirk
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.
Maarten-squareStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-4-2005
Laatste: 23-12-2013
Berichten: 472
27-3-2008 18:04
Kijk het principe is goed maar de manier waarop je dan je telefoonnummer e.d. er bij zet doet toch heel veel afbreuk aan de professionele uitstraling ervan. Kijk naar een gemiddeld logo van een van de wat professionelere bedrijven op dit forum en je zult zien dat die gewoon simpel en pakkend zijn. Goed voorbeeld zijn bijvoorbeel de logo's van Jeroen(VDV). Alleen aan de kleurstelling kan je al zijn logo's die hij voor zichzelf voert herkennen. Een leuk lettertype, en een leuk kleurenschema maken een logo al snel verschrikkelijk goed. En het komt ook op wat creativiteit/geniale ingevingen aan. Denk bijvoorbeeld aan het heineken logo, de lachende e is een prima voorbeeld van hoe je met iets kleins een logo 'af' kan maken.
Lezen, leren, lezen, leren, lezen, leren (en af en toe iets posten)
DirkgStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2008
Laatste: 16-4-2010
Berichten: 56
27-3-2008 22:49
1 x bewerkt. Laatst door Dirkg op 28-3-2008 14:23
Hallo,

Ik heb zojuist een nieuw ontwerp voor mijn logo gemaakt.
Hij is nog niet helemaal af maar zoiets wil ik wel gaan maken.
Dus het is nog niet de echte

Logo

Graag jullie mening en dingen die jullie zouden veranderen

Dirk

(ps: ik ga morgen het domein aanvragen)
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.
Mark_dabombStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-9-2002
Laatste: 21-12-2010
Berichten: 277
28-3-2008 06:09
Nog steeds vind ik je logo/kaartje niks. Kwaliteit is natuurlijk bagger en de uitstraling is vind ik ver te zoeken. Denk even goed na wat je wilt, een hobby matig bedrijfje voor de leuk erbij of echt een bedrijf waar je later geld aan wilt verdienen? In het laatste geval: reclamebureau/handige design neef inschakelen!
Mathijs_promixStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-9-2006
Laatste: 30-5-2017
Berichten: 201
28-3-2008 08:11
Kijk ook even wat er op een visitekaartje moet.
Als een klant jou wilt bellen heeft ie geen idee wie hij moet hebben, er staat namelijk geen naam op etc.
De uitstraling vind ik persoonlijk zeer amateuristisch.
DirkgStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2008
Laatste: 16-4-2010
Berichten: 56
28-3-2008 17:40
Hallo mensen,
Sorry voor het andere bericht dat was het verkeerde logo.

Het moet dit logo zijn:

Het logo voor een witte pagina
Het logo voor een zwarte pagina

Ik ben nu nog bezig met het Visite kaartje deze post ik als die af is.
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.
OnnogeelenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-4-2005
Laatste: 3-4-2018
Berichten: 155
28-3-2008 18:01
Vond Dré het goed dat je zijn foto gebruikt?
DirkgStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2008
Laatste: 16-4-2010
Berichten: 56
28-3-2008 18:07

onnogeelen schreef:

Vond Dré het goed dat je zijn foto gebruikt?
Deze heb ik op google gevonden zonder url vermelding...

EDIT:// Ik zie nu op de shop dezelfde staan, zal hem ff veranderen want ik die liever niet aan copyright schending..

excuses
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)