Forum > Licht

JB-systems "the winner" scan

(416 reacties. Pagina 21 van 42)
Moderator(s): Dré
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
16-5-2005 18:41
Heeft iemand een plaatje/filmpje van deze scans tussen een stel parren van 300-500watt? ik zou best wel willen zien wat je nog overhoud aan licht van deze scanner. Ik wil dit even weten omdat ik nieuwe scanners ga aanschaffen.
I Love House Music!
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
16-5-2005 21:59
1 x bewerkt. Laatst door KVM op 16-5-2005 22:01
En aan een filmpje of plaatje denk je dat te kunnen zien?

Martin.
kvm entertainment
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
17-5-2005 15:58
Hmzm ja misschien, kijken of je de stralen nog door de parlichten heen ziet!
I Love House Music!
M|A AudiotechniekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-7-2004
Laatste: 18-3-2013
Berichten: 289
17-5-2005 16:34
dat verschilt natuurlijk per camera, niet iedere camera filmt even duidelijk. De ene filmt lichter als de ander, en dat kans soms erg misleiden! Dus je ziet het mischien wel een beetje aan een filmpje, maar reken maar dat het er in het echt heel anders uit ziet! (mits je een camera hebt met top-filmkwaliteit)
De laatste doet het licht uit
KaosStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2004
Laatste: 30-6-2024
Berichten: 108
17-5-2005 19:08
Max, het ontgaat me even waarom je dit met dipswitches zou willen doen. Je schrijft dat je een SM 1612 hebt. Daar kun je gewoon instellen welke scans tegengesteld moeten bewegen.
Dat kan ik hier uitleggen, maar het staat ook gewoon in de handleiding en in beperkte mate zelfs op de controller zelf.

Als je ineens 2 scans op de spiegelbol wilt hebben en de andere 2 uit, dan is dat gewoon een kwestie van een scene indrukken die je vooraf hebt geprogrammeerd.

Naar mijn weten is dit met de dipswitches verder niet mogelijk. Daar kun je alleen de DMX adressen instellen, en in master-slave zetten als je geen controller hebt..
Think Different ..
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 11-7-2024
Berichten: 1856
17-5-2005 19:44

kaos schreef:

Max, het ontgaat me even waarom je dit met dipswitches zou willen doen. Je schrijft dat je een SM 1612 hebt. Daar kun je gewoon instellen welke scans tegengesteld moeten bewegen.
Dat kan ik hier uitleggen, maar het staat ook gewoon in de handleiding en in beperkte mate zelfs op de controller zelf.

Als je ineens 2 scans op de spiegelbol wilt hebben en de andere 2 uit, dan is dat gewoon een kwestie van een scene indrukken die je vooraf hebt geprogrammeerd.

Naar mijn weten is dit met de dipswitches verder niet mogelijk. Daar kun je alleen de DMX adressen instellen, en in master-slave zetten als je geen controller hebt..
Oke, Ik dacht dat dit door middel van Dipswitches moest, maar had het nog niet eerder geprobeerd vandaar mijn vraag. Bedankt in ieder geval! wink ;)
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
18-5-2005 16:58

Dijkhuis schreef:

Nog een vraagje:

Zodra je stroom zet op een winner, gaat hij zelf aan de slag... Als je hem ergens permanent hebt hangen, moet hij dan achter een schakelaar/switchpack, om te voorkomen dat hij aangaat zodra de krachtstroom op de verlichting gaat?

zit als volgt: krachtstroom --> switch/dimpacks, winners zitten nu achter switchpack om te voorkomen dat ze direct aangaan zodra de stekker van de krachtstroom erin gaat.

Moet je ze per se achter een switch zetten, of is er een andere truuk?
Daarvoro heb ik een oplossing nl. KLIK AAN KLIK UIT... een stekkerdoos op 1 klik aan klik uit en met afstandsbediening te bedienen... happy :) .. als je stroom erop zet moet en ze moetten losgaan moet je dmx paneel niet op black out staan. Een draadloze switch dan. Maar waarom wil je hem gewoon niet opj e switchpack hebben?.. anders koop je toch klik aan klik uit, goedkoop en leuk wink ;)
I Love House Music!
M|A AudiotechniekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-7-2004
Laatste: 18-3-2013
Berichten: 289
18-5-2005 17:23
weet wel (ik heb het klik aan klik uit ook) dat deze soms een storing ondergaat, dat hij ineens uit gaat (komt niet vaak voor maar toch) het is mij een paar keer overkomen, en sindsdien gebruik ik het dan ook niet meer voor drive-in gebruik
De laatste doet het licht uit
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
18-5-2005 17:30
Aii sad :( , tsja, een 1 kanaals switchpackje dan? Is ook handig... maar waarom zo moeite als je hetook op je switchpack die je heb kan doen?
I Love House Music!
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
21-5-2005 00:53
Ik heb mijn winner scanners binnen... ERRUG leuk ding voor het geld ik ben er heel blij mee!... echter mis ik wel 1 dingetje wat niet kan en dat is dat je de kleur niet half half kan doen bv half groen en een halve kleur die naast de groene zit. Mja wat wil je voor het geld he. Ze zijn erg snel. Nog iets wat ik jammer vind is dat als je een kleur verwisseld dat hij langs alle kleuren gaat, zie je eerst alle kleuren langscrollen heel snel voordat ie op de juiste kleur is (logisch natuurlijk maar dit had wel wat sneller gemogen).

Maar goed apperaat voor het geld... helemaal TOPPIE
I Love House Music!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)