Forum > Algemeen Forum

Waar vervoeren jullie de drive in mee?

(2184 reacties. Pagina 20 van 219)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 9489
12-2-2005 01:15
iedere gemeente in nederland heeft een AVP en deze is meestal per gemeente op internet te vinden.
Daar staat precies in wat je, en hoe lang, op de openbare weg mag neerzetten.

Voor aanhangers en caravans zijn in de meeste gemeentes beperkingen......
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
12-2-2005 12:48

Niek Bolscher schreef:

@Ronny:

wordt tijd voor een naamloze gril, golf4 xenon koplampen, gekleurde remklauwen en een nieuwe hanger om je binnenspiegel... laugh :D
haha! laugh :D dat gaat me dan weer net ff teveel kosten wink ;) ben wel van plan eind van het jaar een nieuwere auto te kopen, deze moet EN sportief snel zijn EN er nog lekker uitzien EN er moet een trekhaak achter kunnen, om een grote kar te trekken laugh :D
Music is what feelings sound like...
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
12-2-2005 14:30
Ik had m'n K-2000 altijd buiten staan op dezelfde plaats. De politie was daar erg duidelijk in... Het mocht NIET maar het werd gedoogd zolang de buurt er geen probleem mee had (en dat was gelukkig het geval).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
LJ FACILISAccount Geblokkeerd
Uit: België
Sinds: 12-2-2005
Laatste: 10-8-2005
Berichten: 2
12-2-2005 18:23
heel makkelijk... happy :) in mijn pa's volvo v 40 sneaky :V past precies en als ik samen met iemand anders draai komt er een andere auto bij... razz :p
PowersoundStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 3-3-2010
Berichten: 255
12-2-2005 19:01

RonnieB schreef:

don't f*ck met neon he wink ;)

mijn autotje
en hier de ledjes op stand groen

Om toch even ontopic te blijven:
paardekar
Daar gaat ons spul allemaal in: Truss, statieven, boxen, amprack, parren, rookdozen, draaikisten en cdkoffers, het past er allemaal net in happy :)
sad :( angry shocked 8O shut up :X Komaan, wat is dat nu ? Vind je dat zelf mooi ? En gaat die wagen nog vooruit ook ? Afin, khoop dat je vanachter toch wel remschijven hebt. Indien niet, hoop ik dat je je trommelremmen niet rood of geel hebt gekleurd. Hier wordt je nog eens uitgelachen.

Sorry niet persoonlijk hoor, maar ik heb daar een hekel aan. angry Mij moet performance en externe (uitzicht) tuning evenredig zijn.
Shake your ass around, cause here we come with PowerSound!
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 1207
12-2-2005 19:03
Ach, dat doet toch vrijwel elke jongere met zijn eerste autootje.
Eens lekker de boel Helfordsen razz :p
Darth Crossfader
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 9489
12-2-2005 21:23
Edit Mod: dit is geen auto mod forum.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
24-10-2005 00:16
Eens ff een kickje... ik ben van plan om op korte termijn mijn opel astra station te vervangen voor een bestelbus. Nu is mijn vraag : wie wil mijn astra station razz :p Just kiddin of course...

Ik lees in dit topic met name VW en Mercedes. Iemand toevallig ervaring met Opel Vivaro of andere bussen? En waarom hebben de bezitters van een bus gekozen voor juist die bus? En weet iemand nog websites te noemen waar bedrijfswagen vergeleken worden?
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Dj NathanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-12-2002
Laatste: 23-1-2013
Berichten: 271
24-10-2005 08:54
Wij vervoeren het spul dus met een Ford transit(nieuwe editie). Wel de dubbele cabine
Voordeel van deze bus is hij lekker breed is. Maar helaas is de lengte bij de dubbele cabine maar 155 cm. En het grootste voordeel ten opzichte van bijvoorbeeld een mercedes vito. Is de beenruimte achterin. In een transit kun je comfortabel zitten.
We hadden hier voor een oude ford transit. Met ongeveer dezelfde kenmerken.
Daarvoor een Hyundai H-200. Die beviel beter is wat langer wel iets smaller. Maar hier geen beenruimte.
En daarvoor een Hyundai H-100. Die zijn nu natuurlijk relatief goedkoop. En in veel uitvoeringen e gesloten bestel uitvoreing kan je wel aardig wat in kwijt. Nadeel is de vaak hoge kilometerstand.

off topic: Kies een H-100 op gas vermogen is zo'n 126 PK heb je ook nog een leuk speeltje voor het stoplicht wink ;)
Pearl 2000 in da house!!
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
24-10-2005 09:25
Ik denk dat bij sommige de keuze zal vallen op comfort, gemak, degelijkheid, volume inhoud, aanbod, prijs, snelheid, e.d.

Zelf heb ik gekozen voor VW Transporter (aannemers uitvoering) Het ligt eraan welke stoelen je erin hebt maar maximaal kan je met 6 mensen op pad. Alleen is dan de dubbele bijrijders stoel niet te verstellen, dus die is er bij mij vervangen voor een enkele.

Voordeel is dus personenwagen / bedrijfswagen gebruik.
tevens kan je achterin (onderin op de grond) Truss lengtes kwijt van 2mtr. (plm 6 stuks), iets wat niet bij elke aannemersuitvoering kan.

Voor kleinere verhuurtjes gebruik ik de VW Caddy en met grotere gaat er een aanhanger mee.

Bovendien was de prijs van een z.g.a.n. Belgische importwagen met weinig kilometers zeer interessant.
Ook behoud de auto de normale fabrieksgarantie.
Vandaar een Belgisch wagenpark.

Martin.
kvm entertainment

Terug naar forum Reageer (zonder quote)