Forum > Geluid

BST PRO4,5: ook zo'n "Super-OEM"?

(47 reacties. Pagina 2 van 5)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 13471
15-6-2004 00:40
Vergeet het gebak niet. We zijn met z'n drieën (en ik lust geen mokka ;-)
-- Pardon my French, I'm Dutch --
LaolithStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-2-2003
Laatste: 21-1-2006
Berichten: 61
15-6-2004 00:43
1 x bewerkt. Laatst door Laolith op 15-6-2004 00:48

Dré schreef:

Met de introductie van de OEM bak konden ze met de prijs niet eens in de buurt van de anderen komen (dus waarom zou ik dat merk dan in 's hemelsnaam gaan voeren).
Ummm... Ik dacht vrij recentelijk nog zo'n Citronic-ding (Citronic PD-45 was het) voor 349,- incl. te hebben gezien, dus zo'n extreem verschil is er niet in die prijzen dan, toch?
Maar ok, Synq lijkt me ook wel wat ja... Dus ik hoop dat ik binnenkort idd met Victor mee kan en als het je gelegen komt eens zo'n OEM-bak in actie mag zien? happy :)
T.I.A!
imho...
LaolithStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-2-2003
Laatste: 21-1-2006
Berichten: 61
15-6-2004 00:44

Dré schreef:

Vergeet het gebak niet. We zijn met z'n drieën (en ik lust geen mokka ;-)
Ikke ook niet (mokka dan)... Vlaai ook goed? wink ;)
imho...
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 13471
15-6-2004 00:46
Rijstekersenvlaai met slagroom??? Yummie ;-)
-- Pardon my French, I'm Dutch --
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 7-10-2024
Berichten: 5308
15-6-2004 09:29
Da's goed, als Dré het restant van de bestelling binnenheeft scheur ik even langs de gebakwinkel en dan door naar Harlingen. happy :)
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
LaolithStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-2-2003
Laatste: 21-1-2006
Berichten: 61
17-6-2004 23:36

Victor schreef:

Da's goed, als Dré het restant van de bestelling binnenheeft scheur ik even langs de gebakwinkel en dan door naar Harlingen. happy :)
Olá Victor! Je email-addys doen het niet (meer?)... Dus dan wordt het automatisch "jij meelt mij"... wink ;) Ik wacht af (en hoop dat je dit nog leest razz :p )

Mzzl!
imho...
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
18-6-2004 01:10
ga maar voor de synqs,ik als techliefhebber-vertrouwen etc-heb laatst twee synqs overgenomen.
kort maar krachtig;de synq is een strontvervelende tt,
hij is te goed!!
ik ben kwalitatief in mijn circuit een goede dj,weinig krijgt mij van stuk en t is een heel hard wereldje,maar die synq heeft me te pakken.
ik heb 5 minuten mn best gedaan maar iets in mij kreeg t gevoel niet te pakken,t werkt te direct,te rap maw te goed.
pisnijdig heb ik een kwartier naar die synqs gekeken en
met de woorden -ik vreet je op- ben ik opnieuw begonnen.
t gevoel kwam en ja....
koop ze maar!!!!!
groet
ps-techdocu hoef ik niet te geven-reind bijv.-maar ik denk dat een gevoel van iemand die in t vak zit even belangrijk is,een dj die met t zelfde gevoel werkt en draait begrijpt wat ik aangeef en dat kon dan wel eens de beslissende stap zijn.
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
LarssonStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-6-2004
Laatste: 13-6-2005
Berichten: 2
19-6-2004 12:17

fredje schreef:

ga maar voor de synqs,ik als techliefhebber-vertrouwen etc-heb laatst twee synqs overgenomen.
kort maar krachtig;de synq is een strontvervelende tt,
hij is te goed!!
ik ben kwalitatief in mijn circuit een goede dj,weinig krijgt mij van stuk en t is een heel hard wereldje,maar die synq heeft me te pakken.
ik heb 5 minuten mn best gedaan maar iets in mij kreeg t gevoel niet te pakken,t werkt te direct,te rap maw te goed.
pisnijdig heb ik een kwartier naar die synqs gekeken en
met de woorden -ik vreet je op- ben ik opnieuw begonnen.
t gevoel kwam en ja....
koop ze maar!!!!!
groet
ps-techdocu hoef ik niet te geven-reind bijv.-maar ik denk dat een gevoel van iemand die in t vak zit even belangrijk is,een dj die met t zelfde gevoel werkt en draait begrijpt wat ik aangeef en dat kon dan wel eens de beslissende stap zijn.
haha ja mooi omschreven. Het is echt effe wennen maar als je eenmaal een beetje feeling begint te krijgen met die dingen dan wil je niet meer anders!
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
19-6-2004 14:24
Terwijl je van anderen weer hoort dat de overstap miniem is, ik moet ze ook een keer (nog steeds) gaan testen, ik heb met de ttx1 gedraaid en de oem bak schijnt veel weg te hebben qua gedrag van de motor, toen ik mijn eerste plaatje op de ttx1 had liggen kon ik er meteen mee overweg, absoluut geen overstap moeite. Ik denk dat de gewenning dus sterk verschilt van persoon tot persoon, maar van iedereen hoor je dat de oem bak de absoluute technics killer is.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
LarssonStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-6-2004
Laatste: 13-6-2005
Berichten: 2
19-6-2004 16:31
Maar ehhh. het maakt lijkt me toch geen fuk uit of je van die super-OEM nu een synq, reloop, BST etc. bak hebt. Die dingen zijn van binnen toch gewoon exact hetzelfde...en van buiten afgezien van de kleur ook...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)