Forum > PC related Forum

Wat ik nou weer tegen kwam?!?

(75 reacties. Pagina 2 van 8)
Moderator(s): Dré
DJDarknessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-4-2004
Laatste: 22-12-2009
Berichten: 251
17-5-2004 23:27
Er is nog een dealer hier in NL.
ben even de naam kwijt maar die zitten ook op inter net de prijs bij hun was : 500,- euro.

Ik hou het product al even in de gaten en het ziet er veel belovend uit. De reacties die ik heb gelezen waren positief.

Maar dré als het goed is is het heel erg makkelijk instaleren. tis plug & play net als dat je een muis in de computer prikt.

Moet te doen zijn in een 15 a 20 minuten heb ik gehoord. Ben benieuwd of het wat is !!!
Maar het is in ieder geval goedkoper als de CDj 800 en 1000.
(virtualdj en andere dj software is in de toekomst ook beschikbaar)
Where words fail, music speaks :D
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
18-5-2004 01:21
Das mooi kl*te dat je hem nog maar zo kort hebt want ik heb pas over een 1,5 week echt een dag vrij en ik heb wel een hele dag nodig om van hier naar daar te komen, ding te testen en weer terug te reizen.

En ik had meteen ff die nieuwe OEM bak willen bekijken op die dag maar die zal er ook nog wel niet zijn.

Mooi k*t met peren dus.

Naja mischien toch wel leuk om dat dagje even langs te komen een keer want ik heb ff wat nodig om over te schrijven op mijn site.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
18-5-2004 01:23
Helaas was de RTX 4.5 niet helemaal wat ik er van verwacht had...

Maar daar kom ik ZSM nog uitgebreid op terug.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
18-5-2004 07:27

DJDarkness schreef:

Er is nog een dealer hier in NL.
Heb nog niet gevonden waar, wel stevig gegoogled.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
DJDarknessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-4-2004
Laatste: 22-12-2009
Berichten: 251
18-5-2004 17:55
Ik heb het bij de fabrikant (eks ) na gevraagd en daarna contact met de imnpoteur hier opgenomen om te weten hoe duur dit speeltje was...
asl je het wil weten gewoon ff naar eks maile..
eks.fi
Where words fail, music speaks :D
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
18-5-2004 18:39
dat ga ik misschien maar is doen thnx
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
DJDarknessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-4-2004
Laatste: 22-12-2009
Berichten: 251
18-5-2004 19:41
even een simpel reken sommetje voordat je overgaat op een mp3 systeem :

cdj 800 kost ongeveer 800 euro

het speeltje van eks is 500

dit scheelt dus 300 euro. dit lijkt een hoop maar dan moet je thuis wel een snelle computer hebben staan. anders werkt dit aparaat niet. en om voor 300 euro aan een goede cmputer te komen..... dat word lastig happy :)

neem dus alleen zo iets als je ook een computer heb die je alleen voor mp3 kan gebruiken met veel intern geheuegen (want dit is de buffer van jou mp3 speler) en een kloksnelheid van boven de 1 ghz.

anders gewoon een pioneertje kopen en dan de cdtjes maar fikken
Where words fail, music speaks :D
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
18-5-2004 21:10
Bedankt voor de tip, heb wel een aardig pc'tje gebouwd 2 jaartjes terug, een Athlon XP 1800+ een msi moederbord met via chipset en een 80 gb deskstar van IBM met 768 mb intern geheugen, is dus meer als zat. Niettemin zou ik het systeem dan ook mee willen nemen naar de tenten waar ik draai icm laptop en ik ben hier nog steeds wat huiverig voor. De kans dat je met een laptop (hoe goed je hem ook installeerd) is een keer op je b*k gaat omdat het gewoon te warm en te vochtig is en omdat het ding misschien een dreun of wat dan ook kan krijgen is best groot, bovendien is een laptop niet gemaakt op dj gebruik in een club en een cd-speler of draaitafel wel.

Daarom hou ik het denk ik toch nog een tijdje op cd's al valt me het cd's branden nogal tegen de laatste tijd (wat een werk als je zoveel muziek hebt sad :( )

Ik denk persoonlijk dat ik nog ff wacht totdat cd-spelers met hd erin op gang komen (Numark gaat hierin de eerste stap zetten en er zullen er wel meer volgen) en als je er dan na verloop van tijd ook een externe hd- md speler bijv. I-pod oid op kan aansluiten denk ik dat ik mijn Axis 8tjes (of welke spelers ik tegen die tijd heb) eruit ga knikkeren en overstap.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
19-5-2004 09:43
Kijk voor een pc die met geluid moet omgaan/bewerken eens naar een mooi raid systeem.

2 schijven parallel geeft een enorme boost in de data-transfer, en dat is waar de meeste pc's op spaak lopen bij geluidbewerking.

Uitgaande van een voldoende snelle procesor en genoeg geheugen.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
19-5-2004 18:15

DJDarkness schreef:

Ik heb het bij de fabrikant (eks ) na gevraagd en daarna contact met de imnpoteur hier opgenomen om te weten hoe duur dit speeltje was...
Had ik je wel kunnen zeggen (ik had het ook even in het topic moeten zetten). De importeur vroeg mij de XP-10 voor 399 euro inclusief BTW in de webshop te zetten.

Mijn visie op dat MP3 verhaal: Het wordt tijd dat de fabrikanten komen met een CDJ-800MKII, CDJ-1000MKIII, DN-3000MKII met daarop een USB aansluiting zodat je de speler EN als speler kunt gebruiken MAAR ook als interface voor een computer based mp3 systeem. De USB interface gewoon in overleg volgens één STANDAARD doen en klaar ben je. Waarom allemaal het wiel (hardware interface) uitvinden als er al duizenden auto's rondrijden met daaronder prima wielen...
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)