Forum > Algemeen Forum

disco/club party's-stageplek

(198 reacties. Pagina 2 van 20)
Moderator(s): Dré
DjLeon_VStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-3-2003
Laatste: 25-4-2008
Berichten: 240
10-5-2004 21:23
waar ligt bennebroek? :$

en ff tussendoor, mijn zusje is zelf verstandelijk gehandicapt en ik draai vrij vaak op haar school (gratis uiteraard..)
Als het een btje in de buurt ligt ben ik zeker bereid om te helpen happy :)
G.O.D. M.A.D.E. M.E. F.U.N.K.Y.
DjLeon_VStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-3-2003
Laatste: 25-4-2008
Berichten: 240
10-5-2004 21:28
fred heb je een email gestuurd...
G.O.D. M.A.D.E. M.E. F.U.N.K.Y.
MEStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-1-2003
Laatste: 2-12-2009
Berichten: 358
10-5-2004 21:46
Bennebroek ligt vlakbij heemstede, (Onder Haarlem). De Lineaushof is er tegenover (jaja ik woon in de buurt). Mail me effe met verdere gegevens, ik wil wel keertje samen gaan kijken naar je opzet. Nu weinig tijd (eindexamen), maar wie weet.
correct me if I'm wrong...
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
11-5-2004 10:54
1 x bewerkt. Laatst door Fredje op 11-5-2004 11:01

Rick schreef:

ff offtopic:
Mijn vader komt nogal vaak bij de Hartekamp, zal is aan hem vragen of hij er wat van weet.
Hij ontwerpt vanalles voor de Hartekamp Groep.

zo nu maar weer ontoppic:
ik heb je gemaild en de naam doorgegeven die verantwoordelijk is voor t gebeuren bij de hartekamp mbt deze opzet,dan kan je vader kontakt opnemen met deze persoon en kan jij netjes vermelden hier dat t allemaal klopt.wel beetje raar dat iemand die niet werkt bij de hartekamp maar een buitenstaander is zich daar mee gaat bemoeien,maar ga je gang.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
11-5-2004 10:55

ME schreef:

Bennebroek ligt vlakbij heemstede, (Onder Haarlem). De Lineaushof is er tegenover (jaja ik woon in de buurt). Mail me effe met verdere gegevens, ik wil wel keertje samen gaan kijken naar je opzet. Nu weinig tijd (eindexamen), maar wie weet.
als dat straks staat dan ben je van harte welkom om tijdens een feest te komen kijken,hoe meer zielen hoe meer vreugd.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
11-5-2004 10:58

DjLeon_V schreef:

fred heb je een email gestuurd...
hoi,
heb je mail ontvangen en mijn tel nr doorgegeven,mocht je in de buurt zijn vandaag en niet te ver weg wonen kan je langskomen bij mij thuis,heb dag vrij genomen.
bel me zo en zo even,wil heel graag zsm een geschikt persoon erbij hebben en meteen spijkers met koppen slaan.
dan is dat alvast geregeld en kunnen we plannen gaan maken.
hoop dat je me belt vandaag.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
11-5-2004 11:09

Tom schreef:

Ik heb al redelijk ervaring voor met gehandicapten te draaien,
We hebben hier Esdegee zitten, waar ik vroeger wel voor draaide.
En in Schagen zit een Lom school, zal nu wel anders heten...waar ook verstandelijk én lichamelijk gehandicapten op zitten. Hier draaide we vroeger het einde jaarsfeest.

In Schoorl heb ik ook 1x per week in de zomer voor geestelijk gehandicapten gedraaid in een "echte discotheek" (Altamira)

Dus ik kan je wel helpen.
Gear genoeg...... razz :p
Meer info: www.ovmsales.nl/imagine/feesten/handicap/
Tom,
heel dankbaar dat je me hulp aanbied,doet me goed temeer daar je pro bezig bent met je eigen gebeuren.
stel t echt op prijs.
mocht t nodig zijn of zit ik met een probleem dan zou ik je volgaarne kunnen bereiken-t liefst telefonisch.
ik zoek een jong en gedreven iemand die een zeer degelijke opleiding/trainig krijgt,dat is mijn tegenprestatie,daar t voor langere termijn is betrek ik die persoon ook bij alles,van t begin tot t eind.
dit betekent ook gesprekken voeren met bijv de directeur van de stichting alswel de clienten/patienten van de stichting,als je meedoet kan je je eigen organisatieburo beginnen na afloop,kennis en ervaring beschik je dan over
etc etc.(let wel-ik plan drie jaar,ik zoek minimaal iemand voor 1 jaar)
nogmaals Tom dank voor aanbod.
groetjes
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
11-5-2004 11:14

djBjorn schreef:

ik begrijp wel wat je wilt maar er zijn echt wel feestjes voor dat soort mensen.. Laatst ook gedraaid voor verstandelijk gehandicapten, 1 jongen van een groep gehandicapten was jarig, die gaf een feestje en huurde de drive-in (natuurlijk mbv begeleiders) iedereen was tevreden en vond het te gek! happy :)
tuurlijk zijn er best feestjes voor deze mensen,maar nergens maar dan ook nergens op vaste basis!!!
zij zijn altijd afhankelijk van derden,wij kunnen 7 dagen in de week uit als we dat willen,zij moeten maar afwachten,dat ga ik veranderen,6x per jaar bij de hartekamp,dat is wat ze zelf aangeven en waar ze ook mee zitten,ze willen daar naar toe leven zoals jij je ook verheugt op t gaan naar een party maar jij kan elk moment wanneer je wilt,hun niet,dat is t probleem.
groet
helaas in onze maatschappij is het zo dat als je anders bent dan de rest je daar voor gestraft word,daarom willen en kunnen ze niet uit in t normale circuit.
temeer daar ze met velen zijn op zo'n avond dat valt helemaal op.
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
11-5-2004 14:26
Bij deze wil ik meedelen dat Leon de moeite heeft genomen om te reageren en mij te bellen.
Leon komt zeer positief over en heeft ook een band met dit gebeuren door zowel zijn activiteiten als dj/toekomstige opleiding en een zus die een handicap heeft.
Ik denk dat Leon wel eens de juiste persoon kon zijn en ga dan ook de samenwerking aan met Leon.

Voor alle duidelijkheid de stage-plek is dus nu ingevuld.

Tom,even op de link gekeken die je doorgaf,ziet er heel netjes en doordacht uit,oa strobo gebruik,rook etc etc.
Mijn complimenten.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
DjLeon_VStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-3-2003
Laatste: 25-4-2008
Berichten: 240
11-5-2004 14:32
Fred, bedankt voor je vertrouwen, ik zal het zeker niet beschamen
ik bel je tzt.

Groetjes
G.O.D. M.A.D.E. M.E. F.U.N.K.Y.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)