Forum > Newbie Forum

vervelend publiek?

(132 reacties. Pagina 2 van 14)
Moderator(s): Dré
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
Berichten: 1218
6-4-2004 21:59
Nou, dan doe je daar toch wat aan! Lijkt mij dan.. shocked 8O
Door internet beperkt
HjvogelpoelStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-9-2003
Laatste: 21-1-2010
Berichten: 141
6-4-2004 22:46
dingen die daar tegen helpen voorzover ze niet aanwezig waren....
-jezelf op een verhoging zetten, zorgen dat er wat voor/tussen jou en het publiek staat
-zorgen dat je profie overkomt voor zo ver je dat niet doet natuurlijk
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
6-4-2004 22:50
Als je op een redelijke EN eerlijke manier je publiek met verzoekjes van repliek dient, en eerlijk zegt of je iets wel of niet gaat draaien, zonder te verzanden in een oeverloze discussie, dan moeten ze dat maar van je pikken, ben je dj voor.

Ik had er laatst eentje die na twee gitaarplaatjes vroeg of ik ook nog "wat anders dan deze shit" ging draaien. Ik heb hem gezegd van wel, als hij het op een normale manier aan mij zou komen vragen. "Nou", zei hij "het is niet persoonlijk, maar dit vind ik totaal k*t". Is prima joh, dan rot je maar op, nadat je je mond hebt gespoeld in de plee.

In alle redelijkheid, ik sta er voor mijn publiek, en als het publiek wat te mopperen heeft, dan hoor ik dat graag en dan doe ik er wat aan, als nodig. Maar ik moet geen mensen in mijn dj-hok, geen krachttermen, en geen verdwaalde types met verzoekjes die eigenlijk op een ander feest thuishoren. Simpel eigenlijk.
Djkrome :PStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-4-2004
Laatste: 12-4-2004
Berichten: 2
10-4-2004 23:44
ik probeer altijd gewoon aardig en beleefd te zijn, meestal komt het dan wel goed, als ze doorzeuren probeer ik ook beleefd even iets te bedenken om ze weg te jagen, als ze blijven zeiken dan zeik ik ze af voor de hele zaal, en als dat niet helpt zeg ik nu je bek dicht en opzouten of je vliegt eruit, heb weleens meegemaakt kwamen ze gewoon bij mij achter, toen heb ik heb bij z'n armen gevat, en van podiumpje afgegooid op de grond,
jaja het leven is hard, geluid nog veel harder als het goed is :P
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
11-4-2004 00:01
Heel goed van je DjKrome :P... sad :( (NOT)

Wat dacht je, haha, op die manier kan je zo de hele zaal op je nek krijgen, slechte naam krijgen als dj/drive-in, nooit meer terug te komen, en vind ik totaal niet profi zoiets, gewoon duidelijke taal wat je wel en niet wilt, klaar. Daarna nog problemen? Laat het de verhuurder oplossen... Als iemand met opzet iets stuk maakt (meerdere dingen??) dan kan ik daarop komen dat je niet alleen met praten komt..
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
11-4-2004 13:33
geweldenaars allemaal laugh :D
Vechten met woorden is zoveel leuker en heeft zoveel meer effect dan iemand van het podium zwieren!

Zyrax
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
11-4-2004 15:01

djkrome :P schreef:

en als dat niet helpt zeg ik nu je bek dicht en opzouten of je vliegt eruit, heb weleens meegemaakt kwamen ze gewoon bij mij achter, toen heb ik heb bij z'n armen gevat, en van podiumpje afgegooid op de grond,
'Tuurlijk joh. Dj's bepalen de sfeer, en die is vast erg goed op jouw feestjes (als je verhaal uberhaupt al waar is).
RemczeroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-11-2002
Laatste: 26-2-2010
Berichten: 336
11-4-2004 19:15
Wat een stoere jongens praat zeg laugh :D Als ik zoiets zie zeg ik gewoon door mic dat ik geen mensen achter de booth wil. Doen ze het dan toch dan nog een vriendelijk verzoek ,en anders gewoon even muziek uit en laat de huurder het oplossen. Ik sta er voor het publiek ,niet als uitsmijter.
DesconStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-7-2002
Laatste: 20-4-2009
Berichten: 179
11-4-2004 23:21

remczero schreef:

Wat een stoere jongens praat zeg laugh :D Als ik zoiets zie zeg ik gewoon door mic dat ik geen mensen achter de booth wil. Doen ze het dan toch dan nog een vriendelijk verzoek ,en anders gewoon even muziek uit en laat de huurder het oplossen. Ik sta er voor het publiek ,niet als uitsmijter.
Gewoon vriendelijk vragen of ze weg willen gaan. Heb nog nooit meegemaakt dat ze niet weg wouden gaan.
RemczeroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-11-2002
Laatste: 26-2-2010
Berichten: 336
12-4-2004 00:32
Ik ook niet hoor. Wel vervelende mensen maar praktisch altijd houden ze het wel voor gezien als je ze gewoon netjes vraagt. Is ook wel zo gezellig. Een dj die er op los slaat als sfeermaker op een feest zou ik als feestgever niet aan moeten denken ,en ik vind het ongepast. Bij mij moeten ze heel wat flikken wil ik met mensen gaan gooien (wat nergens op slaat want voor het misdragen van mensen vind ik een dj niet verantwoordelijk ,maar de gever van een feest). Die dient een oogje in het zeil te houden op een feest of mensen in te huren om dat te doen.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)