Forum > Geluid

Beste koptelefoon?

(205 reacties. Pagina 2 van 21)
Moderator(s): Dré
DjbidjiStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 30-1-2003
Laatste: 20-6-2019
27-11-2003 11:08
ik vind sennheiser brol!!

niet van geluid of zo, maar van de struktuur.

ik heb er zelf 2 gehad en bij alle twee brak de beugel af en bij alle twee op dezelfde plaats!!

ik speel in een dancing, en je kan je voorstellen, als je daar je setje draait en ineens breekt je koptelefoon angry angry .

Nooit meer sennheiser voor mij, ik heb nu een pioneer, en ben daar tevreden van.
love my sharpy moving-heads!!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
27-11-2003 11:39

djbidji schreef:

ik heb er zelf 2 gehad en bij alle twee brak de beugel af en bij alle twee op dezelfde plaats!!
Heb jij dan toevallig net pech gehad of je hebt de SP versie gehad die naar het schijnt ook iets zwakker is.

Ik heb met mijn senheiser staan voetballen en nog steeds niets mis mee :)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DesconStandaard Lid
Sinds: 23-7-2002
Laatste: 20-4-2009
27-11-2003 16:29

Reind schreef:

djbidji schreef:

Heb jij dan toevallig net pech gehad of je hebt de SP versie gehad die naar het schijnt ook iets zwakker is.

Ik heb met mijn senheiser staan voetballen en nog steeds niets mis mee :)
Vind het ook een super ding , alleen hij gaat niet hard genoeg voor oordoppies.
LoinzStandaard Lid
Sinds: 26-9-2003
Laatste: 1-10-2005
27-11-2003 18:13
Ik snap niet dat een koptelefoon niet hard genoeg kan gaan. Mensen, mijn oren zijn mij heilig, ik heb liefst een koptelefoon met goede demping, dan hoeft ie niet zo hard en gaan mijn oren wat langer mee. Die Senheisser kan naar mijn mening hard zat, en hij blijft ook nog eens lekker zuiver, ook wel belangrijk. Als ik investeer in goed geluid qua boxen wil ik ook goed geluid over mijn koptelefoon, dus voor mij gewoon een Senheisser HD25. Hij heeft zich toch al bij velen bewezen qua hufterproofnes, in tegenstelling tot andere koptelefoons. Alleen kost ie een paar centen, maar ja...
DesconStandaard Lid
27-11-2003 19:12

loinz schreef:

Ik snap niet dat een koptelefoon niet hard genoeg kan gaan. Mensen, mijn oren zijn mij heilig, ik heb liefst een koptelefoon met goede demping, dan hoeft ie niet zo hard en gaan mijn oren wat langer mee. Die Senheisser kan naar mijn mening hard zat, en hij blijft ook nog eens lekker zuiver, ook wel belangrijk. Als ik investeer in goed geluid qua boxen wil ik ook goed geluid over mijn koptelefoon, dus voor mij gewoon een Senheisser HD25. Hij heeft zich toch al bij velen bewezen qua hufterproofnes, in tegenstelling tot andere koptelefoons. Alleen kost ie een paar centen, maar ja...
Voor thuis gaat ie ook hard zat , maar ik hem dus een keer on the road opgeblazen.Het was wel een extreme avond kwa sterkte van het volume maar daar moet ie wel tegen kunnen d9 ik zo.
ReindStandaard Lid
27-11-2003 23:14

descon schreef:

Vind het ook een super ding , alleen hij gaat niet hard genoeg voor oordoppies.
Jij moet echt je oren ff na gaan laten kijken en dat meen ik echt serieus. Ik heb namelijk nog maar weinig mensen horen klagen dat de HD25 niet hard genoeg zou gaan. Hij gaat welliswaar lang niet zo hard als de MDV-R700/900 van sony maar het moet voldoende zijn. Voldoende tenminste om mee te kunnen draaien op een feest.

Een oor testje zou dus niet zo'n heel erg gek idee zijn en das echt niet lullig bedoeld. Is er verder niets mis met je oren probeer dan is andere filters. Ik was namelijk ook zo stom om te klagen dat ik niets hoorde totdat bleek dat ik veel te zware filters in me doppen had zitten. (dan sta je mooi te kakken als je bij die lui komt en je zegt ik hoor niets -> En hun dan zeggen -> Nee meneer das niet zo gek want u moet wel naar de kleur kijken als u er filters in drukt en niet meteen de zwaarste pakken. Ik had toen echt zoiets van -> OEPS)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
RolandoStandaard Lid
Sinds: 7-11-2003
Laatste: 6-11-2022
28-11-2003 16:45
misschien zou je es beter z'n antwoord moeten lezen Reind.

hij zegt dat ie niet hard genoeg voor oordoppies wink ;) . en oordoppies filteren een db of 10 - 15 afhankelijk welk type je gebruikt.

ik had zelf ook beetje moeite met oordoppen in draaien (onlangs voor het eerst) terwijl ik de MDR-V700 ophad van m'n DJ maat. als k hem nog harder zette ging ie gewoon vervormen.
je kan je koptelefoon dan echt op z'n gruwelijk hardst zetten en je blijft er gewoon vrolijk bij kijken want het is niet vervelend met die doppies in laugh :D
4 maart. @ P60 A'Veen HEROES OF TECHNO ft. Gaetano Parisio, Danilo Vigorito, Rino Cerrone, Roland & Robyn
ReindStandaard Lid
29-11-2003 00:25

Rolando schreef:

misschien zou je es beter z'n antwoord moeten lezen Reind.

hij zegt dat ie niet hard genoeg voor oordoppies wink ;) . en oordoppies filteren een db of 10 - 15 afhankelijk welk type je gebruikt.
Als je goede doppen hebt gaat het niet om het aantal decibellen wat ie er uit filtert maar om bepaalde frequenties.
We hebben het hier niet over die groot uitgevallen gele watte staafjes hé maar over aangemeten zooi.
Ken zat mensen die ook met compleet verkeerde filters in hun doppen lopen en dus zo alsnog hun oren verneuken. Tis dus helemaal zo slecht nog niet om je oren 1* per jaar ff na te laten testen.

Als ik mijn doppen in doe hoef ik niets harder te zetten als normaal maar heb geen last meer van piepende oortjes en ik ben iemand die z'n koptelefoon liever iets te zacht heeft staan als te hard.

Aangezien ik de senheiser van descon over neem hadden we het er nog ff over op MSN en daar blijkt dus dat de hele koptelefoon niet lekker zit bij hem als ie doppen in heeft dus is dat waarschijnlijk het grootste probleem.
DesconStandaard Lid
30-11-2003 03:23
Jup , dat heb je helemaal goed.

En ik ben opzich aardig zuinig op mijn gehoor , maar soms gaat het ongemerkt erg hard. Ben vandaag eerder weg gegaan uit een discotheek omdat het mij te hard ging en ik mijn doppies niet bij me had.
FredjeStandaard Lid
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
30-11-2003 09:17
een x aantal koptelefoons ontlopen elkaar niet zo-uiteindelijk gaat het er om wat je zelf het prettigst vind werken/zitten ongeacht wat een ander zn mening is.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)