Forum > Geluid

Dap soundmate 3 mk 2 of setje van hk ?

(12 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
MarkRomboutsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-10-2005
Laatste: 24-9-2014
Berichten: 62
27-4-2009 07:37

dj-d schreef:

Daniel-sound schreef:

Met de juiste "techniek" van het tillen lukt het prima..
Hmm.. en de arbo kijkt daar naar? Of je rug?

Gewoon lekker met zo'n 2en doen mensen. Tenzij het echt niet kan omdat je collega er werkelijk dood bij neer is gevallen. Meesten hier zijn allemaal nog jong, maak je rug dan niet kapot omdat je denkt 'oh stoer deze pak ik alleen'.
Wat ik meestal doe als ik alleen ben voor een klus. Voor die paar echt zware dingen vraag ik even hulp aan iemand van de locatie. Een horecamedewerker of kroegbaas is eigenlijk altijd wel bereid om even die paar zware dingen mee te pakken.
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
27-4-2009 11:31
Ik vind het zeer vervelend om iemand van de locatie lastig te moeten vallen met mijn probleem, tenzij de locatie tevens de opdrachtgever is. Ik vraag altijd van tevoren of er obstakels zijn, en als blijkt dat ik iemand extra nodig heb wordt die gewoon ingehuurd. De kosten daarvan worden doorberekend aan de opdrachtgever.

Vroeger liet ik de opdrachtgever de keuze of hij door mij iemand liet inhuren of dat hij zelf mensen regelde voor het sjouwwerk. Het kwam echter steeds vaker voor dat er aan het begin van het feest voldoende mensen waren om even te helpen, maar deze mensen waren aan het eind van het feest of al naar huis of te dronken om op hun benen te staan...
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
HR SoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2005
Laatste: 13-3-2017
Berichten: 347
28-4-2009 09:49
De soundmate 3 mk2 is echt een prima setje waarin ze de problemen van de mk1 goed hebben opgelost, versterkers hebben genoeg vermogen, hoog klinkt netjes, limiters grijpen netjes in. Zeker gezien de prijs een prima keuze.

Nog even een vraagje... hoe serieus is die 300-400 man, want dat trek je net niet met je setje, zeker niet voor live-versterking. Is natuurlijk lokatie afhankelijk maar voor mij zou 300 man de absolute max zijn met zo'n setje. Verder moet je je afvragen welke eisen de bands stellen aan je versterking; heb al meegemaakt dat een gelegenheidsbandje veel eisen stellen aan het geluid (mbt merken waarmee ze "genegen" zijn te willen werken shocked 8O ).
Manuals zijn niet alleen gemaakt om in de kast te liggen verstoffen.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)