15 inch sub
(10 reacties. Pagina 2 van 2)Moderator(s): Dré
RealobsessionStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 17-1-2008 Laatste: 17-5-2009 Berichten: 4 | 12-3-2009 22:25 |
TCMC schreef: realobsession schreef: hallo forumleden.Ik heb nog twee 15 inch cpa luidsprekers liggen. Nou wil ik die in een arls 15 bouwen. Zou dit een goede optie zijn ? Om ze in deze kast te bouwen. de gegevens die ik heb zijn. MAX 1200 W SINUS 400 W FREQ 22-3500 HZ GELUIDSNIVEAU 99DB QTS 0.186 VAS 223 L MASSA 9,8 KG MMS 115.1552 MMD 101.2891 ik hoop dat iemand mij wat informatie kan verschaffen. mvg realobsession Vermoedelijk heb je een 15 inch full range speaker te pakken met een korte X-max en is alleen geschikt voor een 2-weg topkast. Voor ARLS denk ik eerder aan de Eminence Kappa Pro 15LF of soortgelijke subwoofer speakers. ik heb nu in totaal 8 arls 15 kasten gebouwd. ik heb alles netjes gevreesd en gepoedercoat in een mooi zwart structuur. nu komt het gekke. let op ik heb 2 kasten met de hierboven genoemde cpa (speaka)15 inch geladen. en 2 kasten met de eminence kappa 15 inch. ik heb hierop 2 keer een crown psa2 aangesloten gewoon alles op 8 ohm het rare is dat de cpa,tjes van conrad dieper en harder gaan dan de eminence. waar de eminence begint te kraken gaan de cpa (speaka) speakers nog even door. nu heb ik het ook geprobeerd op 4 ohm op meer wattage . maar weer het zelfde resultaat. ik heb gelijk op mijn werk een enduro test gedaan. ik heb de 4 subs met een paar peavey tops smorgens om kwart voor negen aangezet. en dan ook echt voluit. en dat echt de hele dag door gedaan zonder ook maar iets zachter te zetten. conclusie niks kapot en dan ben ik best te spreken over de conrad speakers. maar de eminence die kunnen er toch ook wel wat van. mvg Edit Mod: Dré: Quotefout hersteld. Doe dat in het vervolg zelf (anders donder ik dat soort onleesbare berichten in het ronde archief). | |
wat de ogen zien kunnen de handen maken |