DVI of VGA --> Scart
(11 reacties. Pagina 2 van 2)Moderator(s): Dré
CyberDanceVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 18-6-2003 Laatste: 1-7-2020 Berichten: 1212 | 9-4-2007 23:16 |
Da's wellicht hetzelfde bij Apple als bij bijvoorbeeld een aantal Matrox videokaarten. Daar heb je ook verloopjes voor van VGA naar S-video en composiet, dat werkt ook alleen op specifieke kaarten met specifieke (softwarematige) instellingen. Wil dus niet zeggen dat je zomaar van iedere VGA output naar bijvoorbeeld S-video kan. VGA naar scart zal nooit deftig werken zonder een scanconverter aangezien de Sync anders is. VGA is RGBHV en scart is RGBs. Je zal dus van H/V Sync naar Composite Sync moeten wat volgens mij niet kan met een simpel verloop zoals ik die schemaatjes op bijvoorbeeld Tweakers getekend zie. | |
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2 | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 13474 | 10-4-2007 08:51 |
CyberDance schreef: VGA naar scart zal nooit deftig werken zonder een scanconverter aangezien de Sync anders is.VGA is RGBHV en scart is RGBs. Je zal dus van H/V Sync naar Composite Sync moeten wat volgens mij niet kan met een simpel verloop zoals ik die schemaatjes op bijvoorbeeld Tweakers getekend zie. | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- |