Forum > Geluid

gemini cdj20 vs. cdj30

(16 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
TimboStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-9-2002
Laatste: 27-5-2009
25-9-2002 15:32
Ik heb 2 ADJ spelertjes en voor dat geld dat ze duurder zijn is het echt wel te overwegen om die te halen. Ik vind ze echt goed en heb nog geen problemen mee gehad.

Als je iets meer wil dan het standaard mixen is het een goede optie.
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
4-6-2003 23:42

Dré schreef:

De TL-1500 is vorige week binnen gekomen. De Focus Test CD heeft hij redelijk goed doorlopen (2.6-2.8mm). Hij heeft true instant start en buffer geheugen (ESP). Bediening is redelijk goed, uiterlijk vind ik persoonlijk net niks (lompe bak).
De loop functie (de hoofdreden waarom de speler me wel aansprak) is NIET seamless en dus behoorlijk onbruikbaar voor DJ'en.
Kort: Het is geen slechte speler maar het label "Dré's Choice" zal hij nooit krijgen. Als je een speler wilt hebben om mee te loopen dan is de TL-1500 de verkeerde speler voor je. Wil je gewoon een grote bak met grote knoppen, een redelijk goed (Sony) loopwerk en ESP, dan kan de TL-1500 een optie zijn...
Als ik het dus goed begrijp is de TL-1500 zeker de moeite waard om te kopen, als je geen loopt nodig hebt en als de layout je totaal koud laat? Of zou je het me toch maar afraden? BTW: enkel voor thuisgebruik en je kent me ondertussen al genoeg om te weten dat ik niet echt veel CD's gebruik? wink ;) Maar als ik ze gebruik wil ik wel op een deftige manier ermee kunnen werken...
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
DréAdministrator
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-11-2024
5-6-2003 01:47
Ze kosten momenteel helemaal een drol. Maar het blijven lelijke lompe bakken.

Bruikbaar voor thuis? Ja hoor. Je kunt er mee mixen. Loopen kun je inderdaad wel vergeten.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Didier_SStandaard Lid
5-6-2003 10:25

Dré schreef:

Maar het blijven lelijke lompe bakken.
Ideaal voor naast die foto van "Didier op een normale zondagmiddag" te plaatsen laugh :D

Nu ff serieus:
Ik heb deze week een DAP 800d-MKII op test staan (in tegenstelling tot wat ik in een andere thread gezegd had) en dat toestel bevalt me wel, uitgezonderd de start die allesbehalve instant is sad :(. Gisteravond kreeg ik toen telefoon dat de DAP TL-1500 aan praktisch dezelfde prijs (voor 2) leverbaar zou zijn, eventjes niet rekenen op de Euro nauwkeurig ... gewoon grof bekeken hé! Die mag ik ook eventjes gebruiken om te kijken of het toestel me aanstaat, dus wat gebruik betreft kan ik rustig zelf beslissen. Wat ik natuurlijk niet kan weten is hoe beide toestellen onder de motorkap eruit zien en hoe ze er na een paar maanden/jaren aan toe zullen zijn.

Allé ja, je snapt wel: wat zou jij nemen in deze situatie? Euh ... ff geen discussie voeren over wat het leukst is: dubbel of enkel svp wink ;) anders komen we in de gekende forum-spiraal terecht laugh :D
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
SpeakerfreakStandaard Lid
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
5-6-2003 10:30
ik baaaaal, ik had er anderhalf jaar geleden, tl1500 nieuw gekocht voor 225, en 2 maanden geleden een 2hands nog 1 voor 140, en nu zag ik dat de hier nu voor wel heeeel weinig in de webshop staan, grrrrr laugh :D angry

mij bevallen ze trouwes TOP, zeeeer gr4oot minpunt is idd de totaal niet seamless loop...

antishock leest duidelijkuit dat buffergeheugen als je er een flinke tik tegen aangeeft, draait de cd uit, ligt stil en begint weer te spelen, terwijl de muziek gewoon doorspeeld happy :)

voor de rest geen echte plus of minpunten kunnen ontdekken NOG, wie weet happy :) vallen ze over 2 weken wel totaal uitelkaar razz :p
WoeiStandaard Lid
Sinds: 11-5-2003
Laatste: 22-7-2003
9-6-2003 12:46

DSalembier schreef:

Allé ja, je snapt wel: wat zou jij nemen in deze situatie? Euh ... ff geen discussie voeren over wat het leukst is: dubbel of enkel svp wink ;) anders komen we in de gekende forum-spiraal terecht laugh :D
Aangezien jij er nog 2 draatafels hebt naast staan pak dan maar een dubbelaar, anders is het anderhalve meter lopen naar je mixer en terug.
Didier_SStandaard Lid
9-6-2003 13:27

woei schreef:

DSalembier schreef:

ff geen discussie voeren over wat het leukst is: dubbel of enkel
Aangezien jij er nog 2 draatafels hebt naast staan pak dan maar een dubbelaar, anders is het anderhalve meter lopen naar je mixer en terug.
Niet normaal... dan vraag ik het nog zo duidelijk en wat doet onze woei dan ... laugh :D
dubbel of enkel maakt geen verschil woei, het ging om het toestel wink ;)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)