Forum > Geluid

Gemini PT-2400 of de PT-2100

(11 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
JorisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-5-2002
Laatste: 8-3-2006
25-7-2002 00:34
Ik zit zelf met een soortgelijk probleem, ik kan na eindeloos sparen en vakantiewerk eindelijk goede draaitafels kopen, maar nu zit ik te twijfelen tussen de pt-2400 en de TT-2. Ik weet dat ze kwalitatief ongeveer even goed zijn, maar zijn er nog ( belangrijke) verschillen waar ik van moet weten voordat ik een keuze maak, of zijn de verschillen zo gering dat ik gewoon de draaitafel moet nemen die ik het mooist vind? Is het trouwens een probleem dat numark kapt met de TT-2, bijv als ik een keer een onderdeel ofzo nodig heb?
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-11-2024
25-7-2002 10:06
1 x bewerkt. Laatst door Dré op 25-7-2002 10:06

Joris schreef:

Ik zit zelf met een soortgelijk probleem, ik kan na eindeloos sparen en vakantiewerk eindelijk goede draaitafels kopen, maar nu zit ik te twijfelen tussen de pt-2400 en de TT-2. Ik weet dat ze kwalitatief ongeveer even goed zijn, maar zijn er nog ( belangrijke) verschillen waar ik van moet weten voordat ik een keuze maak, of zijn de verschillen zo gering dat ik gewoon de draaitafel moet nemen die ik het mooist vind?
Ik vind de PT-2400 een iets betere draaitafel vanwege de dempingsplaat in het plateau. Ik moet er WEL bij zeggen dat ze elkaar net niets ontlopen.
Is het trouwens een probleem dat numark kapt met de TT-2, bijv als ik een keer een onderdeel ofzo nodig heb?
Ik neem aan dat Numark toch wel een paar jaar de belangrijktste onderdelen op voorraad zal blijven houden... Ik zal het de importeur eens vragen als hij terug is van vakantie.
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)