LEM Titanium of Pegasus
(13 reacties. Pagina 2 van 2)Moderator(s): Dré
MGStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-1-2006 Laatste: 15-11-2024 Berichten: 292 | 10-1-2007 09:51 |
Ik had zelf gehoord dat de Pegasus subs niet echt zouden brengen wat je ervan verwachten mag. Hier in Limburg zie je dan ook vaak de Pegasus toppen met een DAP Concert 18" sub eronder, dat klinkt prima en ziet er ook goed uit. | |
KobazzStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 15-11-2004 Laatste: 8-8-2010 Berichten: 80 | 10-1-2007 13:07 |
Je zei dat je de set ook voor buiten wil gaan gebruiken. Je zou dan eens naar een DB-technologies Fifty line zou kunnen kijken klik Actief met een kleine hoorngeladen top. De set 3.2 kW set kost geloof ik rond de 8000 euro. Een RCF 4pro6001-a met 2 4pro8001-as of 2 4pro8002-as per kant is misschien ook een optie. 4pro6001-a Edit: zie net dat je de voor gezelschappen van 30 t/m +- 400 man wilt gebruiken. In kleine zalen heb je natuurlijk niet veel aan hoorngeladen toppen. De Lem pegasus toppen hebben echter ook een vrij beperkte spreiding (60 bij 40 graden), vooral voor de kleinere feestjes zijn dan Lem titanium toppen denk ik handiger. | |
YoghurtStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 11-8-2002 Laatste: 6-8-2023 Berichten: 904 | 10-1-2007 20:12 |
MG schreef: Ik had zelf gehoord dat de Pegasus subs niet echt zouden brengen wat je ervan verwachten mag. Hier in Limburg zie je dan ook vaak de Pegasus toppen met een DAP Concert 18" sub eronder, dat klinkt prima en ziet er ook goed uit.Je moet uiteraard wel de software gebruiken die voor de pegasus bedoelt is, want vers uit de doos lopen ze inderdaad voor geen reet. Daar is met de software wel genoeg aan te doen moet ik zeggen. | |
BassFreakStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 9-11-2005 Laatste: 27-2-2007 Berichten: 6 | 19-1-2007 01:01 |
Ik heb toch voor de LEM Pegasus set gekozen. Moet zeggen dat ik toch aardig onder de indruk ben over zowel de subs als de toppen, mits je ze goed afstelt met de software. Heb de set getest in zowel kleine ruimtes als ook buiten in een weiland. Vooral buiten was ik onder de indruk van het geluid, de bass was op flinke afstand nog zeer goed te horen en voelen. Ook de topjes presteerden goed. Binnen in een kleine ruimte kwam de bass er wat minder uit. kwam mede door een gedwongen opstelling die niet perfect was. hoge tonen moesten in die kleine ruimte wat naar beneden omdat het een beetje te schel klonk. Heb ze ook in een grotere zaal gehad, en ook daar klonk het perfect. dus al met al denk ik een paar zeer goede luidsprekers te hebben aangeschaft. | |