Forum > Newbie Forum

Versnel-/verlangzaamprobleem

(11 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
27-6-2006 00:29

ilikeitloud schreef:

Ik heb het namelijk 1 keer gedaan en toen ging de mix aardig mis
Dat gebeurd mij na 10 jaar draai ervaring ook nog wel een keer of wat. Zo erg is het dus niet, zolang je maar in staat bent de foute correctie weer goed te corrigeren en als het echt echt echt mis gaat... op de stop knop, handjes in de lucht en glimlachen en net doen alsof het zo hoort ;-)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
IlikeitloudStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-7-2004
Laatste: 20-2-2008
27-6-2006 15:40

Reind schreef:

ilikeitloud schreef:

Ik heb het namelijk 1 keer gedaan en toen ging de mix aardig mis
Dat gebeurd mij na 10 jaar draai ervaring ook nog wel een keer of wat. Zo erg is het dus niet, zolang je maar in staat bent de foute correctie weer goed te corrigeren en als het echt echt echt mis gaat... op de stop knop, handjes in de lucht en glimlachen en net doen alsof het zo hoort ;-)
laugh :D

Nou met al deze tips zal ik maar weer in mijn slaapkamer verdwijnen en veel oefenen. Trouwens, ik heb nou een al een paar dagen met de pitch gecorrigeerd en het lukt toch wel aardig (nog niet erg goed natuurlijk maar deze methode is ook wel redelijk nieuw voor me).

Allemaal bedankt voor de tips!

En hopelijk zullen mensen me niet zovaak ineens mijn handen in de lucht zien doen en lachen als een boer met kiespijn wink ;) .
het lukt alleen als niemand kijkt...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)