Forum > PC related Forum

muziekcomputer bouwen???

(15 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
6-5-2006 00:14

Geit schreef:

Een muziekcomputer voor drive-in werk zo kaal mogelijk houden. alles wat erin zit kan kapot, en hoe minder dat er in ligt hoe sneller dat ie is.
Dat is nieuw voor mij wink ;)
Hoe minder geheugen printjes ....
Muziek computers zitten bij mij zijn prop vol.

Hij heeft volgens mij niet gezegt dat hij er mee gaat draaien, hij wil muziek bewerken. (misschien wat meer duidelijkheid hierover?)

Martin.
kvm entertainment
GeitEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-3-2006
Laatste: 13-8-2006
Berichten: 257
6-5-2006 00:16
over dat geheugen heb je idd gelijk.. en ik had eroverheen gelezen dt het ging om een bewerkings pc.

excuus.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
6-5-2006 02:01

Geit schreef:

Als je echt stabiel wilt gaan werken moet je aan Apple/MAC denken.
Ik heb hier zowel een windows pc als een OS-X mac staan en beide zijn ze rock stable. Windows is net zo stabiel als OS-X (waar ik de laatste tijd veel meer gedonder mee heb overigens), een OS staat of valt namelijk met de persoon die het OS onderhoud. Als je beide OS'en netjes bij houd en zorgt dat je niet al teveel rotte zooi instaleerd hoef je bij beide machines niet bang te zijn dat er wat mis gaat.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
GoTMoReStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-8-2004
Laatste: 26-12-2007
Berichten: 458
6-5-2006 07:26

Rutgerlan schreef:

AMD Duron's zijn tosti-ijzers en alles behalve stabiel...
Er zijn veel durons op de markt gebracht en nog meer meer met verschillende coren, ik bedoelde de laatste versie ( voordat de sempron m van zn kaststukje duwde ) met de ( ik gok nu, zoek t vanavond even op als ik meer tijd heb ) morgan core. In wezen waren de Durons niets meer dan een ahtlon met iets minder clock en minder cache geheugen, zodat er ook minder fouten gemaakt konden worden.

En ik durf te wedden dat als je mijn duron ( duron 1.6ghz, asus a7v8x-x ) configuratie zet naast menig ander deskop systeem je toch wel stom verbaast zult zijn als je zulke uitspraken maakt over de duron
Soms..
RutgerLANStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 5-2-2019
Berichten: 387
6-5-2006 12:32

gotmore schreef:

En ik durf te wedden dat als je mijn duron ( duron 1.6ghz, asus a7v8x-x ) configuratie zet naast menig ander deskop systeem je toch wel stom verbaast zult zijn als je zulke uitspraken maakt over de duron
Wellicht omdat ik de Duron systemen met eigen ogen heb zien uitvallen?? Praat dan ook niet over een enkel pc'tje dat ermee kapte, maar enkele tientallen. De nieuwe serie Sempron is al een STUK beter. Wordt tegenwoordig zelfs in servers gebruikt, dus dat zegt al meer over de betrouwbaarheid. Ik zie een Duron niet zo snel in een server zitten...
GoTMoReStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-8-2004
Laatste: 26-12-2007
Berichten: 458
6-5-2006 19:56

Rutgerlan schreef:

gotmore schreef:

En ik durf te wedden dat als je mijn duron ( duron 1.6ghz, asus a7v8x-x ) configuratie zet naast menig ander deskop systeem je toch wel stom verbaast zult zijn als je zulke uitspraken maakt over de duron
Wellicht omdat ik de Duron systemen met eigen ogen heb zien uitvallen?? Praat dan ook niet over een enkel pc'tje dat ermee kapte, maar enkele tientallen. De nieuwe serie Sempron is al een STUK beter. Wordt tegenwoordig zelfs in servers gebruikt, dus dat zegt al meer over de betrouwbaarheid. Ik zie een Duron niet zo snel in een server zitten...
Uptime van 56dagen ( toen was t toch tijd voor een update ) gehaald met dat duron systeempje, 16 duron pcs zwaar verkracht en gaven nooit een krimp ( eerder dat er hdd'tjes mee kapten of vga's ed.. ) Nog 2/3 1.8ghz duron systemen die ook zonder enkele problemen uptimes hebben gehaald van meer dan 31dagen.

Ik baseer dat dus niet over 1 enkel duron draaient systeempje. Natuurlijk moet je een Duron wel koel houden, dat ontken ik niet. Maar geld dat niet voor iedere cpu als je hem gezondt wilt houden?
Soms..

Terug naar forum Reageer (zonder quote)