Forum > Newbie Forum

versterker Behringer ep-1500

(13 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
SgrovertStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-12-2002
Laatste: 12-3-2023
Berichten: 625
28-1-2006 21:28
Is dat belangrijk? Ik neem aan dat je er van uit gaat dat je de versterker langer dan de garantieperiode gaat gebruiken. En buiten de garantieperiode moet je toch zelf de reparatiekosten betalen.
Lost in Music
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
28-1-2006 21:57
Vreemde is wel dat ik de uitval alleen binnen de garantieperiode meemaak. Het lijkt er dus op dat er "af fabriek" sprake is van componenten die soms op het randje zijn waardoor de versterker er binnen een paar maanden mee ophoudt. Houdt hij het vol, dan houdt hij het jaren vol. Houdt hij het niet vol, dan zien we hem binnen 1-6 maanden vaak terug.

En ter indicatie (want sommigen kunnen wellicht dingen niet echt in perpectief zien)... We hebben het over ca. 2-4% van de Palladium versterkers.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
29-1-2006 20:37

Dré schreef:

Vreemde is wel dat ik de uitval alleen binnen de garantieperiode meemaak. Het lijkt er dus op dat er "af fabriek" sprake is van componenten die soms op het randje zijn waardoor de versterker er binnen een paar maanden mee ophoudt. Houdt hij het vol, dan houdt hij het jaren vol. Houdt hij het niet vol, dan zien we hem binnen 1-6 maanden vaak terug.
Dre, heeft dit er niet iets mee te maken dat de meesten wel zullen weten of denken dat reparatie van een Palladium-versterker over het algemeen meer dan de helft van de nieuwprijs van zo'n versterker kost? (Transport, arbeid, onderdelen, etc.)

Dan is tweedehands of soms nieuw zo'n versterker kopen voordeliger, makkelijker en handige.
Light Image
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
30-1-2006 13:05

JeroenVDV schreef:

Dré schreef:

Vreemde is wel dat ik de uitval alleen binnen de garantieperiode meemaak. Het lijkt er dus op dat er "af fabriek" sprake is van componenten die soms op het randje zijn waardoor de versterker er binnen een paar maanden mee ophoudt. Houdt hij het vol, dan houdt hij het jaren vol. Houdt hij het niet vol, dan zien we hem binnen 1-6 maanden vaak terug.
Dre, heeft dit er niet iets mee te maken dat de meesten wel zullen weten of denken dat reparatie van een Palladium-versterker over het algemeen meer dan de helft van de nieuwprijs van zo'n versterker kost? (Transport, arbeid, onderdelen, etc.)
Nope. Als je ziet dat soms een apparaat van 49 euro (of minder) ter reparatie wordt aangeboden zal dit niet de reden zijn ;-)
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)