Speaker loopt aan
(13 reacties. Pagina 2 van 2)Moderator(s): Dré
PascalStandaard Lid Uit: Anders Sinds: 29-7-2005 Laatste: 21-5-2013 Berichten: 468 | 17-1-2006 19:21 |
michelvanopstal schreef: bij mij hoorde je het doordat de luidspreker op laag vermogen niet genoeg kracht had om te bewegen. bij hoger vermogen drukte ie er doorheen en was het geluid redelijk maar niet 100%Sommige budget speakers hebben de magneten vast gelijmt wat nog wel eens los wil gaan komen, ik heb dit wel eens gehad. Slordige fabrikatie fouten, tja dat kan met de beste componenten fabrikant ook overkomen. Spiders los, conus komt los van de korf, allemaal vervelend... Vaak wel goed opgelost door de fabrikant dus probeer dat bij hun te verhalen. Pascal | |
..Je Ducktape brood voeren... | |
MichelvanopstalStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 22-4-2005 Laatste: 22-9-2008 Berichten: 84 | 17-1-2006 21:58 |
hij zat inderdaad met lijm vast, maar op laag vermogen hoorde ik echt niets, wat hoger dan begon ie te schrapen, en vol vermogen kwam het geluid boven het schrapen uit ik had toch niets meer te verliezen heb ook nieuwe gehad hoor, marja wat kan je van budget spul verwachten | |
TropexsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-7-2004 Laatste: 2-7-2012 Berichten: 50 | 18-1-2006 10:23 |
pascal schreef: tropexs schreef: Ik heb een Beyma 18 G400 (in RCF ESW1018 box)en er moest een nieuwe stofkap op. Toen zag ik dat de magneet een beetje verschoven was .Ik heb de stofkap toch op gezet. Nou weet ik niet of hij misschien gereconed moet worden. Maar kan je dat echt horen , of alleen als je goed volume op zet.Hij doet het wel. Ik heb het alleen thuis kunnen testen. Dus niet op hoog volume (voorlopig niet veel optredens). Dus ik weet niet of het wel zin heeft om het te reconen, want ik ben een RCF fan.Alvast bedankt. Je hebt twee opties; 1. Die Beyma reconen 2. Koop de juiste RCF speaker voor die kast. Makkelijk toch? En alle forummers bedankt voor jullie uitleg | |
Life music is the real thing | |
PascalStandaard Lid Uit: Anders Sinds: 29-7-2005 Laatste: 21-5-2013 Berichten: 468 | 21-1-2006 15:54 |
Dennis Masha danki y na bo ordo! Ayo! | |
..Je Ducktape brood voeren... |