Dj Booth
(14 reacties. Pagina 2 van 2)Moderator(s): Dré
René EppinkStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-1-2004 Laatste: 5-8-2021 Berichten: 1114 | 1-12-2005 15:49 |
1 x bewerkt. Laatst door René Eppink op 1-12-2005 16:53 [Dom Ideetje]Misschien een ideetje om in die ronde trusscirkel een wit doek te spannen en rondom aan de binnenkant van de trusscirkel iets a la Octopod 90 te hangen (gelijkmatig verdeeld over de cirkel) en dan op het doek laten schijnen. Ik weet alleen niet of zoiets genoeg licht geeft. Aan de buitenkant zou je dan misschien, ook rondom, colourchangers o.i.d. kunnen bevestigen, en die naar de zaal richten. Als je dan nog geld overhebt zou je aan de binnenkant van de cirkel een hoop kleine parretjes kunnen hangen, ook de zaal in gericht en dan blanco. (flitseffect/chase-effect) Hier is natuurlijk nog geen rekening gehouden met frontlicht voor op de dj zelf of voor voorop de booth. [/Dom Ideetje] Nou moet je er natuurlijk wel rekening mee houden dat ik een noob ben in al dit gebeuren. Ik dacht dat het misschien wel mooi was, maar wie ben ik hè | |
VieroStandaard Lid Uit: België Sinds: 10-11-2004 Laatste: 12-10-2024 Berichten: 431 | 1-12-2005 16:11 |
René Eppink schreef: [Dom Ideetje schreef:Misschien een ideetje om in die ronde trusscirkel een wit doek te spannen en rondom aan de binnenkant van de trusscirkel iets a la Octopod 90 te hangen (gelijkmatig verdeeld over de cirkel) en dan op het doek laten schijnen. Ik weet alleen niet of zoiets genoeg licht geeft.Aan de buitenkant zou je dan misschien, ook rondom, colourchangers o.i.d. kunnen bevestigen, en die naar de zaal richten. Als je dan nog geld overhebt kun je er misschien nog een duftig effect inhangen, of je zou aan de binnenkant van de cirkel een hoop kleine parretjes kunnen hangen, ook de zaal in gericht en dan blanco. (flitseffect/chase-effect) Hier is natuurlijk nog geen rekening gehouden met frontlicht voor op de dj zelf of voor voorop de booth. [/Dom Ideetje schreef:Nou moet je er natuurlijk wel rekening mee houden dat ik een noob ben in al dit gebeuren. Ik dacht dat het misschien wel mooi was, maar wie ben ik hè | |
Fun is serious business! | |
René EppinkStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-1-2004 Laatste: 5-8-2021 Berichten: 1114 | 1-12-2005 16:50 |
Ja inderdaad zie ik nu, wel een beetje. Maar veel? Truss cirkel 4mtr doorsnee 115,- 5* Colorchanger 100,- rigging 40,-? doek 40,-? LED-spotjes 100,-? (die kleine parretjes uit het plan heb ik idd wel achterwege moeten laten) Hmm, kom er net wel achter dat ik bekabeling compleet vergeten ben. Controller is toch al wel aanwezig neem ik aan? Misschien zijn deze prijzen (waarvan ik er maar een paar op internet kon vinden) ook wel aan de zachte kant. Voor front op de dj zijn toch wel een paar parretjes uit de zaal te pakken? En anders kost bijhuren van die dingen ook niet alles. Anyway, ik had er bij staan dat het een dom idee was....dus ik ben onschuldig! (nou weet ik ook ergens wel dat als we allemaal zo gaan doen het hier een zooitje wordt, dus ik zal mijn leven proberen te beteren) | |
Dj sjoerdStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 14-4-2005 Laatste: 18-7-2021 Berichten: 287 | 1-12-2005 17:27 |
René Eppink schreef: Truss cirkel 4mtr doorsnee 115,-5* Colorchanger 100,- rigging 40,-? doek 40,-? LED-spotjes 100,-? colorchanges voor 20 euro per stuk | |
tja wat zou ik hier nou neerzetten | |
Victor JuniorStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 17-4-2003 Laatste: 18-10-2015 Berichten: 1016 | 1-12-2005 17:29 |
DJ_SCARAViLii schreef: HUREN natuurlijk :-D, dus in ieder geval niet afkomen met je t-4 tjes met parren, zeker niet mijn stijl. dus de 300-400 euro is NIET-inclusief de booth zelf( tt's mixer, cd,..)mvg | |
Waar zit de cut op dit apparaat? |