Forum > PC related Forum

video doorlichtscherm huren

(16 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 22-9-2024
22-11-2005 14:11
Dank u, geen wonder dat ik dan niets vond met google wink ;). De truck met van achter belichten met de beamer is mij bekend, ooit eens met een gaasdoek uitgehaald. (En toen was de grootste moeilijkheid om er voor te zorgen dat het publiek niet continu werd verblind door die beamerpit...)
It's time to play the music, It's time to light the lights..
René EppinkStandaard Lid
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 5-8-2021
24-11-2005 12:28
Heb je van dat verblindende effect ook last met een doorzichtscherm? En hoe heb je toen dat probleem opgelost dan?

Ik ben zelf namelijk ook een beetje aan het kijken, naar zo'n doorzichtschermpje om te huren voor een theatervoorstelling. Er worden nl. beelden op het achterdoek geprojecteerd, en de beamers stonden andere jaren altijd vooraan op het podium. Je raadt het al, iedereen loopt er doorheen en die dingen voor op het podium zien er gewoon niet uit. Misschien hebben jullie ook nog wel andere (goedkopere sneaky :V) oplossingen?
MSSSStandaard Lid
Sinds: 30-6-2003
Laatste: 10-5-2010
29-11-2005 18:48
Nee dat effect heb je niet met een doorzichtscherm. Zou zo geen andere oplossing voor je weten. Niet vergeten om je beeld wel even te spiegelen he wink ;)
Liefde moet van twee kanten, zowel voor- als achterlangs!:P
René EppinkStandaard Lid
1-12-2005 19:33
Ok, ik zal eens kijken of er nog wat geld los te peuteren valt bij de schoolleiding. Wat denken jullie dat de prijs per dag voor 2 schermpjes van 2*3m zo ongeveer zal zijn en weten jullie ook waar ik deze ergens in de Achterhoek kan huren? Ik heb even gegoogled, maar daar kwam niet echt wat uit.
En wat dat spiegelen betreft, daar had ik al wel rekening mee gehouden wink ;)
JeroenVDVVIP Lid
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
2-12-2005 01:29
https://www.google.nl/search?hl=nl&q=doorzichtscherm+huren&meta=

Eerste 4 resultaten zien er al veelbelovend uit.

Niet ALLES moet je op internet willen zoeken. Aan een telefoonnummer heb je genoeg, even bellen met die jongens, uitleggen waar het voor is en ze helpen je maar wat graag verder.
Light Image
René EppinkStandaard Lid
2-12-2005 16:29
Bij de eerste 3 staat bij dat ze zelf geen doorlichtschermen verhuren. Ik heb wel ergens een prijs gevonden, maar dat was voor een ander formaat scherm. De vraag stelde ik ook meer omdat een van jullie misschien een richtprijs o.i.d. wist die ik dan zou kunnen overleggen aan de schoolleiding, en of jullie misschien een bedrijf in de buurt wisten. Ik dacht dat als ik al een bedrijf zou opbellen ik daar misschien valse verwachtingen zou opwekken terwijl dat misschien niet nodig was. Maar ik realiseer me nu dat dit van mijn kant wat lui is/overkomt...
JeroenVDVVIP Lid
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
2-12-2005 18:53

René Eppink schreef:

Ik dacht dat als ik al een bedrijf zou opbellen ik daar misschien valse verwachtingen zou opwekken terwijl dat misschien niet nodig was. Maar ik realiseer me nu dat dit van mijn kant wat lui is/overkomt...
No problem, ik snap inderdaad nu waarom jij een indicatieprijs vroeg. Echter, als een bedrijf geen prijs op internet noemt, zul je op een andere manier aan je prijs moeten komen. Door even te bellen bijvoorbeeld. Dan is het niet raar dat je alleen even informeert, zolang als je ze maar wel zegt dat je puur informeert naar de prijzen omdat je afhankelijk bent van een schoolleiding.
Light Image

Terug naar forum Reageer (zonder quote)