Forum > PC related Forum

[Nieuws] 2 nieuwe dj consoles

(21 reacties. Pagina 2 van 3)
Moderator(s): Dré
RenderingRebelStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-10-2005
Laatste: 30-11-2005
Berichten: 20
6-11-2005 21:32
Ik geloof dat ze wat vertraging hebben opgelopen door de software
ontwikkeling ging niet helemaal zoals verwacht, veel bugs etc..
Turn on, tune in, drop out.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
7-11-2005 03:01
Dat ding is ondertussen al 4 keer uitgesteld qua release, het zal mij benieuwen of ze het uberhaupt ooit nog wel een keer gaan releasen.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
RenderingRebelStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-10-2005
Laatste: 30-11-2005
Berichten: 20
8-11-2005 15:15
Toen de tijd dat hij uit zou komen zat ik te twijfelen tussen die behringer en de kdj die ik nu heb
Maar ik zie al weer dat ik de goede keuze heb gemaakt... Zo'n massa bedrijf kan vaak niet aan de verwachtingen voldoen
Turn on, tune in, drop out.
DarkstealvisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-3-2005
Laatste: 6-4-2006
Berichten: 8
17-11-2005 15:11
ik was 2 jaar geleden begonnen met draaien op de eerste versie van de dj console van hercules. Het was qua budget toen de oplossing voor mij. Echter ik raakte er al snel op uitgekeken. Het ding liep er vaak vast (met updates werd het minder maar het was nog steeds irritant). Het grote probleem wat ik ook al is in een ander topic hierover heb gemeld was; dat er alleen een usb 1.0 aansluiting op zat. Ik kan nergens terug vinden of ze bij deze van een usb 2.0 gebruik maken en/of ze er dus van geleerd hebben.
Money for Nothing
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
18-11-2005 02:47
Tis USB2.0 en werkt hier vooralsnog allemaal zonder ook maar 1 enkel probleem.

Morgen maar een flink gaan kl##tzakken om het systeem onderuit te bonjouren want dat moet me toch minimaal 1 keer gelukt zijn ;-) (overigens wel in het programma zelf met een normale config..... er moet toch ergens een bug zitten)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DarkstealvisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-3-2005
Laatste: 6-4-2006
Berichten: 8
18-11-2005 10:37
Tip voor Reind: Gebruik hem als geluidskaart, zet een hoop nummers in de afspeellijst. Ga lekker onderuit zitten met een kop senseo en op een gegeven moment loopt hij van zelf vast :), ik heb er nog niet mee gewerkt (de mk2) maar volgens mij moet hij gewoon op een gegeven moment vast lopen (miss bij het laden van .wav filetjes i.p.v. mp3).
Money for Nothing
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
18-11-2005 14:47

Darkstealvis schreef:

Tip voor Reind: Gebruik hem als geluidskaart, zet een hoop nummers in de afspeellijst. Ga lekker onderuit zitten met een kop senseo en op een gegeven moment loopt hij van zelf vast :), ik heb er nog niet mee gewerkt (de mk2) maar volgens mij moet hij gewoon op een gegeven moment vast lopen (miss bij het laden van .wav filetjes i.p.v. mp3).
Gadverdamme nu zeg je in 1 zin een hele hoop verkeerd. ;-)

Senseo en lekker onderuit zitten. Senseo drink je alleen als er echt GEEN andere koffie meer te verkrijgen is op deze wereld en je snakt naar een klein beetje cafeine. Senseo is geen koffie maar een beetje water waar mischien ooit een pak koffie doorheen is gevlogen....

Wat betreft de dj console. Hij heeft al een keer een nacht lang door staan spelen, geen probleem.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
VoltcontrolStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2005
Laatste: 29-11-2011
Berichten: 465
20-11-2005 23:16

Reind] schreef:

Senseo drink je alleen als er echt GEEN andere koffie meer te verkrijgen is op deze wereld en je snakt naar een klein beetje cafeine. Senseo is geen koffie maar een beetje water waar mischien ooit een pak koffie doorheen is gevlogen....
laugh :Dghehe! Niet te zuipen nee!
Thinkpads are Star Wars, Macs are Star Trek.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
21-11-2005 11:57
Muaaah. Ben toch redelijk verwend met m'n Jura F-50 machine en m'n 100% Arabica bonen... Maar toch kan ik een bakje senseo wel weg krijgen (mits de juiste smaak gekozen is). Uiteraard is het niet te vergelijken met het origineel (maar het is best te pruimen).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
22-11-2005 01:07

Dré schreef:

Muaaah. Ben toch redelijk verwend met m'n Jura F-50 machine en m'n 100% Arabica bonen... Maar toch kan ik een bakje senseo wel weg krijgen (mits de juiste smaak gekozen is). Uiteraard is het niet te vergelijken met het origineel (maar het is best te pruimen).
Dark Roast is nog wel te doen... als je net je bed uit komt strompelen en toch nog geen smaak in je bakkes hebt ;-) (overigens staat hier ook een senseo op mijn werkplek maar das voor die mietjes die thee drinken, met een senseo kun je ook thee zetten namelijk)

Overigens ga ik aan het sparen voor een x1 van Illy. Vandaag koffie zitten zuipen bij een vriend van me die zo'n ding op z'n nieuwe kantoor heeft staan en dat was nog is een lekker bakkie. Nadeeltje is dat zo'n ding 600€ kost maarja dan heb je wel iets moois op je kantoor (ga ik daarna wel sparen voor een echt kantoor ;-) )
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)