Forum > Algemeen Forum

Help een bruiloft!!

(36 reacties. Pagina 2 van 4)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 28-9-2024
Berichten: 9491
16-2-2003 23:37

Dré schreef:

"Meat Loaf", "Grease" etc.

En dan denken ze vaak ook nog dat ze je een wereldtip gedaan hebben (alsof we die liedjes niet zouden kunnen dromen (nachtmerrie)).
Hebben we het al eens over gehad laugh :D
Je gelooft het of niet, maar heb nu al drie draaiavondjes gehad zonder Meatloaf!
Mooi he laugh :D
Ze vroegen één keer aan, maar ze waren hem in het feestgedruis helemaal vergeten. En ik ook laugh :D
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
Berichten: 882
17-2-2003 08:59
Probeer maar eens:

www.new-line.nl/forum/read/?t=337
Dj remco uut diemStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-2-2003
Laatste: 24-5-2003
Berichten: 42
17-2-2003 20:57
zorg ook voor genoeg dansplaatjes voor ouderen, een stuk of 40... daar red je het wel mee wink ;) hoe kom je eraan? doodsimpel! gewoon je ouders vragen wat lekkere dansnummers zijn! razz :p tip: draai er een stuk of 4 achter mekaar.

mvg, Remco happy :)
Dj remco uut diemStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-2-2003
Laatste: 24-5-2003
Berichten: 42
17-2-2003 21:10
hey tom!

Ik met ervaring als puber razz :p vinden wij hardstyle, trance enzo mooi, misschien slaat dat goed aan bij schoolfeestjes??? of draai je dat al hele tijd? sad :( maarja misschien heb je er wat aan. maar dit heeft ff niks met bruiloften te maken...
mvg, Remco
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 28-9-2024
Berichten: 9491
17-2-2003 23:04

dj remco uut diem schreef:

hey tom!

Ik met ervaring als puber razz :p vinden wij hardstyle, trance enzo mooi, misschien slaat dat goed aan bij schoolfeestjes??? of draai je dat al hele tijd? sad :( maarja misschien heb je er wat aan. maar dit heeft ff niks met bruiloften te maken...
mvg, Remco
ik snap niet helemaal wat je vraag is sad :(
Ik snap eigelijk niet eens of je nou een vraag steld sad :(
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
GijstetteroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-11-2002
Laatste: 24-5-2007
Berichten: 116
17-2-2003 23:07
Wij draaien in principe alleen voor jongeren. Mijn ervaring is dat de combinatie tussen heel veel stylen het best werkt. En ook de opbouw is belangrijk, dus beginnen met oude rustige dance dan hip-hop, naar trance naar feest en klassiekers en evtueel naar nog wat harder stampen. Tussendoor gooi je de halve top-40 er doorheen en alle mensen in een leeftijd cat. 14-18 zijn tevreden.
gise...
RobbertStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-1-2003
Laatste: 15-11-2008
Berichten: 109
17-2-2003 23:09
tom je zei dat door het oudere publiek de muziek keuze beter gewaardeerd werd, en nu zecht hij dat je bij de pubers eens hardstyle en trance moet proberen als je dat nog niet deed, omdat ze daar van houden tegenwoordig. ( ik ook, van hardstyle dan)
pfff had ik maar een geldboom in men tuin staan.
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
17-2-2003 23:31
pubers is ERG moeilijk... ik ken het probleem, ze vragen van alles aan, maar de dansvloer op? ho maar... (maar misschien komt dat ook omdat ik op een camping draai, waar de leeftijd van 6 tot 80 is op een avond, en dan schamen ze zich voor hun ouders die er ook rondlopen ofzo)
en dan gaan ze ook nog allerlei muziekstijlen achter elkaar vragen, ben je net wat trance naar hardhouse aan het mixen, komen ze 'eisen' dat hierna RMB opmoet...

en dan gaan ze ook nog rap enzo aanvragen, tja, wel hele strakke nummers (dr is maar weinig wat ik niet mooi vind), maar op zo'n avond werkt zoiets niet, daar trek je geen mensen de dansvloer op...
Music is what feelings sound like...
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 28-9-2024
Berichten: 9491
17-2-2003 23:37
1 x bewerkt. Laatst door Tom op 17-2-2003 23:40
Dat draai ik uiteraard wel voor het jongere publiek hoor happy :)
Maar mijn ervaring is met de huidige verschrikkelijk veel stromingen in de muziek dat je altijd maar voor een beperkt aantal luitjes de juiste plaaten draait.

Er zijn gewoon veel muziek stromingen op dit moment, en ze liggen mijlen ver in stijl uit elkaar.

Vroeger had je rock, disco, Nederlands, of slow (hè Dré wink ;)) Als je zorgde dat het een beetje in evenwicht was, dan was het altijd goed, je had ook rock (miss you) nummer die eigelijk disco waren, en omgekeert had je ook disco wat eigelijk rock was (walk this way).
Dus je kon de boel zelf met die tussen nummer een hele avond plezieren.

Als je trance op zet, zijn er meerdere groepen die er geen bal aan vinden, Draai je dan rythym, heb je het zelfde, veel te soft voor een hele groep, ga je rap draaien, en dan krijg je het weer met de volgende groep aan de stok,
en zo kan ik wel door gaan.

Ik word te oud voor die "rotzooi" laugh :D laugh :D laugh :D
Voor wie de opmerking niet kent: uit een sène van Wim Sonneveld laugh :D
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 28-9-2024
Berichten: 9491
17-2-2003 23:48

Dré schreef:

Schrijnend voorbeeld van jeugd dat alleen DENKT het te weten:
en dat heb ik nou ook zo vaak,
ALS ik dan een beetje uitschiet met zo'n nummer waar volgens de aanvrager een "enorme behoefte"aan is,
Staan er op de 400 man slechts 12 te dansen.

Zet ik het ook rustig naar 1 minuut weer af laugh :D
Komt zo'n gassie dan naar me toe om te klagen zorg ik er wel voor dat er een superhit achteraan staat, want tegen de tijd dat hij bij mij is om te klagen staat de vloer vol met dansende mensen, en dan vraag ik hem vriendelijk om zich om te draaien, en dan zeg ik:
DAT is waar behoefte aan is laugh :D
Nou zo'n beterweterookdjcollegawannabe zie je dus de hele avond niet meer terug,
lekker rustig laugh :D
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)