Forum > Geluid

probleem cdj 800

(57 reacties. Pagina 2 van 6)
Moderator(s): Dré
MaaartenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-12-2003
Laatste: 12-6-2016
Berichten: 359
17-9-2004 20:30
De winkel zou contact op nemen met de reparateur en met het hoofdkantoor om alles op te lossen. Ik hoop dat dit ook gebeurt en dat alles weer netjes in m'n case terecht komt!
MaaartenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-12-2003
Laatste: 12-6-2016
Berichten: 359
20-10-2004 19:40
Hoi, ik ben nu inmiddels al weer 3 maanden verder vanaf dat ik mijn 800 de eerste keer wegbracht. Ik zit nu dus al een hele tijd met een hifi-speler en een 800. Dit is mooi balen! Waarom ik het topic weer omhoog kick? Ik wil jullie op de hoogte houden van de service van pioneer. Ik kan nu iig al vermelden dat ik verscheidene keren heb gebelt en dat ik geen tijdelijke vervanger krijg. angry

Ik hou jullie op de hoogte en reacties zijn welkom!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
20-10-2004 19:45
Is het normaalgesproken niet de winkel waar je de speler hebt gekocht die voor een vervangend apparaat zou moeten zorgen? (Ik weet het niet hoor, maar lijkt mij logisch.) En ben jij nu met Pioneer aan het bellen of met de winkel?

(Verder misschien even je quote veranderen in 1 X cdj800 wink ;) razz :p ?)
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
20-10-2004 20:03
Nou als je als fabrikant 3 maanden nodig hebt om wat te fixen...........

Kijk ik was geen fan van de reparatie afdeling van Dateq maar ze waren wel zo netjes om me even een leen Apollo mee te geven zodat ik in ieder geval een mixer had omdat de reparatie gewoon lang zou gaan duren.

Kan me ook haast niet voorstellen dat men er bij Pioneer 3 maanden voor nodig heeft om wat te fixen, soms wil het namelijk ook nog wel is gebeuren dat voordat er iets opgestuurd word het eerst een maand stof ligt te happen op de plank.

We zijn verwend hier met de service van New-Line maar bij anderen wil het daar nog wel eens aan ontbreken. En dan word goedkoop achteraf vaak duurkoop.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
20-10-2004 22:13
1 x bewerkt. Laatst door Tom op 20-10-2004 23:37
De grap is dat het bij de importeur meestal maximaal een uurtje duur om een gemiddeld app. te repareren.
Maar opsturen van winkel naar fabrikant:
gebeurd meestal 1 x per week

Innemen bij importeur en administereren, kost zo 3 werkdagen,
indelen voor rep ook nog een paar dagen,
klaarzetten voor retourzending een paar dagen,
vergeten te sturen, weken/maanden,

En dan komt hij weer terug in de winkel.....
die vergeet je dan ook nog eens een keer te bellen, omdat het pakketje bij grote drukte onder te toonbank is neergezet, en daar na 4 weken weer bovenwater kwam,
(we wilden hem bijna weggooien shocked 8O)

En vergeet ook niet de verzending zelf, daar kan hij ook wel eens lekker "kwijtraken" sneaky :V
Enfin, er zijn zoveel kinken op het pad van de raparatie in de kabel te vinden.....
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
20-10-2004 22:54
Wat in ieder geval geen kwaad kan is druk op de ketel zetten. Dus: bellen en zeuren. Hopelijk zijn ze je dan na een tijdje zo zat dat ze er haast mee gaan maken. Als je rustig afwacht beland je onder aan de stapel.

Het zou natuurlijk anders moeten. Maar ja...

Was dit trouwens een Nederlandse CDJ? Of eentje van de oosterburen?
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 13471
21-10-2004 09:13

Reind schreef:

Nou als je als fabrikant 3 maanden nodig hebt om wat te fixen...........
Te kort door de bocht. Maaarten (kan een a gemist hebben) heeft de speler nu meer dan eens opgestuurd. Het geheel heeft nu dus 3 maanden geduurd; niet de laatste reparatie.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
21-10-2004 13:18
Maar 3 keer nodig hebben om wat te fixen is ook te lang. wink ;)

Mijn persoonlijke mening is dat 3 keer op sturen in 3 maanden tijd en nog steeds een probleem hebben gewoon slecht is van de fabrikant en de partij die hem verkocht heeft aan.... aangezien die dan de zaken niet goed af handelt.

Ik had het zelf nooit gepikt en zeker niet bij een product waar een klap geld voor neer is geteld.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
21-10-2004 13:42
Nou gaan sommige mensen ook wel erg makkelijk met hun spullen om. Ik zeg natuurlijk niet dat dat bij Maaaaa(aa)rten ook zo is, hij kan ook pech hebben. Maar een cd-speler is iets om erg voorzichtig mee om te gaan en dat gebeurt lang niet altijd.

Zo zie ik weleens dj's hun cdj in een tas of een veel te grote flightcase vervoeren. De klappen die zo'n ding dan krijgt zullen ook niet echt helpen hem storingsvrij te houden.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 13471
21-10-2004 14:08
1 x bewerkt. Laatst door Dré op 21-10-2004 14:09
Ik zie mensen ook wel eens moedwillig hun speler tegen een flightcase aanbeuken (en dat dan ook nog op film zetten) sneaky :V

Maar het blijft, voor ons, gissen wat er hier aan de hand is natuurlijk. Blijft wel de eerder gestelde vraag: Is dit en Nederlands of een buitenlands product???
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)